zit je nu je eigen shows te promotenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
Speel Dood!
Die draai ik ook regelmatig. Heerlijk nummer.
Op Tenerife ging ik naar een restaurantje in de haven en vroeg welke verse vis ze hadden. Heeft ie me meegenomen naar de buren, een visbedrijfje waar net de vangst binnen kwam. Hij wijst naar een krat en zegt "kies maar uit". Verser kon ik het niet krijgenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in Portugal echt heerlijke vis gegeten
ja al een tijdje is ie daar mee bezig...quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
zit je nu je eigen shows te promoten
Had ik ook in Sao Martinho de Portoquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op Tenerife ging ik naar een restaurantje in de haven en vroeg welke verse vis ze hadden. Heeft ie me meegenomen naar de buren, een visbedrijfje waar net de vangst binnen kwam. Hij wijst naar een krat en zegt "kies maar uit". Verser kon ik het niet krijgen
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
zit je nu je eigen shows te promoten
Ik heb lang mijn mond gehoudenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja al een tijdje is ie daar mee bezig...
Had nog wat langer kunnen durenquote:
Bepaal ik lekker zelfquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had nog wat langer kunnen duren
So dan!quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had nog wat langer kunnen duren
Nee, dat maakt zo'n rommel.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
So dan!
Jij wilt een paardenhoofd in je bed?
en bedanktquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
heb er nog een dame bijgedaan, dus 7 dames na elkaar.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
So dan!
Jij wilt een paardenhoofd in je bed?
vind je niet leuk?quote:
Ha! Dat had ik ook ooit een keer.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
Peaceman harem damesquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ha! Dat had ik ook ooit een keer.
Lekker happen. Had Diaan niet genoeg gekookt voor je?quote:
ik ben daar wel geweest, maar heb daar niet gegetenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Had ik ook in Sao Martinho de Porto![]()
nee, die had pizza gehaaldquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lekker happen. Had Diaan niet genoeg gekookt voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |