Ik wilde een paar dagen weg. Eerste keus was Kopenhagen. Weersvoorspelling: regen. Tweede keus: Bergen. Regen. Stockholm: regen. Toen moest ik nadenken waar ik naartoe wilde en ineens kwamen de Baltische staten bij me op. En voor Riga werd er droogachtig weer voorspeld.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker hoor, met wie, waarom enzo?
Ja, in deze tijd van het jaar naar het Noorden willen... en dan mooi weer verwachtenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde een paar dagen weg. Eerste keus was Kopenhagen. Weersvoorspelling: regen. Tweede keus: Bergen. Regen. Stockholm: regen. Toen moest ik nadenken waar ik naartoe wilde en ineens kwamen de Baltische staten bij me op. En voor Riga werd er droogachtig weer voorspeld.
Daarom dus. En omdat het leuk is. En omdat ik nog een heel stel hoofdsteden moet bezoeken voor ik aan mijn "25 hoofdsteden bezoeken" item in mijn bucket list kom.
En ik ga met al mijn persoonlijkheden. En ik hoef maar 1 stoel te boeken bij de vliegtuigmaatschappij
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wilde een paar dagen weg. Eerste keus was Kopenhagen. Weersvoorspelling: regen. Tweede keus: Bergen. Regen. Stockholm: regen. Toen moest ik nadenken waar ik naartoe wilde en ineens kwamen de Baltische staten bij me op. En voor Riga werd er droogachtig weer voorspeld.
Daarom dus. En omdat het leuk is. En omdat ik nog een heel stel hoofdsteden moet bezoeken voor ik aan mijn "25 hoofdsteden bezoeken" item in mijn bucket list kom.
En ik ga met al mijn persoonlijkheden. En ik hoef maar 1 stoel te boeken bij de vliegtuigmaatschappij
ben jij ook zo onhandig?quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef zorro28 het volgende:
Iemand zin in pijnboompitten van eigen vloer?
ik stem er elk jaar opquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Marianne![]()
![]()
Waarom die nog nooit op 1 heeft gestaan in de Top 2000 is onbegrijpelijk.
Omdat niemand van R49 er op stemt.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Marianne![]()
![]()
Waarom die nog nooit op 1 heeft gestaan in de Top 2000 is onbegrijpelijk.
Achter deze vraag zit vast een wereld van leed verborgenquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:53 schreef zorro28 het volgende:
Iemand zin in pijnboompitten van eigen vloer?
Dat verwacht ik helemaal niet. Maar het hoeft nog niet te gieten en te plenzen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, in deze tijd van het jaar naar het Noorden willen... en dan mooi weer verwachten
Ik wel, en peaceman ookquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat niemand van R49 er op stemt.
Hij staat er in. Dat is al heel wat.quote:
Ze rollen ook precies onder de koelkastquote:Op vrijdag 3 november 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Achter deze vraag zit vast een wereld van leed verborgen
quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze rollen ook precies onder de koelkast
Hier ook. er ligt genoeg.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij zorro kan je van de vloer eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |