Slaap ze Rafa... Hier zullen straks om 7:40 de heipalen wel weer klinken.. hoop dat ik dan ook gewoon in coma lig..quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:24 schreef Rafeiro het volgende:
Piet en Chuuf ik ga nu toch maar weer even liggen kijken of ik nog in slaap kan geraken voor het weer licht wordt.
En voor de vroegere vogels alvast goedemorgen![]()
Ik als niet DJ vind nooit mn keuzes .. dat is eigenlijk mn klacht aan de GUPquote:Op vrijdag 3 november 2017 04:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er moet ook nog wel wat te draaien overblijven voor de DJ's.
Daarom ben je ook geen DJ, handig toch dan zo'n radio.quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik als niet DJ vind nooit mn keuzes .. dat is eigenlijk mn klacht aan de GUP
Tis dat er nu refelijk vaak weer mensne draaien en aanvragen geen zin heeft.. Maar zolang je keuze sws niet beschikbaar is heeft het ook geen zin dus de animo voor aanvraag is gonequote:Op vrijdag 3 november 2017 04:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom ben je ook geen DJ, handig toch dan zo'n radio.
Wat ik aanvraag heeft alleen Knokkels misschien, draai het gewoon zelfquote:Op vrijdag 3 november 2017 04:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat er nu refelijk vaak weer mensne draaien en aanvragen geen zin heeft.. Maar zolang je keuze sws niet beschikbaar is heeft het ook geen zin dus de animo voor aanvraag is gone
Gup is genre gevoelig?quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:39 schreef sig000 het volgende:
In dit geval heb ik gup beetje bespeeld met wat erop staat.
Meer dan 5 nummers inmiddels?quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee zoeken en verzoeken, je ken ruim uur vullen dan.
Was gelijk mn verbinding kwijt....quote:Op vrijdag 3 november 2017 04:49 schreef chufi het volgende:
Denk dat er nu meer gasten over de rooie zouen gaan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |