Ik heb dat even niet bij de hand, maar ik ben er vrij zeker van dat dit er niet in staatquote:
Hoewel ik prima zou kunnen aarden in een wijk waar men op kratten bier in de voortuin zit met keiharde muziek aan en bier zuipen heel de dag, denk ik toch dat dit geen serieuze optie is; het betreft hier een keurige wijk en van die pauperblokken voor de stoep is geen porum. Daarmee zeg ik niet dat het niet kan overigens hoor, enkel dat het geen gezicht is in deze nette buurtquote:Op donderdag 2 november 2017 22:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zou gewoon houtblokken tegen de trottoirband leggen voor makkelijk op en afrijden.
Thanks, zal eens bellen binnenkort.quote:Op donderdag 2 november 2017 22:29 schreef Mojo.jojo het volgende:
Even bij je gemeente informeren naar uitwegvergunning.
Ik neem even aan dat daar ook iets over een maximale breedte in staat (aangezien er al een oprit is). Wie weet is dat al toereikend in plaats van een aparte tweede uitwegvergunning.
Mwah, dat valt best mee.quote:Op donderdag 2 november 2017 22:24 schreef Geralt het volgende:
Schop!
Beetje traag subforum dit geloof ik?? :!
Nee dat weet ik, maar een dubbele oprit met ervoor maar stoep verlaagd voor een van die opritten is geen porum natuurlijk.quote:Op donderdag 2 november 2017 22:32 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mwah, dat valt best mee.
Wel ligt het tempo hier wellicht iets trager dan gemiddeld.
Denk dat het iets is waar je zelf niks aan veranderen mag. En dat de gemeente dat moet laten doen of in ieder geval daar het probleem met je oprit moet neerleggen.
Het is niet jou stoep
quote:Op donderdag 2 november 2017 22:35 schreef derLudolf het volgende:
Liggen de opritten tegen elkaar aan? Want dan kun je toch via de gewone oprit de weg op?
500 valt nog mee. Wel absurd, maar te overzien. Ik ga ze binnenkort eens bellen.quote:Op donderdag 2 november 2017 22:55 schreef Makrolon het volgende:
Bij de gemeente, en dat moet jij uiteraard betalen.
Ik denk dat je op iets van 4-500 moet rekenen.
1e auto naast het huis, 2e auto via de normale stoep opzij het donkerblauwe vak in? Als je de 2e auto achteruit de oprit op rijdt lukt dat sowieso.quote:Op donderdag 2 november 2017 22:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lichtblauw dubbele (achter elkaar) oprit
Paars verlaagde stoep
Rood huis
Groen tuin
Donkerblauw 2de oprit
Lila normale stoep
Grijs weg
Ergo: nee
Nee dat lukt niet helaas. Die moet je echt over de normale stoep rijden anders gaat het niet.quote:Op vrijdag 3 november 2017 10:22 schreef Chaos het volgende:
Als je de 2e auto achteruit de oprit op rijdt lukt dat sowieso.
Wait what?!quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:28 schreef FFnog het volgende:
En dan zegt de gemeente dat je helemaal geen extra parkeerplaats in je tuin mag hebben omdat het bestemmingsplan groenvoorziening is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |