Niemand gaat dat kijken johquote:Op woensdag 1 november 2017 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
komt er nog een apart shaktar - feyenoord topic?
Boeit dat iemand dan?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Voel je vrijquote:Op woensdag 1 november 2017 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
feyenoordquote:Op woensdag 1 november 2017 20:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Waar zijn de dagen gebleven dat jij al een week van te voren een essay had geschreven.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
''Kijk mij te lui zijn om een topic te openen''
Heeft weinig zin als ik niet naar die wedstrijden kijk.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar zijn de dagen gebleven dat jij al een week van te voren een essay had geschreven.
fok is doodquote:Op woensdag 1 november 2017 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij gaat voor Real?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin als ik niet naar die wedstrijden kijk.
quote:Op woensdag 1 november 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Napoli v Man City.
Maar zorg er wel voor dat er een topic is voor Feyenoord, gaarne.
quote:Op woensdag 1 november 2017 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 1 november 2017 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we ook users als Klaas hier die over Shaktaar-Feyenoord posten
Waarom zou ik een topic openen over een wedstrijd die ik niet kijk? Merk alleen op dat ik geen zin in dagjesvolk heb.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2017 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een topic openen over een wedstrijd die ik niet kijk? Merk alleen op dat ik geen zin in dagjesvolk heb.
quote:Op woensdag 1 november 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dagjesvolk nog wel
Met het hele gezin een uitje naar dit topic op FOK!
Hebben ze handgranaten meegenomen?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord gaat vlammen vanavond
nee dat was gisterenavond alquote:Op woensdag 1 november 2017 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze handgranaten meegenomen?
Jij had een leuke kandidaat geweest in dat programma van Frits Bom.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee dat was gisterenavond al
vanavond gaan we het met de voeten doen
we maken gehakt van die serviers
welk programma was dat ook alweerquote:Op woensdag 1 november 2017 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had een leuke kandidaat geweest in dat programma van Frits Bom.
quote:Op woensdag 1 november 2017 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welk programma was dat ook alweer
ik zou overal een leuke kandidaat zijn
goed programmaquote:
Welke film?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
De slotscène van je geweldige maandagfilm in de preview stoppen
Ik heb gedroomd dat we met 3-0 winnen, dus we zullen er wel afgaanquote:Op woensdag 1 november 2017 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor
Ik voorspel 1-1
Ik kijk ook. Lelijke hoodies gespotquote:Op woensdag 1 november 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen aparte toppa voor Feyenoord?
Wij kijken allemaal naar der untergang
Wat jij wil, Mauricequote:Op woensdag 1 november 2017 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit er helemaal klaar voor
Ik voorspel 1-1
Het is mijn schuld, blijkbaar.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar zit niemand op te wachtenquote:Op woensdag 1 november 2017 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is altijd de schuld van de joden, daarmee is dit nu een Feyenoordtopicquote:Op woensdag 1 november 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is mijn schuld, blijkbaar.
Goede teksten dit voor een modquote:Op woensdag 1 november 2017 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de joden, daarmee is dit nu een Feyenoordtopic
Dat is niet hoe dit werkt.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is mijn schuld, blijkbaar.
KingFloplandquote:Op woensdag 1 november 2017 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling:
Feyenoord gaat vandaag niet winnen.
Zag je die tijd maar als aanleiding om wat aan je uiterlijke voorkomen te veranderen.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik oefen mijn beste modteksten altijd voor de spiegel
Je moeder loopt stroef na gisteravondquote:Op woensdag 1 november 2017 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
is dat veld van sjaktar kunstgras ofzo
de bal loopt stroef
Dat soort achterlijkheden kennen we alleen in NLquote:Op woensdag 1 november 2017 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
is dat veld van sjaktar kunstgras ofzo
de bal loopt stroef
en de jouwe loopt helemaal mankquote:Op woensdag 1 november 2017 20:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moeder loopt stroef na gisteravond
Nou ja die heeft een jaar of twee geleden een nieuwe knie gekregen. Daarvoor liep ze wel mank.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en de jouwe loopt helemaal mank
Het landverraad is compleet. Timmmmmm zou je kop nu graag kaalscheren en je onderspuwenquote:Op woensdag 1 november 2017 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Belgisch commentaar bij NAP-MC. Mijn ultieme droom.
Ik heb geen centje pijn van een uitspraak van Timmmmmm.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het landverraad is compleet. Timmmmmm zou je kop nu graag kaalscheren en je onderspuwen
Van Stijn wil ik wel iets anders scherenquote:Op woensdag 1 november 2017 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het landverraad is compleet. Timmmmmm zou je kop nu graag kaalscheren en je onderspuwen
Gijs van Dam, log maar uit en ga weer Jelle pesten.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van Stijn wil ik wel iets anders scheren
Flip?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Belgisch commentaar bij NAP-MC. Mijn ultieme droom.
Die wist ook niet wie het wasquote:Op woensdag 1 november 2017 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf, waarom was die gast 2 minuten in beeld? De commentator zegt ook niks.
President Oekraine, rechtsonderquote:Op woensdag 1 november 2017 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf, waarom was die gast 2 minuten in beeld? De commentator zegt ook niks.
Was jij maar mod, dan zou er in VBL niks meer uit de hand lopen.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er nog voor gewaarschuwd.
Ja preciesquote:Op woensdag 1 november 2017 20:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was jij maar mod, dan zou er in VBL niks meer uit de hand lopen.
Stijn is de beste mod die we niet meer hebbenquote:Op woensdag 1 november 2017 20:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was jij maar mod, dan zou er in VBL niks meer uit de hand lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |