abonnement Unibet Coolblue
pi_174820356
Uit de nabeschouwing na de Koppenbergcross.

Michel Wuyts: "Ik verwacht dat Wout na die stage in Lucca terugkomt in Gavere en in een aantal crossen zal laten zien dat hij dichter is gekomen bij Van der Poel. En dat hij hem, waar hij kan, afdroogt.

pi_174820901
_O-. Michel is mad.
  Moderator donderdag 2 november 2017 @ 11:06:27 #78
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_174820942
Ja, het is tijd voor Korrelatie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 2 november 2017 @ 11:51:46 #79
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_174821852
Walsleben is mad op de wedstrijdleiding vanwege de te lange wedstrijd.

Ik zou hem zeggen: Geeft niks jij kan nog wel een extra uurtje op de vetverbranding gebruiken HAHAHA.

pi_174822277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uit de nabeschouwing na de Koppenbergcross.

Michel Wuyts: "Ik verwacht dat Wout na die stage in Lucca terugkomt in Gavere en in een aantal crossen zal laten zien dat hij dichter is gekomen bij Van der Poel. En dat hij hem, waar hij kan, afdroogt.

[ afbeelding ]
Dat eerste is te hopen ja. Gaat Mathieu eigenlijk ook op stage of pauze? Werd vroeger toch schande van gesproken als iemand dat deed?
  donderdag 2 november 2017 @ 12:27:50 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_174822523
Wout moet gewoon ff een kuurtje zetten bij Cipo dan komt alles goed.
  donderdag 2 november 2017 @ 12:28:29 #82
14505 OProg
A Life in Music
pi_174822533
Och, hoop doet leven natuurlijk. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 2 november 2017 @ 12:30:32 #83
14505 OProg
A Life in Music
pi_174822564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 11:51 schreef kaasplankje het volgende:
Walsleben is mad op de wedstrijdleiding vanwege de te lange wedstrijd.

Ik zou hem zeggen: Geeft niks jij kan nog wel een extra uurtje op de vetverbranding gebruiken HAHAHA.

[ afbeelding ]
Keurig 21e geworden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 2 november 2017 @ 12:32:06 #84
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_174822579
quote:
9s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:30 schreef OProg het volgende:

[..]

Keurig 21e geworden.
Blijkbaar worden die jongens bij Cor en Don qua training een beetje aan hun lot overgelaten en dat werkt niet bij iedereen goed?
pi_174822627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Blijkbaar worden die jongens bij Cor en Don qua training een beetje aan hun lot overgelaten en dat werkt niet bij iedereen goed?
Of walsleben is gewoon niet zo heel goed
  donderdag 2 november 2017 @ 12:36:21 #86
14505 OProg
A Life in Music
pi_174822656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:32 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Blijkbaar worden die jongens bij Cor en Don qua training een beetje aan hun lot overgelaten en dat werkt niet bij iedereen goed?
Dit is al het derde jaar dat het met Walsleben niet veel is. Vooral gebrek aan kwaliteit bij hem. En wat Tom dit jaar heeft weet ik niet.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_174832780
Van Sporza:

Van Aert: "Heb ontdekt dat ik veel liever cross dan ik zelf dacht"

Van Aert: "De voorbije maanden waren vooral leerrijk"
do 02/11/2017 - 14:40
Wout van Aert last een pauze in na een moeilijk seizoensbegin in het veld. Voor hij naar Italië trekt, ging hij vanmiddag eerst zijn boek signeren op de Boekenbeurs. "De voorbije maanden waren leerrijk", vertelde de wereldkampioen. "Ik wil nu even mijn hoofd leegmaken."

"Ik had me voorgenomen om niet te panikeren deze winter"
Gisteren na zijn vierde plaats op de Koppenberg ging Van Aert snel naar zijn camper. Heeft de wereldkampioen de teleurstelling al verwerkt? "Het zindert nog wel na. Die vierde plaats en vooral die achterstand, dat had ik niet verwacht. Ik viel terug in de tweede koershelft en dat was zeker niet de bedoeling. Het leven gaat voort, maar het is niet plezant."

Het heeft niets met mijn plannen op de weg te maken want ik heb eigenlijk tot op vandaag nog niets anders gedaan dan het vorige seizoen. Maar vorm komt niet op bestelling."

Ziet Van Aert een verklaring voor zijn mindere vorm de afgelopen maanden? "Dat is moeilijk. Ik wissel goeie en slechte wedstrijden af dus dat betekent dat mijn conditie nog niet op punt is. Op de een of andere manier is mijn conditie minder dan anders."

"Het heeft niets met mijn plannen op de weg te maken want ik heb eigenlijk tot op vandaag nog niets anders gedaan dan het vorige seizoen. Toen ben ik ook rechtstreeks van de weg naar het veld getrokken en waren de eerste maanden super. Nu lukt het niet."

"Volgens mij wil dat een ding zeggen: dat vorm niet op bestelling komt. Vorig jaar kon mijn lichaam alles aan. Ik kon zo hard trainen als ik wou en toch was ik fris in de wedstrijden. Nu moet ik oppassen dat ik mijn lichaam niet te veel belast."

"Je moet als sporter altijd rekening houden met een mindere periode en daar zit ik nu in. Ik had mezelf voorgenomen om niet te panikeren deze winter en ook volgend voorjaar niet. Ik wil gewoon kijken of die wedstrijden me liggen, zonder me vast te pinnen op een resultaat."
"Ik geniet nog meer van de fans die voor mij naar de cross komen"

Om het tij te keren gaat Van Aert nu op stage naar Italië. "Ik moet even terug naar de basis gaan en ook mijn hoofd leegmaken. Weg van de drukte in België, eens op andere wegen trainen, lekker eten en me amuseren met mijn vriendin. En hopelijk zit het weer een beetje mee."

"Het is minder rustig in mijn hoofd dan vorig seizoen, dat is logisch. Als je regelmatig wint, ben je rustiger. Het is frustrerend dat het zo op en neer gaat. Voor een cross kan ik niet weten of het goed zal gaan of niet."

"Het is mentaal ook moeilijk om zoals gisteren te blijven rijden voor die vierde plaats als je hebt moeten lossen. Maar met de steun van mijn supporters lukt dat dan wel. Ik ben ook geen opgever."

Hoe zou Van Aert de voorbije maanden nu omschrijven? "Leerrijk. Ik had het nog nooit meegemaakt dat het niet loopt zoals ik wil. Ik heb ontdekt dat ik nog veel liever cross dan ik zelf eigenlijk dacht. Ondanks dat het nu moeilijk gaat, geniet ik nog meer van de fans die voor mij naar de cross komen."
  donderdag 2 november 2017 @ 21:26:06 #88
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_174833235
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:09 schreef Faraday01 het volgende:
Van Sporza:

Van Aert: "Heb ontdekt dat ik veel liever cross dan ik zelf dacht"

Van Aert: "De voorbije maanden waren vooral leerrijk"
do 02/11/2017 - 14:40
Wout van Aert last een pauze in na een moeilijk seizoensbegin in het veld. Voor hij naar Italië trekt, ging hij vanmiddag eerst zijn boek signeren op de Boekenbeurs. "De voorbije maanden waren leerrijk", vertelde de wereldkampioen. "Ik wil nu even mijn hoofd leegmaken."

"Ik had me voorgenomen om niet te panikeren deze winter"
Gisteren na zijn vierde plaats op de Koppenberg ging Van Aert snel naar zijn camper. Heeft de wereldkampioen de teleurstelling al verwerkt? "Het zindert nog wel na. Die vierde plaats en vooral die achterstand, dat had ik niet verwacht. Ik viel terug in de tweede koershelft en dat was zeker niet de bedoeling. Het leven gaat voort, maar het is niet plezant."

Het heeft niets met mijn plannen op de weg te maken want ik heb eigenlijk tot op vandaag nog niets anders gedaan dan het vorige seizoen. Maar vorm komt niet op bestelling."

Ziet Van Aert een verklaring voor zijn mindere vorm de afgelopen maanden? "Dat is moeilijk. Ik wissel goeie en slechte wedstrijden af dus dat betekent dat mijn conditie nog niet op punt is. Op de een of andere manier is mijn conditie minder dan anders."

"Het heeft niets met mijn plannen op de weg te maken want ik heb eigenlijk tot op vandaag nog niets anders gedaan dan het vorige seizoen. Toen ben ik ook rechtstreeks van de weg naar het veld getrokken en waren de eerste maanden super. Nu lukt het niet."

"Volgens mij wil dat een ding zeggen: dat vorm niet op bestelling komt. Vorig jaar kon mijn lichaam alles aan. Ik kon zo hard trainen als ik wou en toch was ik fris in de wedstrijden. Nu moet ik oppassen dat ik mijn lichaam niet te veel belast."

"Je moet als sporter altijd rekening houden met een mindere periode en daar zit ik nu in. Ik had mezelf voorgenomen om niet te panikeren deze winter en ook volgend voorjaar niet. Ik wil gewoon kijken of die wedstrijden me liggen, zonder me vast te pinnen op een resultaat."
"Ik geniet nog meer van de fans die voor mij naar de cross komen"

Om het tij te keren gaat Van Aert nu op stage naar Italië. "Ik moet even terug naar de basis gaan en ook mijn hoofd leegmaken. Weg van de drukte in België, eens op andere wegen trainen, lekker eten en me amuseren met mijn vriendin. En hopelijk zit het weer een beetje mee."

"Het is minder rustig in mijn hoofd dan vorig seizoen, dat is logisch. Als je regelmatig wint, ben je rustiger. Het is frustrerend dat het zo op en neer gaat. Voor een cross kan ik niet weten of het goed zal gaan of niet."

"Het is mentaal ook moeilijk om zoals gisteren te blijven rijden voor die vierde plaats als je hebt moeten lossen. Maar met de steun van mijn supporters lukt dat dan wel. Ik ben ook geen opgever."

Hoe zou Van Aert de voorbije maanden nu omschrijven? "Leerrijk. Ik had het nog nooit meegemaakt dat het niet loopt zoals ik wil. Ik heb ontdekt dat ik nog veel liever cross dan ik zelf eigenlijk dacht. Ondanks dat het nu moeilijk gaat, geniet ik nog meer van de fans die voor mij naar de cross komen."
Er is ooit ook wel eens een Nederlands talent naar Lucca gegaan, als ik me niet vergis. Geen idee of Ferrari daar nog een huisapotheek aanhoudt.

Lekker eten en me met m'n vriendin amuseren. Wout je kunt beter wat aan je eigen lijn doen dan aan je kledinglijn. De Koppenberg liegt nooit. En van een weekje poepen, zoals de Belgen dat noemen, word je geen betere crosser. Voor de rest vind ik Lucca nogal (klein)burgerlijk.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_174833583
Ze moeten jou een column geven in HLN.
pi_174834946
Sooooow, buzzgod pakt even uit. _O_
Jack does it in real time...
pi_174836998
Buzz, lekker man _O_
pi_174839357
:')
pi_174839396
Is Sporza er het hele weekend bij of alleen dames en elite?
pi_174841097
Alleen dames en elite
pi_174841593
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:50 schreef scrupuleus het volgende:
Alleen dames en elite
Dames volgens mij niet eens live.
pi_174842098
en Fok! Sport ^O^ meldt dat Sophie de Boer niet meedoet in Tabor want niet fit na haar oorontsteking
pi_174847271
Via het twitter account van het fenomeen kwam ik bij het fotoalbum van Mats Palinckx tijdens de Koppenbergcross. Zie je nog beter dat het vies steil is.

https://www.behance.net/g(...)rofee-ROUND-2-KOPPEN
pi_174847394


Goeie foto
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:22:42 #99
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_174852768
quote:
10s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze moeten jou een column geven in HLN.
Ze hebben me nog niet gevraagd. Ik heb me wel voorgenomen om alle ZES prijzen die er dit seizoen op te rapen zijn, live bij te wonen. Tabor wordt de eerste, maar jammer dat alle Van Aert supporters thuisblijven. ^O^

Wel weer een graftakken eind rijden voor een daagje cross, ook vanuit Hongarije.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 3 november 2017 @ 21:26:30 #100
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_174852843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
Via het twitter account van het fenomeen kwam ik bij het fotoalbum van Mats Palinckx tijdens de Koppenbergcross. Zie je nog beter dat het vies steil is.

https://www.behance.net/g(...)rofee-ROUND-2-KOPPEN
Dat heb dus nog nooit zelf aan den lijve ondervonden hoe steil het daar is? #TELETEKSTSUPPORTER 👍
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')