Hoezo phishing?quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wtf, ik meld een user die aan t phishen is en ik krijg een bericht terug dat er niks aan de hand is en hun dienst niet mag misbruiken
Ook herkenbaar zo'n berichten, krijg het niet vaak, maar vraag me wel af hoe ze je account vinden (aangezien ik nauwelijks online speel).quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:18 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat lijkt me iig, vragen hoe oud je bent enzo.
Ik speel ook zelden online games, maar zo nu en dan heb ik een berichtje van een volslagen onbekende, en altijd in het Engels.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ook herkenbaar zo'n berichten, krijg het niet vaak, maar vraag me wel af hoe ze je account vinden (aangezien ik nauwelijks online speel).
hoe oud ben jij ?quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:18 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat lijkt me iig, vragen hoe oud je bent enzo.
moet je hem maar niet op je xbox spelenquote:
Vooral de PS4-versie schijnt verneukt te zijn met het fantastische Headquartersquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je hem maar niet op je xbox spelen
wie had er verwacht dat COD weer eens kut was bij releasequote:Op zaterdag 4 november 2017 23:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vooral de PS4-versie schijnt verneukt te zijn met het fantastische Headquarters
Nog nooit tijdens de release gekochtquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie had er verwacht dat COD weer eens kut was bij release![]()
Iedereen toch?quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie had er verwacht dat COD weer eens kut was bij release![]()
doe ik met deze ook als ik m binnen hebquote:Op zondag 5 november 2017 00:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iedereen toch?
De vorige heb ik echt alleen de sp gespeeld
Ik had hem blijkbaar in de pre order staan.. is gister meteen weer retour gegaanquote:Op zondag 5 november 2017 00:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
doe ik met deze ook als ik m binnen heb
rawrquote:
hehequote:Op zondag 5 november 2017 00:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had hem blijkbaar in de pre order staan.. is gister meteen weer retour gegaan
Ik had 2 AC:Origins CE's en 2 andere hier liggenquote:Op zondag 5 november 2017 01:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hehe
Deed ik hier ook vaak (en dan vooraf ook betalen) dan leek het op een soort cadeautje voor mijzelf.
Dat was leuk, tot ik op een gegeven moment elke x 3-4-5-6x t zelfde spel binnen kreeg en elke x alles retour moest sturen
wehkamp en bol.comquote:Op zondag 5 november 2017 01:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had 2 AC:Origins CE's en 2 andere hier liggen
Niet betaald overigens.. Dat doe ik liever niet tot ik het ook echt binnen mijn huis heb
Altijd bij bol.. Echt nooit problemen gehad en ik vind het niet erg om 5 euro meer te betalenquote:Op zondag 5 november 2017 01:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wehkamp en bol.com
Had TFBW 4x op bol.com besteld..zonder dat ik het zelf wist
Sta je ook raar te kijken
had laatst fifa bij wehkampquote:Op zondag 5 november 2017 01:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Altijd bij bol.. Echt nooit problemen gehad en ik vind het niet erg om 5 euro meer te betalen
En je heb altijd een sloot aan codes in je mail staan elke release
hoiquote:Op zondag 5 november 2017 01:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had laatst fifa bij wehkamp
was mn code al gebruikt
Maarja, de game is ook terug gegaan dus had nou n iet echt zin om te mailen van 'yo ik stuur m terug maar wil wel graag mn packs'
Moet je nog een cod code hebbenquote:Op zondag 5 november 2017 01:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had laatst fifa bij wehkamp
was mn code al gebruikt
Maarja, de game is ook terug gegaan dus had nou n iet echt zin om te mailen van 'yo ik stuur m terug maar wil wel graag mn packs'
nee, want die kan ik niet activerenquote:Op zondag 5 november 2017 01:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je nog een cod code hebbenof een AC:Origins daar heb ik er nog 2 van
hoiquote:
Misschien van beide de gratis trial gespeeld? Dishonored 2 heeft een uur lange trial net als Titanfall 2quote:Op zondag 5 november 2017 02:47 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Weird.... ik was daarnet door mijn library aan het bladeren en blijkbaar heb ik in juni van dit jaar Titanfall 2 en Dishonored 2 gekocht.
Kan ik mij dus totaal niets van herinneren
Kan er niets anders van maken dan dat ik zo diep in de stress zat vanwege mijn (dood)zieke hond dat ik dit helemaal vergeten ben.
Oh well... heb ik iets te doen tot Frozen Wilds uitkomt.
inb4 de anticlimaxquote:Op zondag 5 november 2017 03:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien van beide de gratis trial gespeeld? Dishonored 2 heeft een uur lange trial net als Titanfall 2
Je kan het uitzetten ergens in de settings als het goed isquote:Op zondag 5 november 2017 11:56 schreef NothingHappened het volgende:
Even ene waarschijnlijk heel erg domme vraag. Als je via de psn store ps plus koopt voor bijvoorbeeld drie maanden dan zit je gelijk vast aan een abonnement ja?Als ik het bijvoorbeeld via Beltegoed een code koop niet?
(De proeftijd van WEL 2 dagen [in de lobby van cod] is voorbij en ik heb nog nooit plus gehad, maar ik wil er niet aan vast zitten)
Ik zou denken dat er dan ook achter staat dat het om een demo gaat.quote:Op zondag 5 november 2017 03:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Misschien van beide de gratis trial gespeeld? Dishonored 2 heeft een uur lange trial net als Titanfall 2
nope het zijn geen demo's het zijn de volledige games waarbij je na een uur of twee uur een scherm krijgt van yo koop dit dan gewoon ff mattiequote:Op zondag 5 november 2017 12:45 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Ik zou denken dat er dan ook achter staat dat het om een demo gaat.
Maar goed.... het zou best kunnen.
common mistakequote:Op zondag 5 november 2017 12:45 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Ik zou denken dat er dan ook achter staat dat het om een demo gaat.
Maar goed.... het zou best kunnen.
The Crew 2 Murica Genotquote:Op zondag 5 november 2017 12:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt ziek gemaakt die stad
Wat ubi wel goed kan is environmemts maken
Ik heb de meeste moeite met de controls. Er lijkt een input delay te zijn waar ik niet aan kan wennen.quote:
wat een domme vraag jaquote:Op zondag 5 november 2017 11:56 schreef NothingHappened het volgende:
Even ene waarschijnlijk heel erg domme vraag. Als je via de psn store ps plus koopt voor bijvoorbeeld drie maanden dan zit je gelijk vast aan een abonnement ja?Als ik het bijvoorbeeld via Beltegoed een code koop niet?
(De proeftijd van WEL 2 dagen [in de lobby van cod] is voorbij en ik heb nog nooit plus gehad, maar ik wil er niet aan vast zitten)
Walking dead ?quote:
ik dacht, ik doe even mee met domme vragen stellen :quote:
Ok.. Hoe is het met je ban en de honden kledingquote:Op zondag 5 november 2017 14:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik dacht, ik doe even mee met domme vragen stellen :
hopelijk beide binnen een weekje weg?quote:Op zondag 5 november 2017 14:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok.. Hoe is het met je ban en de honden kleding?
Hondenkleding? Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 5 november 2017 14:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hopelijk beide binnen een weekje weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |