En samen katoen plukkenquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:24 schreef Onnoman het volgende:
ik wil weer terug naar de VOC
lekker met een zweep raggen op mensen die mij te min zijn
En Hindu.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:21 schreef DKUp het volgende:
Jood, moslim, christen, huh, leuk, gezellig, Rayman.....
In brokkeltjes.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik denk dat we beflikkerd worden en dat de verkrachter niet aanwezig is.
Niet meer, dus je kan je gang gaan:quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:21 schreef vincenzo78 het volgende: Is volgens Nederlands recht een ongewenste tongzoen ook verkrachting? Mijn associatie bij verkrachting is dat er ongewenste penetratie heeft plaatsgevonden.
Armandgodquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:24 schreef Onnoman het volgende:
Hoe lang is dit geleden?quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Of deze aantrekkelijke dame.
beflikkerdquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik denk dat we beflikkerd worden en dat de verkrachter niet aanwezig is.
Volgens mij kijkt mijn oma dat programmaquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:24 schreef svann het volgende:
[..]
En Hindu.
Verborgen Verleden met Raymann was het kijken waard.
Ik zweep je moeder elke donderdagavond na haar aerobicsles.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:24 schreef Onnoman het volgende:
pff kan me niet herrinerenquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:27 schreef Protoplanet het volgende:
Wanneer hadden jullie je eerste orgasme?
Ik stucadoor sinds mijn 9dequote:Op maandag 30 oktober 2017 23:27 schreef Protoplanet het volgende:
Wanneer hadden jullie je eerste orgasme?
Ze ligt al naast me.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Niet meer, dus je kan je gang gaan:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)erkrachting-a1436501
die trio wat hij had was best wel raar om te zien. totaal niet verwacht eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders befte ze niet dat schrijfmeisje in HoC
Ik durf het je bijna niet te vertellen maar HoC is geen documentaire maar een serie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders befte ze niet dat schrijfmeisje in HoC
Heb ik ook 1 x meegemaakt vanuit Barca naar Nederland met zon windvlaag koekoekquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Holy shit, daar wil je niet in zitten.
Stijns wereld stort nu ineenquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik durf het je bijna niet te vertellen maar HoC is geen documentaire maar een serie.
Get your self a haircut.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bustah is wearing dubble armor
Wij geven geen neuk broerquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In POL zou je nu tientallen users om je heen krijgen
Remlof bijvoorbeeld die je dreigt af te schietenquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In POL zou je nu tientallen users om je heen krijgen
Miss klein buttplugje inquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook. Die man zit er onrustig bij.
GemiddeldeAmerikanen.gifquote:
van je vaderquote:
Schuldig.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is het oordeel van het FOK! volkstribunaal?
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn vader is er al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
van je vader
die staat nu te zeiken in het urinoir
SCHULDIGquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Onschuldigquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou ik heel geinig vinden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef Waterdrinker het volgende:
In before morgen JBC: ik bedoelde heel iemand anders, wat lult hij
en later had ie spijt en verzon hij de verkrachting?quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef Ties02 het volgende:
Jelle heeft gewoon iets te diep in het glaasje gekeken
Dit ja.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Of hij het nou wel of niet gedaan heeft. Tis natuurlijk van de zotte dat hij zo openlijk aan de schandpaal wordt gehangen zonder enig bewijs.
oh sorryquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn vader is er al een tijdje niet meer.
Het is ook niet meer te bewijzen dus hoe willen ze dit ooit berechten?quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Of hij het nou wel of niet gedaan heeft. Tis natuurlijk van de zotte dat hij zo openlijk aan de schandpaal wordt gehangen zonder enig bewijs.
Jelle schuldig. De gevangenis in.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
15 jaar later jaquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en later had ie spijt en verzon hij de verkrachting?
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn naam is toch niet onthuld, hij komt nu zelf naar voren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef ForzaMilan het volgende:
GC / Jelle Brandt Corstius....Eén grote BRAVO!quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kolkt het BNW topic?quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wie liegt hier. Dat is de grote vraag.
Hij had spijt van zijn alcoholisme.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en later had ie spijt en verzon hij de verkrachting?
Is dit een tweet?quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Je zou maar verkracht zijn en je verkrachter op tv zien vertellen dat je liegt. #pauw
En die plastape van patriciaquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Martinello het volgende:
Laat Plasman zich nou maar met Miljoenenjacht-graaiers bezighouden. Is veel beter.
Dan nog is het niet meer te bewijzen dus whateverquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Jelle dit verzonnen heeft.
nee ze wille altijd graagquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Onnoman het volgende:
heb jij wel eens een vrouw ongevraagd in haar bil geknepen?
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Lolwat, Suske en Wiskes laten zien? Is dit een grap?
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog is het niet meer te bewijzen dus whatever
Dat is waar maar ik vind dit wel mooie tvquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog is het niet meer te bewijzen dus whatever
Ik heb ook een collectie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
je zusje wilde graag samen met mij Donald Duck lezenquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Want verkrachting/aanranding tussen leeftijdsgenoten is minder erg/bestaat niet?quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Het pijnlijke is dat iedereen dacht dat JBC als 12-jarige door een 50-jarige engnek is verkracht. Blijken het gewoon leeftijdsgenoten te zijn lmao.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:36 schreef Coco. het volgende:
In Japan zouden ze nu een animatie laten zien ter duiding.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Het pijnlijke is dat iedereen dacht dat JBC als 12-jarige door een 50-jarige engnek is verkracht. Blijken het gewoon leeftijdsgenoten te zijn lmao.
ik ben vaker in de ban van mensen die in de ban zijn vanquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:36 schreef KingRoland het volgende:
best gek dat gewoon heel Nederland naar deze soap kijkt en in de ban is van dat gedoe met JBC
nouja zeg Johannesquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Suske en Wiske laten zien wordt het nieuwe Netflix en chill
Je bent 18+ toch?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:37 schreef Vatta het volgende:
Jelle is in zijn poeperd gebatst. En lekker dat ie het vond.
Lastig slaan met een piemel in je bekquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:37 schreef dvdfreak het volgende:
als iemand zo iets bij je probeert dan sla je toch zijn tanden eruit
Nou nou nouquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:37 schreef Vatta het volgende:
Jelle is in zijn poeperd gebatst. En lekker dat ie het vond.
Hij probeert zijn eerste seksuele daad met een man goed te praten met "er is wat in mijn drankje" gegooid.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:38 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik ken JBC van zijn Ruslandprogramma’s en zijn rondreisprogramma door India. Ik vond/vind dat hij altijd wel interessant kon vertellen met name over Rusland.
Voor zover ik dat kan beoordelen vind ik hem niet leugenachtig overkomen in het algemeen.0
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:37 schreef Confetti het volgende:
Een schuldige had een gesprek als dit niet aangedurfd.
Onschuldig.
In bert zijn geval is dit volkomen terecht.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:37 schreef Gorraay het volgende:
Het AD online noemde vanavond de naam van de man die door Jelle BC wordt beschuldigd. De afgelopen dagen werd een andere naam zo vaak en zo nadrukkelijk op internet genoemd dat ik er al van uitging dat die andere man de (veronderstelde) dader was. Maar Bert vdV is het dus niet. Mensen zouden in dit soort gevallen wat minder kwistig met namen moeten strooien. Hoe lijkt het jou om ten onrechte in de openbaarheid met naam en toenaam van seksuele delicten te worden beschuldigd?
naja als je een keertje naar de bios wil dan kan je mortaxx en mij altijd een dm sturen.quote:
1,6 miljoen kijkers jonguhquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik geloof deze man niet.
En de sensatiezucht waarop Pauw omging met dit onderwerp is zum kotzen.
echt hèquote:
ze wil niet vertellen van wie ze een kloon isquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als je een keertje naar de bios wil dan kan je mortaxx en mij altijd een dm sturen.
Hoe bedoel je? Je vindt hem een lul en dus is het OK om hem vals te beschuldigen?quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In bert zijn geval is dit volkomen terecht.
Het klinkt alsof jullie beiden een MMV trio willenquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja als je een keertje naar de bios wil dan kan je mortaxx en mij altijd een dm sturen.
quote:
Bert van der Veer wordt door velen gehaat en dus hoopten veel mensen (ik ook) dat hij het was.quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:37 schreef Gorraay het volgende:
Het AD online noemde vanavond de naam van de man die door Jelle BC wordt beschuldigd. De afgelopen dagen werd een andere naam zo vaak en zo nadrukkelijk op internet genoemd dat ik er al van uitging dat die andere man de (veronderstelde) dader was. Maar Bert vdV is het dus niet. Mensen zouden in dit soort gevallen wat minder kwistig met namen moeten strooien. Hoe lijkt het jou om ten onrechte in de openbaarheid met naam en toenaam van seksuele delicten te worden beschuldigd?
editquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze wil niet vertellen van wie ze een kloon is
quote:Op maandag 30 oktober 2017 23:40 schreef Vatta het volgende:
Bind me er niet aan vast maar ik denk dat Frits en Henk stiekem ook hebben meegedaan.
Spettersquote:Op maandag 30 oktober 2017 23:40 schreef Mani89 het volgende:
We hebben die jongen gepakt in Rotterdam, en hij was er niet vies van!
waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |