abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174753882


Over Rock Am Ring:
Rock am Ring is een jaarlijks terugkerend muziekfestival, tot en met 2014 op de Nürburgring nabij Adenau in de Eifel (Duitsland). Het werd in 1985 voor het eerst gehouden. De bedoeling was een eenmalig evenement te organiseren, maar door de grote opkomst (75.000 toeschouwers) besloot men er een terugkerend festival van te maken. Enige uitzondering is 1989/1990: na de lage bezoekersaantallen in 1988 werd twee jaar pauze ingelast.

Sinds 1991 is het het grootste rockfestival van Duitsland


Line-up:
- Alma
- A Perfect Circle
- Alexisonfire
- Andy Frasco
- Asking Alexandria
- Avatar
- Avenged Sevenfold
- Babymetal
- Baroness
- Bausa
- Beth Ditto
- Bilderbuch
- Black Stone Cherry
- Body Count feat. Ice-T
- Bullet For My Valentine
- Bury Tomorrow
- Caliban
- Callejon
- Casper
- Chase & Status (Live)
- Enter Shikari
- Foo Fighters
- Good Charlotte
- Greta van Fleet
- Gurr
- Heissklat
- Hollywood Undead
- Jimmy Eat World
- Jonathan Davis
- Kaleo
- Kettcar
- Kreator
- Marilyn Manson
- Mavi Phoenix
- Meshuggah
- Milky Chance
- Miliarden
- Moose Blood
- Muse
- Nothing But Thieves
- Pop Evil
- Raf Camora
- Rise Against
- Shinedown
- Snow Patrol
- Starcrawler
- Stone Sour
- Taking Back Sunday
- The Bloody Beetroots (Live)
- The Neighbourhood.
- Thirty Seconds To Mars
- Thursday
- Trailerpark
- UFO361
- Vitalic
- Walking On Cars
- Yung Hurn



[ Bericht 5% gewijzigd door indiaantje89 op 14-12-2017 15:15:05 ]
pi_174753896


De rest zal snel volgen lijkt me

Edit:
En ook Stone Sour is aanwezig. Dat is een mooie naam.
Bron: http://bandsintown.com/ev(...)e+Sour&came_from=234
pi_174754634
Wat is Alma :') Stone Sour is zeker fijn en ga je op alle 'hardere' festivals tegenkomen vermoed ik
pi_174754648
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:00 schreef Cyanide- het volgende:
Wat is Alma :') Stone Sour is zeker fijn en ga je op alle 'hardere' festivals tegenkomen vermoed ik
Prima artiest hoor, stond paar jaar terug op Pinkpop op stage 4. Dat was best te pruimen.
pi_174757500
Erg goede lichting hoor

Alma
A Perfect Circle
Asking Alexandria
Avenged Sevenfold
Bilderbuch
Black Stone Cherry
Body Count feat. Ice-T
Bullet For My Valentine
Bury Tomorrow
Caliban
Callejon
Casper
Enter Shikari
Foo Fighters
Good Charlotte
Greta van Fleet
Hollywood Undead
Jimmy Eat World
Kaleo
Kettcar
Marilyn Manson
Meshuggah
Milky Chance
Nothing But Thieves
Raf Camora
Rise Against
Stone Sour
Thirty Seconds To Mars
trailerpark
UFO361
Walking ON Cars
Yung Hurn
pi_174757507
_O_ _O_ _O_ dit gaat een tripje naar RAR worden denk ik.
pi_174757975
Sowww koekoek.
pi_174757983
Je mist nog eea:

pi_174758007
Jammer van 30STM, maar Foo's en Gorillaz _O_

Lijstje daaronder is ook jammie hoor, tering, met Avenged Sevenfold, Marylin Manson, Stone Sour, APC. Genoeg usual suspects dan verder ook met Good Charlotte, Parkway Drive, BFMV, Jimmy Eat World, Enter Shikari, Black Stone Cherry.

Echt prima eerste lichting.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2017 14:40:23 ]
pi_174758105
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:36 schreef Cyanide- het volgende:
Jammer van 30STM, maar Foo's en Gorillaz _O_

Lijstje daaronder is ook jammie hoor, tering, met Avenged Sevenfold, Marylin Manson, Stone Sour, APC. Genoeg usual suspects dan verder ook met Good Charlotte, Parkway Drive, BFMV
30 Seconds neem ik voor lief met dit affiche. Wel duidelijk nu dat we Metallica kunnen afschrijven lijkt me.

Vooral Gorillaz had hier niet snel verwacht. Daarom wel tof. Idd vrij sterke en subs (ook al zijn dat ook wel usual suspects op A Perfect Circle na). Maar het zijn in het genre gewoon prima namen.

En onderaan staan ook gewoon stiekem nog Meshuggah, Caliban en Nothing But Thieves, In vergelijking met vorig jaar is dit een erg goed affiche.
pi_174758169
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:41 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

30 Seconds neem ik voor lief met dit affiche. Wel duidelijk nu dat we Metallica kunnen afschrijven lijkt me.

Vooral Gorillaz had hier niet snel verwacht. Daarom wel tof. Idd vrij sterke en subs (ook al zijn dat ook wel usual suspects op A Perfect Circle na). Maar het zijn in het genre gewoon prima namen.

En onderaan staan ook gewoon stiekem nog Meshuggah, Caliban en Nothing But Thieves, In vergelijking met vorig jaar is dit een erg goed affiche.
Het zou mij niet verbazen als 30STM een bump heeft gekregen nadat Metallica weg viel. Maar das natuurlijk pure speculatie. Zeker aangezien 30STM in 2013 ook al headliner was, maar toen met een overall zwakkere lineup. Tussen die subs zitten zo 3 acts die op andere festivals zomaar kunnen headlinen...

Ik heb het idee dat ze (iig met deze worp) ook wel even van de Deutsche sauerkraut smaak afwillen :P Vorig jaar / vorige jaren zat er in zo'n eerste worp echt 50% Duitse rapmeuk, en dan vaak tot aan de sub's aan toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2017 14:45:44 ]
pi_174758586
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:44 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als 30STM een bump heeft gekregen nadat Metallica weg viel. Maar das natuurlijk pure speculatie. Zeker aangezien 30STM in 2013 ook al headliner was, maar toen met een overall zwakkere lineup. Tussen die subs zitten zo 3 acts die op andere festivals zomaar kunnen headlinen...

Ik heb het idee dat ze (iig met deze worp) ook wel even van de Deutsche sauerkraut smaak afwillen :P Vorig jaar / vorige jaren zat er in zo'n eerste worp echt 50% Duitse rapmeuk, en dan vaak tot aan de sub's aan toe.
Vorig jaar was het helemaal te gek met de Duitse namen, al heeft dat mogelijk ook te maken dat de locatie verandering misschien toen een hoop geld heeft gekost. En die shit verkoopt daar gewoon. Ik ben niet per definitie tegen Duitse meuk, heb me prima vermaakt bij Die Toten Hosen, Kraftklub, Deichkind, Donots, Antilopengang, DCVDNS, Marisomoto, Clueso etc.

Maar dan moet je wel een beetje evenwicht hebben met internationale acts. Dat was vorig jaar amper het geval.
  maandag 30 oktober 2017 @ 22:58:07 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174769845
Na een zwakker jaar komt RaR weer helemaal terug :)

Hoewel ik de headliners niet heel boeiend vind, is het overall wel een mooie lichting.
Ik mis nog een paar echte favorieten. Alleen Stone Sour vind ik echt dik op dit moment. Verder prima en genoeg te zien. We hebben afgelopen keer het echt gemist. misschien toch maar weer gaan dit jaar :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:04:46 #14
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174774123
Ook voor mij geld dat de headliners mij niet kunnen boeien. VInd wel een los liedje leuk, maar een heel concert niet. Daarbij komt dat ik 30stm 1 van de slechtste live bands vind die ik ooit heb mogen aanschouwen. Die gozer praat alles dood en slaat heel veel zanggedeeltes over. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat A7X als headliner dan gepresenteerd zou worden. Voordeel is dat op RaR de subs ook dik een uur spelen.

Had toch nog een wel een paar namen verwacht zoals Qotsa, Editors en Paramore. Dat zijn toch aardig grote bands waarvan ik niet verwacht dat ze nog allemaal toegevoegd gaan worden.

De kans dat we gaan is minimaal, maar deze namen doen ons wel twijfelen of er echt niet iets te regelen is.
pi_174775205
Ik wacht nog even Novarock af. Maar ik zie dit best wel zitten.

Gorillaz, A Perfect Circle, Bullet For My Valentine, Good Charlotte, Meshuggah, Stone Sour staan allen nog op mijn toe see lijstje.

Verder een hoop namen die ik al gezien heb maar live toch tof vind: Foo Fighters, Rise Against, Marilyn Manson, Avenegd Sevenfold, Body Count, Caliban, Enter Shikari, Kaleo, Nothing But Thieves, Parkway Drive,

30STM vind ik in tegenstelling tot de meeste best te behappen. Vooral This Is War vond ik nog vrij tof destijds. Live is het stukken minder, maar met de namen hierboven neem ik het voor lief. Dan heb ik ook nog wel Casper op het oog, paar jaar terug dingen als Kraftklub, Deichkind en Marsimoto gezien en dat vond ik toen serieus tof. Dus dit misschien ook maar kans krijgen. En Bilderbuch was ook gewoon headliner op Frequency Festival in Oostenrijk.

Aan de onderkant zitten er ook nog interessante dingen bij als Black Stone Cherry, Bury Tomorrow, Greta van Fleet (kende ik niet, maar klonk tof), Walking On Cars etc.

Dan misschien nog een mooie 2e lichting en dan kan het best een interessante editie worden.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 14:39:43 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174779766
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:04 schreef AgeEll het volgende:
Ook voor mij geld dat de headliners mij niet kunnen boeien. VInd wel een los liedje leuk, maar een heel concert niet. Daarbij komt dat ik 30stm 1 van de slechtste live bands vind die ik ooit heb mogen aanschouwen. Die gozer praat alles dood en slaat heel veel zanggedeeltes over. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat A7X als headliner dan gepresenteerd zou worden. Voordeel is dat op RaR de subs ook dik een uur spelen.

Had toch nog een wel een paar namen verwacht zoals Qotsa, Editors en Paramore. Dat zijn toch aardig grote bands waarvan ik niet verwacht dat ze nog allemaal toegevoegd gaan worden.

De kans dat we gaan is minimaal, maar deze namen doen ons wel twijfelen of er echt niet iets te regelen is.
In de 2de lichting komt meestal ook nog wel wat redelijke dingen.
Headliners zijn inderdaad niet heel boeiend. Foo Fighters vind ik best aardig, maar ook maar een paar nummers. Om dan een set van 25 nummers af te gaan wachten op misschien 5 liedjes is altijd zo vermoeiend. Hou ik niet vol.
30STM is inderdaad live niet echt geweldig, maar "the misses" vind het vaak wel redelijk :P
Gorillaz kan ik bijna niet. Op 1 of 2 liedjes na.

Hoezo dat jullie bijna zeker niet gaan? Jullie zijn toch meestal vaste klant, net als ik :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:26:19 #17
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174780776
D
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 14:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

In de 2de lichting komt meestal ook nog wel wat redelijke dingen.
Headliners zijn inderdaad niet heel boeiend. Foo Fighters vind ik best aardig, maar ook maar een paar nummers. Om dan een set van 25 nummers af te gaan wachten op misschien 5 liedjes is altijd zo vermoeiend. Hou ik niet vol.
30STM is inderdaad live niet echt geweldig, maar "the misses" vind het vaak wel redelijk :P
Gorillaz kan ik bijna niet. Op 1 of 2 liedjes na.

Hoezo dat jullie bijna zeker niet gaan? Jullie zijn toch meestal vaste klant, net als ik :P
Vorig jaar al met een veel kleiner groepje gegaan, dit jaar niet. Er zijn andere prioriteiten bij groepsleden gekomen (lees kinderen :P, ook bij mijzelf) Ik ben bezig met een nieuwe baan en daar kan ik niet zelf mijn vakanties indelen, dus een lang weekend RaR zit er dan niet in. Maar het is nog niet 100% zeker afgeschoten.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:20:17 #18
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_174788489
Headliners word ik niet meteen enthousiast van. 30STM is niet mijn ding, FF is wel leuk omdat ze er een feestje van maken, niet omdat de nummers nu zo goed zijn. Gorrilaz heb ik geen idee wat ik daarvan moet verwachten.

De rest is wel aardig. Maar ik wacht nog even af. We krijgen binnenkort een tweede dus eerst eens zien hoe dat uitpakt :+.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 1 november 2017 @ 11:01:47 #19
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174799224
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 20:20 schreef MrFl0ppY het volgende:
Headliners word ik niet meteen enthousiast van. 30STM is niet mijn ding, FF is wel leuk omdat ze er een feestje van maken, niet omdat de nummers nu zo goed zijn. Gorrilaz heb ik geen idee wat ik daarvan moet verwachten.

De rest is wel aardig. Maar ik wacht nog even af. We krijgen binnenkort een tweede dus eerst eens zien hoe dat uitpakt :+.
Uit ervaring kan ik je zeggen, dat worden je handen vol :)
Stuk drukker met een tweede er bij.
  Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 13:15:17 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174802034
Typische Rock Am Ring 15 jarige tienermeisjes line-up, maar dat verkoopt he.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174802170
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Typische Rock Am Ring 15 jarige tienermeisjes line-up, maar dat verkoopt he.
De leeftijd op RAR is hoger dan de gemiddelde NL festival denk ik. Dit is juist meer beetje "oude lullen luisteren naar rock" muziek.
  Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 13:23:42 #22
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174802184
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

De leeftijd op RAR is hoger dan de gemiddelde NL festival denk ik. Dit is juist meer beetje "oude lullen luisteren naar rock" muziek.
Voor een deel idd, maar Hollywood Undead en Good Charlotte roepen een hoog tienermeisjesgehalte op
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174802544
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Voor een deel idd, maar Hollywood Undead en Good Charlotte roepen een hoog tienermeisjesgehalte op
Die tieners van toen zijn nu al bijna 30 ;).

Geloof niet dat de huidige jeugd daar naar nog naar luistert. Good Charlotte zou ik stiekem nog wel willen zien (jeugd sentiment enzulks).
pi_174803045
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Voor een deel idd, maar Hollywood Undead en Good Charlotte roepen een hoog tienermeisjesgehalte op
Wat Indiano zegt, de mensen die in de tijd van de hitjes van GC een jaar of 15 waren zijn nu 25-30 _O-
  woensdag 1 november 2017 @ 14:16:41 #25
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174803100
Er loopt wel veel Duits spul rond van onder de 20 jaar, (vooral een paar jaar terug veel meisjes met Coldplay, Kooks en Hurts in de line-up). Maar bij de Alterna stage (ik blijf deze naam stug gebruiken!) met (stevige) rock muziek is het publiek ook echt wat ouder.
Het is wel een jonger publiek denk ik dan op een puur metal/rock festival zoals Graspop of Wacken.
  Redactie Sport woensdag 1 november 2017 @ 14:17:10 #26
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174803108
quote:
2s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:13 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Wat Indiano zegt, de mensen die in de tijd van de hitjes van GC een jaar of 15 waren zijn nu 25-30 _O-
Toch weet ik uit welingelichte kringen dat dat nog steeds wel bij de emomeisjes van nu speelt. Een soort doorgeefluik, als het ware.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174803149
quote:
7s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Toch weet ik uit welingelichte kringen dat dat nog steeds wel bij de emomeisjes van nu speelt. Een soort doorgeefluik, als het ware.
Dat is toch ideaal voor die oude mannetjes, wat van die groene blaadjes er tussen :9
  woensdag 1 november 2017 @ 19:55:04 #28
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_174809732
Precies, moet toch wat te zien hebben vanuit de luie campingstoel ;)
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  donderdag 2 november 2017 @ 13:25:56 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174823382
Ach, ik vind het altijd wel een goede combi. Niet van die hele jonge kinders die je vaak wel op nederlandse festivals ziet, maar een goede combi van jonge en wat oudere mensen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174833610
Prijzen zijn ook weer een flink stuk duurder. ¤ 169,00 + ¤ 50,00 voor parkeren/camping. We wachten eerst even de lichting van Download Parijs en Novarock af. Maar ik denk dat we volgens jaar voor het eerst naar de Nürnbergring gaan.
  donderdag 2 november 2017 @ 23:22:37 #31
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174836531
Parkeren en camping was altijd gratis. Dit zou voor mij beter zijn . Sta toch niet op de camping
  Redactie Sport vrijdag 3 november 2017 @ 07:34:28 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174838725
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Prijzen zijn ook weer een flink stuk duurder. ¤ 169,00 + ¤ 50,00 voor parkeren/camping. We wachten eerst even de lichting van Download Parijs en Novarock af. Maar ik denk dat we volgens jaar voor het eerst naar de Nürnbergring gaan.
Nürnberg, jij maakt er wel een reisje van zeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 3 november 2017 @ 09:58:33 #33
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174840297
Wij kwamen 1x een Nederlander tegen die net was aangekomen op vrijdagavond. Spraken die toevallig bij een foodstand, bleek die gozer eerst naar Nurnberg gereden te zijn!!
Hij zei dat ze wel wat vreemd stonden te kijken toen hij zijn Rock am Ring kaartje gaf. Kon ie weer 400KM terug naar Nurburg. :o
pi_174840801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:58 schreef AgeEll het volgende:
Wij kwamen 1x een Nederlander tegen die net was aangekomen op vrijdagavond. Spraken die toevallig bij een foodstand, bleek die gozer eerst naar Nurnberg gereden te zijn!!
Hij zei dat ze wel wat vreemd stonden te kijken toen hij zijn Rock am Ring kaartje gaf. Kon ie weer 400KM terug naar Nurburg. :o
Het lijkt ook best veel op elkaar :P

Heb je (goedkope) hotel tips in dei omgeving trouwens van RAR? Misschien toch ook overwegen.
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:28:43 #35
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174842603
Wij zaten bij een Duits vrouwtje die een zimmerfrei verhuurde. Dat regelde altijd iemand anders. Gaat niet via internet. Maar die Duitse hotels in de buurt zijn denk ik ook niet zo duur.

[ Bericht 0% gewijzigd door AgeEll op 03-11-2017 13:32:47 ]
  zondag 5 november 2017 @ 11:45:10 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174879884
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 09:58 schreef AgeEll het volgende:
Wij kwamen 1x een Nederlander tegen die net was aangekomen op vrijdagavond. Spraken die toevallig bij een foodstand, bleek die gozer eerst naar Nurnberg gereden te zijn!!
Hij zei dat ze wel wat vreemd stonden te kijken toen hij zijn Rock am Ring kaartje gaf. Kon ie weer 400KM terug naar Nurburg. :o
Ok eerlijk is eerlijk. Ik moest lachen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 5 november 2017 @ 11:49:10 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174879940
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 21:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Prijzen zijn ook weer een flink stuk duurder. ¤ 169,00 + ¤ 50,00 voor parkeren/camping. We wachten eerst even de lichting van Download Parijs en Novarock af. Maar ik denk dat we volgens jaar voor het eerst naar de Nürnbergring gaan.
Vroegboek was 150 volgens mij. Maar dat is inmiddels alweer voorbij. Heb momenteel even geen geld om kaarten te kopen. Komen eerst nog een paar grote uitgaven aan. Dan maar wat later en wat meer betalen jammer genoeg :(

Wat waren de prijzen dan vorig jaar?

Ondanks dat ik Oostenrijk een heerlijk land vind, vind ik Novarock wat te ver weg. Parijs zou ook nog kunnen, maar ik vermaak mij altijd zo goed op RaR dat ik het wel best vind. Ik heb nog nooit spijt gehad van het kopen van een kaartje. Wat de line-up ook was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_174882764
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Vroegboek was 150 volgens mij. Maar dat is inmiddels alweer voorbij. Heb momenteel even geen geld om kaarten te kopen. Komen eerst nog een paar grote uitgaven aan. Dan maar wat later en wat meer betalen jammer genoeg :(

Wat waren de prijzen dan vorig jaar?

Ondanks dat ik Oostenrijk een heerlijk land vind, vind ik Novarock wat te ver weg. Parijs zou ook nog kunnen, maar ik vermaak mij altijd zo goed op RaR dat ik het wel best vind. Ik heb nog nooit spijt gehad van het kopen van een kaartje. Wat de line-up ook was.
Vorig jaar had Novarock een betere line up dan RAR. Ben wel benieuwd wie die allemaal hebben.
  zondag 5 november 2017 @ 14:55:50 #39
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174884213
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 11:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok eerlijk is eerlijk. Ik moest lachen :')
ja het lijkt een makkelijk gemaakte fout, maar dat is eigenlijk niet. Je weet toch dat je naar een F1 circuit gaat.
pi_174945988
Al 40.000 kaarten verkocht. Toch maar dit weekend een kaartje veilig stellen denk ik.
  woensdag 8 november 2017 @ 20:23:00 #41
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174947988
Tering. Hoe populair dat festival is he.
pi_174975967
Guns N' Roses dik aan het touren en dan 30STM boeken als headliner... hier ging iets mis.
pi_174976209
Ja, dat is wel zonde, zeker gezien GNR gewoon in het weekend van RaR in Duitsland is zelfs...

Ik vermoed dat veel Duitsers eieren voor hun geld kiezen en naar Graspop of Download (FR/UK) gaan...
pi_174983089
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 10:26 schreef Cyanide- het volgende:
Ja, dat is wel zonde, zeker gezien GNR gewoon in het weekend van RaR in Duitsland is zelfs...

Ik vermoed dat veel Duitsers eieren voor hun geld kiezen en naar Graspop of Download (FR/UK) gaan...
Er zijn al 40.000 kaarten verkocht voor RAR. Dat loopt wel los. Gaan nu geruchten dat Depeche Mode nog zou aansluiten op de line-up. Dat zou ik heel tof vinden, en zijn in Duitsland nog vrij groot blijkbaar.

Edit: en ook grappig om te zien dat iedereen daar Gorillaz te klein vinden voor een headline spot, en je ze amper hoort over 30STM. Raar volkje die Duitsers
pi_174983607
40k voor beide festivals he, dus nog geen kwart van het totaal beschikbare tickets
  vrijdag 10 november 2017 @ 22:49:42 #46
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174990755
Ik denk dat het potje van Rar niet zo groot is nadat de afgelopen 3 edities er 2 met niet volledig zijn afgewerkt.

En GnR doet maar een paar festivals. Had ze er wel op meer verwacht. Ik denk dat het ook te maken heeft met hun speeltijd. Dat ze daarom ook op extra dagen zijn neergezet. Die willen minimaal 2.5 -3 uur spelen.
pi_175040709
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 22:49 schreef AgeEll het volgende:
Ik denk dat het potje van Rar niet zo groot is nadat de afgelopen 3 edities er 2 met niet volledig zijn afgewerkt.

En GnR doet maar een paar festivals. Had ze er wel op meer verwacht. Ik denk dat het ook te maken heeft met hun speeltijd. Dat ze daarom ook op extra dagen zijn neergezet. Die willen minimaal 2.5 -3 uur spelen.
Ach hoeft voor mij ook niet zo. Ik ga ze denk op Graspop zien. Doe mij dan dit maar: https://www.rollingstone.(...)uftritte-an-1405281/
pi_175044239
Vanavond maar eens de kaarten bestellen. Met Gorillaz en A Perfect Circle, Stone Sour (en in mindere maten Foo Fighters) heb ik in ieder geval al 4 must sees op dit festival staan dit jaar. Dan nog een hele hoop namen die ik ook tof vind (Avenged, Rise Against, Marilyn Manson, Good Charlotte, Jimmy Eat World, Bullet For My Valentine, Enter Shikari, Meshugah, Nothing But Thieves, Caliban etc.)

Ik hier lekker aan mijn "rock" trekken komen, dan pak ik nog 1 dagje Pinkpop mee misschien (afhankelijk van het programma, misschien dat ik gewoon dagje Bruno mars ga proberen), en daarna weekendje BKS.

Kan een prima gevarieerd zomertje worden zo.
  Redactie Sport maandag 13 november 2017 @ 14:57:27 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175044291
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Vanavond maar eens de kaarten bestellen. Met Gorillaz en A Perfect Circle, Stone Sour (en in mindere maten Foo Fighters) heb ik in ieder geval al 4 must sees op dit festival staan dit jaar. Dan nog een hele hoop namen die ik ook tof vind (Avenged, Rise Against, Marilyn Manson, Good Charlotte, Jimmy Eat World, Bullet For My Valentine, Enter Shikari, Meshugah, Nothing But Thieves, Caliban etc.)

Ik hier lekker aan mijn "rock" trekken komen, dan pak ik nog 1 dagje Pinkpop mee misschien (afhankelijk van het programma, misschien dat ik gewoon dagje Bruno mars ga proberen), en daarna weekendje BKS.

Kan een prima gevarieerd zomertje worden zo.
Jij gaat eerst naar Pinkpop en dan naar BKS? Knap.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175044309
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jij gaat eerst naar Pinkpop en dan naar BKS? Knap.
Ik moet wennen dat dit jaar BKS voor Pinkpop valt ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')