abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:41:35 #26
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174754220
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:23 schreef Za het volgende:
Vind je ook dat slachtoffers van geestelijke mishandeling naar buiten moeten treden, van ouders die verslaafd waren aan alcohol en/of drugs, van mishandeling, van verwaarlozing, van pesten op de werkvloer/school/thuis, van intimidatie, van geweld, van in de steek gelaten zijn door een ouder, van welke vorm van mishandeling dan ook 20- 30 jaar geleden?
Irrelevant voor deze discussie.
quote:
IMO is hier geen tijd voor, en kan iedereen dan wel naar buiten treden, ik heb te doen met slachtoffers van al het hier bovenstaande, maar heb geen enkele behoefte aan een massaal naar buiten treden van de bevolking.
:')
Mooi man: Ja, sorry slachtoffers. Za heeft even geen tijd en heeft geen behoefte aan een 'massale naar buiten treding' of je het weer even in wil slikken? (ghe :') )
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 30 oktober 2017 @ 11:42:55 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_174754259
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:24 schreef jajablahblah het volgende:
Het koppelen aan zn coming out is dan weer echt heel slecht voor de homocommunity. Niet iedereen kan homo en pedo los van elkaar zien helaas.
Zo had ik het (nog) niet bekeken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 30 oktober 2017 @ 12:21:35 #28
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_174755232
quote:
6s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:19 schreef SicSicSics het volgende:
Wat zijn mensen toch schrikbarend gemakkelijk met hun oordeel en aannames.
"Hij doet het voor de aandacht."
"30 jaar geleden, waarom niet eerder?"
"Niet boeiend, want geen verkrachting."

Fuck zeg! :{w


Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_174755336
Het zou nogal raar zijn als hij volhield een hetero te zijn terwijl Anthony Rapp deze aantijging doet..
pi_174755605
Niks mis met homoseksualiteit. Wel met te jonge jongens verleiden.
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:55:55 #31
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174758345
Milo Yiannopoulis schrijft op zijn facebook:

quote:
Hearing from friends in the theater business in London that the (vast) Spacey stuff still to come is HORRENDOUS
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:56:43 #32
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174758358
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:38 schreef Krollie het volgende:
Niks mis met homoseksualiteit. Wel met te jonge jongens verleiden.
Henk, jij ook hier? Ik dacht dat jij niet zo goed was met computers?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:02:55 #33
471637 TomStall
I buried Joey
pi_174758465
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:24 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

Het koppelen aan zn coming out is dan weer echt heel slecht voor de homocommunity. Niet iedereen kan homo en pedo los van elkaar zien helaas.
Dat wordt ook niet gemakkelijk gemaakt door pastoors die jonge JONGETJES pakken. Dan ben je dus niet alleen pedo, maar blijkbaar heb je ook een voorkeur voor een bepaalde sekse.
pi_174758615
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 11:23 schreef Za het volgende:
IMO is hier geen tijd voor
Dit is nog wel de mooiste die ik heb gehoord. "HIER IS GEEN TIJD VOOR!" _O-
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:49:40 #35
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_174760469
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Milo Yiannopoulis schrijft op zijn facebook:

[..]

Spacey is ook zo'n algemeen bekend Hollywood geheim, zou me niks verbazen als daar ook nog wat skeletten uit de kast komen rollen (hehe).
pi_174760509
Laat ik nou gewoon altijd al gedacht hebben dat Spacey homo was. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 30 oktober 2017 @ 16:55:30 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174760575
quote:
6s.gif Op maandag 30 oktober 2017 10:19 schreef SicSicSics het volgende:
Wat zijn mensen toch schrikbarend gemakkelijk met hun oordeel en aannames.
"Hij doet het voor de aandacht."
"30 jaar geleden, waarom niet eerder?"
"Niet boeiend, want geen verkrachting."

Fuck zeg! :{w

Spacey zelf is tenminste een man in zijn reactie. O+
Eens :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 30 oktober 2017 @ 17:11:47 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174760801
Nou kom maar op met al die dirt!

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174760857
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:30 schreef timmmmm het volgende:
Dit is toch de orde van de dag? Dronken mensen die elkaar op feesten op weinig subtiele wijze duidelijk maken zin te hebben. Zolang een nee geaccepteerd wordt, is er niks aan de hand.

Dit gebeurt op feesten met geile jonge mensen al god mag weten hoe lang en zal ook god mag weten hoe lang blijven gebeuren. Als jongeman kan ik je vertellen dat ik ook wel eens tegen een dame aangereden heb die daar niet van gecharmeerd was en dat kenbaar maakte. Andersom heeft een mager 6je ook wel eens haar tong naar binnen geduwd waar ik toch maar snel een eind aan maakte.

Moeten we hier nou allemaal geschokt over gaan doen? Het enige waar we geschokt over kunnen doen is waarom een 14-jarig jongetje bij zulke gelegenheden aanwezig is. Het is raar een jongen uit te nodigen, maar wist hij hoe oud ie was? En waar zijn de ouders die dat wel goed vinden allemaal?

Aan de andere kant heb ik wellicht ook wel eens een 14-jarige versierd. Toen was dat wellicht anders maar nu zie je het verschil niet, laat staan dronken
Held :P

Eerlijkheid is goed soms. Voordat we allemaal in een psychose schieten. Bespreekbaar maken en kijken of het anders of beter kan heeft veel meer zin dan eeuwig daders en slachtoffers neerzetten.

Dat is geen oplossing namelijk, op zeer ernstige zaken na dan, maar die zijn zo evident dat er geen nuance meer mogelijk is.
  Moderator maandag 30 oktober 2017 @ 17:21:57 #40
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174760937
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Milo Yiannopoulis schrijft op zijn facebook:

[..]

De man die zelf pleitte voor het goedkeuren van dergelijke relaties omdat hij het zelf zo prettig vond als 14 jarige roept nu "Horrendous"? Milo is een beetje hypocriet bezig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174761397
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:26:56 #42
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174762072
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:55 schreef EdvandeBerg het volgende:
Milo Yiannopoulis schrijft op zijn facebook:

[..]

Is dit niet dezelfde vriend die zelfs bij een rattenhol als Breitbart niet aan kon blijven omdat hij pedofilie helemaal prima vindt?
Laffe huichelaar
  maandag 30 oktober 2017 @ 18:59:58 #43
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_174762738
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:30 schreef timmmmm het volgende:
Dit is toch de orde van de dag? Dronken mensen die elkaar op feesten op weinig subtiele wijze duidelijk maken zin te hebben. Zolang een nee geaccepteerd wordt, is er niks aan de hand.

Dit gebeurt op feesten met geile jonge mensen al god mag weten hoe lang en zal ook god mag weten hoe lang blijven gebeuren. Als jongeman kan ik je vertellen dat ik ook wel eens tegen een dame aangereden heb die daar niet van gecharmeerd was en dat kenbaar maakte. Andersom heeft een mager 6je ook wel eens haar tong naar binnen geduwd waar ik toch maar snel een eind aan maakte.

Moeten we hier nou allemaal geschokt over gaan doen? Het enige waar we geschokt over kunnen doen is waarom een 14-jarig jongetje bij zulke gelegenheden aanwezig is. Het is raar een jongen uit te nodigen, maar wist hij hoe oud ie was? En waar zijn de ouders die dat wel goed vinden allemaal?

Aan de andere kant heb ik wellicht ook wel eens een 14-jarige versierd. Toen was dat wellicht anders maar nu zie je het verschil niet, laat staan dronken
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_174763053
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:30 schreef timmmmm het volgende:
Dit is toch de orde van de dag? Dronken mensen die elkaar op feesten op weinig subtiele wijze duidelijk maken zin te hebben. Zolang een nee geaccepteerd wordt, is er niks aan de hand.

Dit gebeurt op feesten met geile jonge mensen al god mag weten hoe lang en zal ook god mag weten hoe lang blijven gebeuren.
Dat iets vaker en al langer gebeurt, is op zich geen argument.

Er wordt ook al sinds mensenheugenis gemoord en verkracht.
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:22:11 #45
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174763248
Ik vind het een rare verklaring van Spacey. In de ene zin suggereert hij dat hij bi is, om vervolgens te verklaren dat hij "ervoor gekozen heeft" om nu als homo te leven. Het gaat mij er dus niet om dat hij bi of homo is, dat zal me worst wezen, maar om de kronkel in deze mededeling.

Hebben we het nog niet eens over het verhaal dat de aanleiding is natuurlijk.
pi_174763338
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:22 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het een rare verklaring van Spacey. In de ene zin suggereert hij dat hij bi is, om vervolgens te verklaren dat hij "ervoor gekozen heeft" om nu als homo te leven. Het gaat mij er dus niet om dat hij bi of homo is, dat zal me worst wezen, maar om de kronkel in deze mededeling.

Hebben we het nog niet eens over het verhaal dat de aanleiding is natuurlijk.
Hij zegt toch niet dat hij bi is? Alleen dat hij relaties heeft gehad met zowel vrouwen als mannen.
  maandag 30 oktober 2017 @ 19:29:03 #47
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_174763438
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hij zegt toch niet dat hij bi is? Alleen dat hij relaties heeft gehad met zowel vrouwen als mannen.
Ja, dat is toch een eigenschap van biseksuele mensen? Zowel met mannen als vrouwen relaties hebben? Er zijn er natuurlijk zat die op latere leeftijd voor uitkomen na of in een huwelijk met een vrouw dat ze toch homo zijn, maar juist de manier van verwoorden van "ik heb zowel met mannen als vrouwen" klinkt niet naar verwarring maar gewoon van met allebei relaties hebben omdat ie op allebei valt. Waarom zou ie dat anders per se willen vermelden?
pi_174763587
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja, dat is toch een eigenschap van biseksuele mensen? Zowel met mannen als vrouwen relaties hebben? Er zijn er natuurlijk zat die op latere leeftijd voor uitkomen na of in een huwelijk met een vrouw dat ze toch homo zijn, maar juist de manier van verwoorden van "ik heb zowel met mannen als vrouwen" klinkt niet naar verwarring maar gewoon van met allebei relaties hebben omdat ie op allebei valt. Waarom zou ie dat anders per se willen vermelden?
Hmm, zo heb ik dat niet geinterpreteerd. In de zin daarna over "loved" en "romantic encounters" noemt hij wel alleen mannen.

Hij zal het ongetwijfeld snel verduidelijken.
pi_174763716
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:30 schreef timmmmm het volgende:
Dit is toch de orde van de dag? Dronken mensen die elkaar op feesten op weinig subtiele wijze duidelijk maken zin te hebben. Zolang een nee geaccepteerd wordt, is er niks aan de hand.

Dit gebeurt op feesten met geile jonge mensen al god mag weten hoe lang en zal ook god mag weten hoe lang blijven gebeuren. Als jongeman kan ik je vertellen dat ik ook wel eens tegen een dame aangereden heb die daar niet van gecharmeerd was en dat kenbaar maakte. Andersom heeft een mager 6je ook wel eens haar tong naar binnen geduwd waar ik toch maar snel een eind aan maakte.

Moeten we hier nou allemaal geschokt over gaan doen? Het enige waar we geschokt over kunnen doen is waarom een 14-jarig jongetje bij zulke gelegenheden aanwezig is. Het is raar een jongen uit te nodigen, maar wist hij hoe oud ie was? En waar zijn de ouders die dat wel goed vinden allemaal?

Aan de andere kant heb ik wellicht ook wel eens een 14-jarige versierd. Toen was dat wellicht anders maar nu zie je het verschil niet, laat staan dronken
Wat een bizarre reactie dit.

Ervan uitgaande dat Rapp de waarheid spreekt en Spacey op een seksuele manier over 'm heen kroop terwijl ze daar alleen waren in die kamer/dat huis, is dat hopelijk niet aan de orde van de dag. Een volwassene die een minderjarige in zijn slaapkamer, privésfeer dus, fysiek probeert te overmeesteren met als doel seks te hebben. Op geen manier goed te praten.

Belangrijk is dus de minderjarigheid van slachtoffer en de meerderjarigheid van de dader het daarmee samenhangende machtsverschil en het feit dat het zich in de privésfeer afspeelde zonder dat er anderen aanwezig waren. Snap je vergelijkingen dus niet helemaal.

Als kers op de taart treffen z'n ouders volgens jou blaam dat hij naar een feest van een 26-jarige mag.

Dat je niet kan zien dat iemand minderjarig is, is ook geen excuus. Het feit dat iemand minderjarig is, is al genoeg om strafbaar bezig te zijn volgens de wet. Je kunt je niet vrijpleiten door te zeggen dat je niet op de hoogte was van iemands minderjarigheid. Als dat zou kunnen, zou dat argument vaak worden ingezet vermoed ik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_174763721
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:30 schreef timmmmm het volgende:
Dit is toch de orde van de dag? Dronken mensen die elkaar op feesten op weinig subtiele wijze duidelijk maken zin te hebben. Zolang een nee geaccepteerd wordt, is er niks aan de hand.

Dit gebeurt op feesten met geile jonge mensen al god mag weten hoe lang en zal ook god mag weten hoe lang blijven gebeuren. Als jongeman kan ik je vertellen dat ik ook wel eens tegen een dame aangereden heb die daar niet van gecharmeerd was en dat kenbaar maakte. Andersom heeft een mager 6je ook wel eens haar tong naar binnen geduwd waar ik toch maar snel een eind aan maakte.

Moeten we hier nou allemaal geschokt over gaan doen? Het enige waar we geschokt over kunnen doen is waarom een 14-jarig jongetje bij zulke gelegenheden aanwezig is. Het is raar een jongen uit te nodigen, maar wist hij hoe oud ie was? En waar zijn de ouders die dat wel goed vinden allemaal?

Aan de andere kant heb ik wellicht ook wel eens een 14-jarige versierd. Toen was dat wellicht anders maar nu zie je het verschil niet, laat staan dronken
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')