Sneeuwpop gemaakt.quote:Op zondag 5 november 2017 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Huh
ik heb het idee dat ze nog helemaal niks gedaan hebben
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op zondag 5 november 2017 21:58 schreef potjecreme het volgende:
Hmm de man straks met de au pair er vandoor.
Yolo!quote:Op zondag 5 november 2017 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Boeken als er geen recente recensies zijn
Misschien verleent Els wat extra servicequote:Op zondag 5 november 2017 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Boeken als er geen recente recensies zijn
Wim neemt haar, onverwacht vruchtbaar.quote:Op zondag 5 november 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meestal vertrekken mensen om meer tijd met de kinderen te kunnen doorbrengen. Hier nemen ze een au pair.
Wat een keffende bitch.quote:Op zondag 5 november 2017 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Zo dat mens is lekker passief agressief.
De bush-safari?quote:Op zondag 5 november 2017 22:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien verleent Els wat extra service![]()
Een blok aan zijn been zei hij net.quote:Op zondag 5 november 2017 22:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Wim wil helemaal niet daar zijn joh. Die had het prima naar 'n zin allemaal. Ook weinig de kinderen zien, vond ie ook prettig....
Wat bezielt zo'n man om zich zo te laten bemoederen door zo'n wijf?quote:Op zondag 5 november 2017 22:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die Wim wil helemaal niet daar zijn joh. Die had het prima naar 'n zin allemaal. Ook weinig de kinderen zien, vond ie ook prettig....
Ik voorspel binnen 2 jaar een familiedrama.quote:Op zondag 5 november 2017 22:06 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Wat bezielt zo'n man om zich zo te laten bemoederen door zo'n wijf?
Dat gaat geleidelijk.quote:Op zondag 5 november 2017 22:06 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Maar Neuken dat ze kanquote:Op zondag 5 november 2017 22:06 schreef Achterhoker het volgende:
Hahaquote:Op zondag 5 november 2017 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voorspel binnen 2 jaar een familiedrama.
bang dat ze zich laat neuken door de tennisleraarquote:Op zondag 5 november 2017 22:06 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat is het toch niet waard?quote:
Weet wel dat als een meid dat bij mij meent te kunnen doen haar koffers vrij snel op de stoep staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |