het voordeel is dan wel 0 reclame tijdens kwalificatie en race, de echt last heb je er niet van. ik mute ze meestal terwijl ik hier op fok wat typquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:15 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Haha, ik kijk nu twee weekenden en het valt me al op!![]()
is hij pas 20??quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef Ingolstadt het volgende:
Hij begint te lachen hè. Ongelooflijk![]()
![]()
Heb ik al gezegd dat hij twintig is??
Soms kan eenvoud ook heel geniaal zijnquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar is verre van geniaal hoor
Beetje zoals met alle Amerikaanse sporten op Foxsports. Je wordt helemaal gek van die eigen reclames van Fox omdat ze die zendtijd niet verkocht krijgen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:14 schreef vaarsuvius het volgende:
nadeel van sky is voornamelijk dat je aL 2 JAAR LANG EXACT DEZELFDE 5 kutreclames krijgt
"Genoten op het podium?"quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Jack straks tegen Max: gefeliciteerd man!
Nee nog jonger, hij is TWINTIG.quote:
Echt een idioot, ik tilt altijd van die man op de een of andere manier. Beetje popiejopie doen op je 80equote:
Ja, ik was blij verrast toen ik zag dat tijdens de kwali's er ook geen reclame was. Alleen bij FP's dan. Daar kom ik wel overheenquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het voordeel is dan wel 0 reclame tijdens kwalificatie en race, de echt last heb je er niet van. ik mute ze meestal terwijl ik hier op fok wat typ
Krijg ineens trek in een Mexicano.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef CrashO het volgende:
Mexicano feestje bij Hardwell
[ afbeelding ]
iets met een onderdeel dat onder stroom kon staan geloof ikquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Waarom moest Hulkenberg via de voorkant uitstappen? Vd Garde was het aan het vertellen maar Rob vond het belangrijker om naar een pitstop van Max te gaan kijken.
Battery-problem, kans om een electrische schok te krijgenquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Waarom moest Hulkenberg via de voorkant uitstappen? Vd Garde was het aan het vertellen maar Rob vond het belangrijker om naar een pitstop van Max te gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |