Zouden ze te weinig geld hebben of zou olav het zelf niet willen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij heeft echt een co-commentator nodig.
Dan is HAM alsnog kampioenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hopelijk valt max uit dan kan vettel 2 worden en dan is t seizoen weer spannend.
Nou als je roept dat Bottas zijn gewicht goud waard is voor Ferrari zal een co-commentator niet veel uitmaken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nah, topshow dit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Zulke races moeten we ook niet te vaak gaan krijgen trouwens, man man man. Ik verlang al bijna terug naar de tijd dat een 5e/6e plek nog echt top was
quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
hopelijk valt max uit dan kan vettel 2 worden en dan is t seizoen weer spannend.
Gewoon een pit doen en rondje ronde de auto dansenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Gewoon Bottas uit laten vallen. Max met 42 seconden voorsprong P1
grapjequote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijden die met Renault motoren?
Helpt niet.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Gewoon Bottas uit laten vallen. Max met 42 seconden voorsprong P1
Mee eens, maar als Max kampioen wil worden, heeft hij dit soort races nodigquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Zulke races moeten we ook niet te vaak gaan krijgen trouwens, man man man. Ik verlang al bijna terug naar de tijd dat een 5e/6e plek nog echt top was
Voor een keertje wel vermakelijk ja. Daarom zeg ik ook dat je dit niet te vaak moet krijgen.quote:
voor de toeschouwers ook.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Voor Max uiteindelijk een erg saaie race vandaag.
Voor mij ook wel.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Wen er maar aan, als Max de rol van HAM straks heeft dan gaat het over het algemeen zoals het vandaag gaat.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik gok geen geld voor grotere commentaarbox. Maar ik zou Olav lekker alleen laten zitten. Wie moet je er naast zetten? Doornbos?quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zouden ze te weinig geld hebben of zou olav het zelf niet willen?
Dat laatste.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:26 schreef zoem het volgende:
Zou Kimi em af laten zakken of weten ze dat het niet meer lukt bij Vettel en gunnen ze Kimi het podium?
Max dadelijk : ik heb gereden als een grandma .... SORRYquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
En daarom hoop ik dat Red Bull (of waar hij ook rijdt) nooit zo dominant wordtquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wen er maar aan, als Max de rol van HAM straks heeft dan gaat het over het algemeen zoals het vandaag gaat.
nee schieten ze niks mee op. Vettel moet 2de wordenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:25 schreef F1gamer het volgende:
Kimi gaat heel langzaam rijden incoming
En als het klopt wat ze zeggen over Max gaat dit de standaard worden de komende 15 jaar. Max wat gaat domineren. Ongelooflijk dat gat wat hij trekt. Hoelang is het geleden dat een merc en Ferrari op zo'n afstand zijn gereden door een red bull.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:25 schreef Faraday01 het volgende:
Hij wil dat zelf nietquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zouden ze te weinig geld hebben of zou olav het zelf niet willen?
Samequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |