Lachen, maar mijn printer is niet geschikt voor hoogwaardig printwerk. Blijkbaar is deze vraag heel moeilijk want op Facebook blijft het ook al een uur lang ijzig stil.quote:
Hebben we hier niet in de stad.quote:
Dan woon je in een gehucht en zou ik de bus naar een echte stad pakken.quote:
Dus ik moet nu heen er weer naar de grote stad omdat niemand een on-line print site kent?quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan woon je in een gehucht en zou ik de bus naar een echte stad pakken.
Nee, de eerste dag van de wintertijd.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:15 schreef trigt013 het volgende:
Is het vandaag de dag van de kansloze antwoorden?
Topics bedoel je?quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:15 schreef trigt013 het volgende:
Is het vandaag de dag van de kansloze antwoorden?
Dat ik mijn pdf opstuur en hij mij de uitgeprinte papieren toestuurt.....quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Topics bedoel je?
Wtf verwacht je van een online printshop?
Waarom zou hij zoiets doen? 16 kleurenprintjes kost mss anderhalf euro bij een copyshop.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:51 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Dat ik mijn pdf opstuur en hij mij de uitgeprinte papieren toestuurt.....
Omdat er in onze stad geen copyshop zit?quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom zou hij zoiets doen? 16 kleurenprintjes kost mss anderhalf euro bij een copyshop.
Bizar genoeg kan je de hele wereld beprinten op deze site.....maar geen normaal A4.quote:
Ik heb geen laser printerquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:14 schreef yosander het volgende:
Waarom kan het niet met je eigen printer?
okequote:Op maandag 30 oktober 2017 17:03 schreef baskick het volgende:
Op mijn zoekterm vind ik toch aardig wat dienstverleners die prima lijken te bieden wat jij zoekt (uploaden, printen, opsturen).
Bedankt. Goed verhaal.quote:
Ja, dat had ik ook kunnen zeggen.quote:
Ik ga geen winkels hier promoten. Mijn post was om aan te geven dat TS of niet goed zoekt, of niet goed beoordeelt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook kunnen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop