ik voorspel nu al 1 of 2 skateoff's en een kort gedingquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de mannen staat alles hoog in de matrix...dat wordt straks puur genot eind december.
MS wordt ingevuld door mannen die zich ook voor een individuele afstand hebben geplaatst.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan moet er ook nog rekening worden gehouden met de TP en MS
Die gaan allemaal pieken in decemberquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:50 schreef wimderon het volgende:
Werk aan de winkel voor Zjak.
Douwe de Vries slecht, Otterspeer slecht, Nuis matig, Kramer matig, Jorritsma slecht, Smeekens matig, Roest slecht (al heeft die een excuus).
Europees kampioene 2014. Vandaar de hoop destijds op een (gouden?) plak in Sotsji.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mag ze wel vinden, ik vind dat alleen zo raar omdat ze er ontzettend weinig van bakt op de shorttrackbaan, volgensmij heeft ze nog nooit iets gewonnen.
Pittig lang kapsel.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:38 schreef MiLalaa het volgende:
Ik ben echt geen kapster hoor, maar dat háár van verweij.. dat kan toch niet.
Jutta zeg er eens wat van
Bij shorttrack is de wereldtop dan ook 100x zo grootquote:Op zondag 29 oktober 2017 17:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mag ze wel vinden, ik vind dat alleen zo raar omdat ze er ontzettend weinig van bakt op de shorttrackbaan, volgensmij heeft ze nog nooit iets gewonnen.
Intelligent? Op welk niveau bevind jij je dan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Europees kampioene 2014. Vandaar de hoop destijds op een (gouden?) plak in Sotsji.
Ik ben wel blij dat ik geen echte FOK-er ben trouwens.
Ik vind Ter Mors (willekeurige volgorden):
1. Geweldige schaatser
2. Intelligent
3. Bevlogen
4. Sympathiek
5. Lekker afwijkend van het saaie Nederlandsche gemiddelde, met bijbehorend kort en pittig kapsel.
Ik hoop dat ze minstens 2 gouden plakken ophaalt in Pyeongchang,
Zoals ik al zei, ik ben geen echte FOK-er.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Intelligent? Op welk niveau bevind jij je dan?
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij shorttrack is de wereldtop dan ook 100x zo groot
Vind ik ook. Ik dacht dat die top 200x zo groot was.quote:
Nou, bij het langebaan schaatsen heb je alleen concurrentie van Amerikaanse vrouwen, Russen, Japanners en Sablikova. Die concurrentie is ook nog eens verspreid over alle afstanden.quote:
Er is dan inderdaad ruimte voor een extra persoon op de massastart, en de ploegenachtervolging lijkt ook goed vertegenwoordigd.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:04 schreef Riofan83 het volgende:
Als dit de uitslagen van het OKT zouden zijn, zouden 7 vrouwen en 9 mannen zich gewoon plaatsen en is er helemaal geen prestatiematrix nodig.
Toch nog goud voor een Schouten!quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:41 schreef Montov het volgende:
Irene Schouten wint massastart bij de dames.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |