Absoluut goed dat hij het doet, maar er is nog wel werk aan. Zo stroef nog steeds.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Wout tegenwoordig ook durft te springen.
Als je nou niet springt ben je een homofiel !quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Wout tegenwoordig ook durft te springen.
Dat is wel een goed teken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Mooi toch, hoop dat ze weer met bier gaan gooien zoals in de mooie jaren.
Wout is weer dichterbij gekomenquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:15 schreef DeeBee het volgende:
Die hoop in de stemmen telkens, terwijl Woutje weer klap na klap krijgt.
^quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Start gemist, maar Mathieu is alweer vertrokken zie ik
Wel saai zo, vorig jaar zat er nog wat spanning in.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Start gemist, maar Mathieu is alweer vertrokken zie ik
Het zijn geen balken, het zijn planken die verticaal op elkaar geplaatst zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vertelt de trainer van Wout niet tegen hem dat het wellicht handig is om te trainen op springen over balken
Saai inderdaad maar als hij eerste 45 minuten op 80% zou rijden dan is het ook ongeloofwaardig.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wel saai zo, vorig jaar zat er nog wat spanning in.
Hij heeft anders op dit gebied de grootste sprong gemaakt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vertelt de trainer van Wout niet tegen hem dat het wellicht handig is om te trainen op springen over balken
En volgende week stapt hij elke keer weer af.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft anders op dit gebied de grootste sprong gemaakt.![]()
Klopt, hij zou gewoon wat minder moeten trainen zodat het niveauverschil kleiner is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Saai inderdaad maar als hij eerste 45 minuten op 80% zou rijden dan is het ook ongeloofwaardig.
Of starten met een achterstand van 20 seconden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, hij zou gewoon wat minder moeten trainen zodat het niveauverschil kleiner is.
Of met een strafgewicht van 10 kilo ofzo.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of starten met een achterstand van 20 seconden.
Ja alsof dat niet ongeloofwaardig isquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of starten met een achterstand van 20 seconden.
Of minder trainen, tijdstraf èn strafgewicht.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of met een strafgewicht van 10 kilo ofzo.
Zelfs al laat Mathieu hem erbij komen dan wint VDP het nog makkelijk in een sprint.quote:
Nu niet meer, zit weer boven de 15 bij de balkjesquote:
Szura in deze slowchatquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu niet meer, zit weer boven de 15 bij de balkjes
Voor alle Belgen te hopen dat hij 'm niet zover vernedert.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zelfs al laat Mathieu hem erbij komen dan wint VDP het nog makkelijk in een sprint.
quote:
hap hap hapquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu niet meer, zit weer boven de 15 bij de balkjes
Zekersquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je aan het takken?
Beter kritisch dan die kontenlikkers van de NOSquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze zijn wel erg kritisch op Mathieu.
Ben jij WoutVanAertN1Fan?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beter kritisch dan die kontenlikkers van de NOS
Insinueer je hier nu dat sportcommentatoren walgelijk chauvinistisch zijn?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beter kritisch dan die kontenlikkers van de NOS
Ah, kijk eens aan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, VDP is een eindbaas.
VDP is toch 100% Belg.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat sportcommentatoren walgelijk chauvinistisch zijn?
Niemand kijkt naar Ziggy.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dat een van die SEG broertjes op Ziggo Sport als commentator?
Dit iddquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar Ziggy.
Niet alleen Miesjel en Pol.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Koppenberg. Miesjel en Pol kijken daar al maanden reikhalzend naar uit. Daar gaat Wout even laten zien wie de allerbeste is!
Wout mist alleen nog een lichtpuntje op z'n voorhoofd, ziet eruit als een mijnwerker.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:55 schreef Szura het volgende:
Onze Belgische vrinden zoeken naar lichtpuntjes
Een ultimatum van Puck?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:56 schreef Szura het volgende:
Wat doet die walgelijke dwerg Iserbyt ineens op 6 dan
Als Puck thuis ligt te wachten zou jij ook wel sneller rijden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:56 schreef Szura het volgende:
Dan zou ik afstappenquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Puck thuis ligt te wachten zou jij ook wel sneller rijden.
Woensdag ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wout mist alleen nog een lichtpuntje op z'n voorhoofd, ziet eruit als een mijnwerker.
Mathieu alsof hij 10 minuten geleden voor een trainingstochtje vertrokken is.
Koppenbergcross is a.s. woensdag?
Daar is echt NIETS bijzonders aan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Puck thuis ligt te wachten zou jij ook wel sneller rijden.
Wat doe je zuur, stiekem een beetje jaloers op zijn dinnetje?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:56 schreef Szura het volgende:
jaloers?quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:56 schreef Szura het volgende:
Van Aert morele winnaar want niet op een minuut geredenquote:
quote:
Ah, zonde.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Woensdag ja.
Femke slingert de brommer vast aan.
Nee het is geen Colombiaanse schone nee, maar 'NIETS bijzonders' is wel een beetje overdrijven in de categorie 'puntige knieen'.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar is echt NIETS bijzonders aan.
zou haar borsten beminnenquote:Op zondag 29 oktober 2017 15:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Ben ik de enige die bij Ijzerbiet alleen maar aan Puck kan denken die hij aanduwt?
Je bent niet vaak grappig, maar dit vind ik wel een leuke opmerking.quote:
Ik vind het oprecht een weinig bijzondere juffrouw. Als ik nu mijn balkon op loop en kijk wat er voorbij loopt heb ik binnen vijf tellen iets aantrekkelijkers gevonden. Met Sevillaanse dames is sowieso niets mis, kan ik je verzekeren.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee het is geen Colombiaanse schone nee, maar 'NIETS bijzonders' is wel een beetje overdrijven in de categorie 'puntige knieen'.
Hyundai is goede troll tochquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet vaak grappig, maar dit vind ik wel een leuke opmerking.
Het is geen Mani.quote:
Stekeltjes zijn voor basisschoolkinderen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prachtige stekels van Wout.
Sooowww, KOEKOEK. Sevilla stijgt met stip op de lijst van te bezoeken steden!quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een weinig bijzondere juffrouw. Als ik nu mijn balkon op loop en kijk wat er voorbij loopt heb ik binnen vijf tellen iets aantrekkelijkers gevonden. Met Sevillaanse dames is sowieso niets mis, kan ik je verzekeren.
beter dan dat melkboeren hondenkapsel van Larsquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prachtige stekels van Wout.
Ik ben toevallig net naar de kapper geweest.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stekeltjes zijn voor basisschoolkinderen.
Het ziet er niet uit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben toevallig net naar de kapper geweest.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Foto?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben er zelf erg tevreden mee hoor.
zonde van het geldquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen werk van een haararchitect.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben er zelf erg tevreden mee hoor.
Laat Stijn maar, hij is aan het puberen.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen werk van een haararchitect.
Absoluut wel. Het is heerlijk kort, ik kan er weer tegenaan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijkbaar is het kapsel dus toch niet zo geslaagd.
Volgens mij is het zijn tijd van de maand.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat Stijn maar, hij is aan het puberen.
Helaas duurt die tijd bij hem ongeveer drie weken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volgens mij is het zijn tijd van de maand.
Kapsel zoals Ludo Dierckxsens?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut wel. Het is heerlijk kort, ik kan er weer tegenaan.
Gelukkig ben jij er om de sfeer in goede banen te leiden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helaas duurt die tijd bij hem ongeveer drie weken.
Dat is niet mijn taak.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om de sfeer in goede banen te leiden.
Die Belgen geven echt een debiele naam aan iedere sportploeg die ze ook maar hebben.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Belgen geven echt een debiele naam aan iedere sportploeg die ze ook maar hebben.
We gaan het allemaal zien.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:50 schreef buzz1291 het volgende:
En dan die Wuyts met z'n Van Aert gaat zich hier aan optrekken en de Koppenberg winnen zal niet verbazen. Mijn god wat een komediant.
hoeveel denk jij dat Mathieu nog over had?quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:50 schreef buzz1291 het volgende:
En dan die Wuyts met z'n Van Aert gaat zich hier aan optrekken en de Koppenberg winnen zal niet verbazen. Mijn god wat een komediant.
Zoiets is lastig inschatten, maar had volgens mij nog genoeg over.quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoeveel denk jij dat Mathieu nog over had?
10 a 5 %?quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hij zag er nog fris uitquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zoiets is lastig inschatten, maar had volgens mij nog genoeg over.
Geen idee maar genoeg voor een jump inde laatste ronde of een sprint op de meet denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2017 18:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die Annemarie Worst die komt er wel. Nog wat meer volume kweken, op sommige plekken dan en het wordt een blijvend toppertje! Alleen om de naam al natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
De mannenselectie: Mathieu van der Poel, Lars van der Haar, Corné van Kessel, Stan Godrie, David van der Poel en Twan van den Brand.
Vrouwen: Maud Kaptheijns, Sophie de Boer, Lucinda Brand, Annemarie Worst, Denise Betsema en Geerte Hoeke
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:03 schreef Faraday01 het volgende:
Morgenmiddag schroeien op de Koppenberg
Live te zien bij Sporza
kutjepik dan doe ik wat anders.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:03 schreef Faraday01 het volgende:
Live te zien bij Sporza
Hoelaat morgen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 18:03 schreef Faraday01 het volgende:
Live te zien bij Sporza
Hoop wisjvul sinking hier.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
Van HLN.be
Albert: “Ik geloof dat we morgen voor het eerst een superstrijd gaan zien tussen Wout en Mathieu”
Als coach moet hij iets positief zeggen natuurlijk, en hij is sowieso niet vies van wat stoken.quote:
Die had geen zin in weer een nederlaag tegen de kapitein.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sanne Cant is ziek en past vandaag voor de #Koppenbergcross in Oudenaarde:
https://www.vrt.be/vrtnu/kanalen/een/#quote:Op woensdag 1 november 2017 13:57 schreef buzz1291 het volgende:
iemand een live stream. benin een ver buitenland, maar geen beeld nu ........... moet straks toch wel van Theuke's heldendaded kunnen genieten hé.
YES!!! en het werkt. Thanks Mate!quote:Op woensdag 1 november 2017 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtnu/kanalen/een/#
1 November is Allerheiligen en dat is een vrije dag in België.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
Herygers moet dit weekend zeker overwerken in het magazijn dat hij doordeweeks vrij heeft voor commentaar te geven?
Ahquote:Op woensdag 1 november 2017 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
1 November is Allerheiligen en dat is een vrije dag in België.
België smult hier van.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:05 schreef buzz1291 het volgende:
Staat toch weer geen maat op. België JANKT!![]()
![]()
Dat hoort er bij hè.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie alweer een aantal dronken debielen.
Is anders toch goed in vorm.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:18 schreef kaasplankje het volgende:
Lars heeft vaak een moeilijke start laatste tijd.
Precies één ronde.quote:
Nou...quote:Op woensdag 1 november 2017 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit te chillen in het wiel van Wout en Toon.
Ik heb het idee dat hij met het oog op het EK niet vol wil gaan. Hard starten, daarna rustig aan en kijken of hij aan het einde nog wat over heeft om het verschil te maken.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
MVP lijkt een beetje stuk te zitten
Mathieu is technisch outstanding, op zo'n zwaar rondje zit het toch vrij dicht opeen.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk Van der Poel is niet top vandaag.
Daarom interessante wedstrijd.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk Van der Poel is niet top vandaag.
Valt volgens mij wel mee met Mathieu.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:43 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Daarom interessante wedstrijd.
verstandig gedaan van Mathieuquote:Op woensdag 1 november 2017 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Van der Poel poeft er even naar toe.
Tis meer andersom maja.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
WE hebben Nederlands vlees in onze tang.
We hebben een tang in ons Nederlands vlees?quote:
Haha Wout. Maar goed dat ie rustperiode inlast.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee samen met Aerts en Van der Haar.
Er is geen startgeld in Tabor zeker...quote:Op woensdag 1 november 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha Wout. Maar goed dat ie rustperiode inlast.
Joahquote:Op woensdag 1 november 2017 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooiste wedstrijd van het seizoen tot nu toe?
Gelukkig steunt Jozee hem door dik en dun.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze vernedering van WvA is wel pijnlijk.
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 01-11-2017 om 15:54:04Ik benijd Wout van Aert niet. Er ligt zoveel druk op de schouders van die man in België. Hoop dat komende rustperiode hem zal helpen. reageer retweet
Zoiets heb ik nooit over een Sven Kramer of Ireen Wüst gehoord.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig steunt Jozee hem door dik en dun.twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 01-11-2017 om 15:54:04Ik benijd Wout van Aert niet. Er ligt zoveel druk op de schouders van die man in België. Hoop dat komende rustperiode hem zal helpen. reageer retweet
Sven doet dan zijn wisseltruc.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit over een Sven Kramer of Ireen Wüst gehoord.
Natuurlijk is de druk groot maar dat hoort bij topsport.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoiets heb ik nooit over een Sven Kramer of Ireen Wüst gehoord.
doenquote:Op woensdag 1 november 2017 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik krijg altijd zijn om direct een crosser te kopen.
Ruim een uur is echt wel belachelijk voor zo'n cross. Als het 1 of 2 minuten erover is, oké, maar dit is wel too much.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:02 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dat voor gedoe over dat het te lang duurt?
Zit er handel in cx fietsen? Ik zou verwachten van niet omdat bijna iedereen een mtb koopt.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik krijg altijd zijn om direct een crosser te kopen.
Er zit nog genoeg op zo te zienquote:Op woensdag 1 november 2017 16:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ruim een uur is echt wel belachelijk voor zo'n cross. Als het 1 of 2 minuten erover is, oké, maar dit is wel too much.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |