Waarom nagellak?quote:Op vrijdag 24 november 2017 10:43 schreef wonderer het volgende:
Het was leuk, trouwens. We gingen nagellak kopen en falafel eten.
Hebben ze daar ook van die Black Friday onzin?quote:Op vrijdag 24 november 2017 12:56 schreef Renesite het volgende:
Straks ff naar de babier. En rommelen op de markt. Chill
Vindt ie leuk. Hij had gister ook nagellak op.quote:Op vrijdag 24 november 2017 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom nagellak?
[..]
Hebben ze daar ook van die Black Friday onzin?Zelfs de supermarkt deed er hier aan mee.
Je vriend?quote:Op donderdag 23 november 2017 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
ook al zo egostrelend.
Ik zat tegenover een trillende naar alcohol ruikende vent
Neeeh, had zin in een broodje haring en heb droge worst gekochtquote:Op vrijdag 24 november 2017 18:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom nagellak?
[..]
Hebben ze daar ook van die Black Friday onzin?Zelfs de supermarkt deed er hier aan mee.
Falafel is altijd lekker! Welke kleur nagellak?quote:Op vrijdag 24 november 2017 10:43 schreef wonderer het volgende:
Het was leuk, trouwens. We gingen nagellak kopen en falafel eten.
Surequote:Op vrijdag 24 november 2017 20:31 schreef Kaas- het volgende:
Vind het echt leuk Wonderer. Ga je updates geven?
Donkerpaars met glitters. Hij droeg groen met sterretjes.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:33 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Falafel is altijd lekker! Welke kleur nagellak?
Ja. Best veel overlap qua interesses maar ook genoeg verschil om van elkaar te leren. Open-minded, intellectueel, zelfverzekerd en lijkt weinig bagage te hebben. Denk wel dat ik een leuke tijd met 'm kan hebbenquote:
Hehe, vet leuk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Best veel overlap qua interesses maar ook genoeg verschil om van elkaar te leren. Open-minded, intellectueel, zelfverzekerd en lijkt weinig bagage te hebben. Denk wel dat ik een leuke tijd met 'm kan hebben
Vooral dat laatste is fijn. Volop van genieten dan!quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Best veel overlap qua interesses maar ook genoeg verschil om van elkaar te leren. Open-minded, intellectueel, zelfverzekerd en lijkt weinig bagage te hebben. Denk wel dat ik een leuke tijd met 'm kan hebben
quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
nieuw onderwerp?quote:Op maandag 27 november 2017 23:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het ging gewoon niet meer. Doodlopende weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |