Kan jij als moderater niet even die enorm lelijke spatie in de TT aanpassen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:12 schreef hugecooll het volgende:
Zo'n handbrandmelder? Lijkt me terk. Klinkt meer als iets dat wordt gezegd zodat mensen niet voor op dat knopje gaan drukken omdat ze denken dat ze ermee weg kunnen komen.
Kan, kanquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan jij als moderater niet even die enorm lelijke spatie in de TT aanpassen?
Denk het wel, want ik heb wel eens zo een alarm af laten gaan vroeger en ik zag geen inkt op mn handen, dus die moet wel onzichtbaar zijn!!!!!quote:Hebben brandalarmen echt onzichtbare inkt?
Je moeder had gister ook een soort van onzichtbare inkt op haar gezicht, behalve dan dat ie niet onzichtbaar was maar doorzichtig en dat het geen inkt was maar mijn lauwe budquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:09 schreef Snwj het volgende:
Iemand op mijn opleiding beweerde dat brandalarmen onzichtbare inkt op je hand spuiten als je er aan trekt. Ik denk eerder dat het lariekoek is en door leraren de wereld in gebracht is om 'stoere' leerlingen af te schrikken.
Ik weet wel dat er een blauwe pasta is die je op de knop zelf kan smeren zodat je ziet wie het heeft gedaan maar inkt? Ik denk van niet.
Wat hebben mijn mede Fokkers hierover te zegge Wat denken jullie?
Mwoah; een spuitbusje met rook om brandmelders te testen is toch nét een makkelijkere manier om de zaak aan het schijten te brengen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet een sigaret roken en dan tegelijkertijd bellen blazen als die bel dan tegen de rookmelder kapot knapt heb je ook feest.
(Werkt echt )
Of rookbom in prullenbak doenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je moet een sigaret roken en dan tegelijkertijd bellen blazen als die bel dan tegen de rookmelder kapot knapt heb je ook feest.
(Werkt echt )
Kan je beter een echt fikkie stoken.quote:
Dann word je sowieso gesnapt al's dat moe't fikkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kan je beter een echt fikkie stoken.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk het wel, want ik heb wel eens zo een alarm af laten gaan vroeger en ik zag geen inkt op mn handen, dus die moet wel onzichtbaar zijn!!!!!
Of aan Iwanius vragen of hij een flinke wolk van zijn sigaar richting de "rook"melder wil blazen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mwoah; een spuitbusje met rook om brandmelders te testen is toch nét een makkelijkere manier om de zaak aan het schijten te brengen.
Lijkt mij, behoudens uitzonderingsgevallen, niet sneller.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:11 schreef Juup© het volgende:
Of aan Iwanius vragen of hij een flinke wolk van zijn sigaar richting de "rook"melder wil blazen.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt mij, behoudens uitzonderingsgevallen, niet sneller.
En in mijn geval, zéker niet makkelijker. Ik heb immers Iwanius' nummer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |