quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop op AC Origins en Wolfenstein 2 bij PS+
Zo mag ik het horen Roy.......quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop op AC Origins en Wolfenstein 2 bij PS+
quote:
BlackFlag is een paar maanden geleden al geweest.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vond Firewatch maar tegenvallen... mooi gemaakt, leuk verhaal, maar veel meer dan een walking-simulator is het niet
Ik hoop op Worms W.M.D aangezien die al een tijdje op m'n verlanglijstje staat. Of AC:BlackFlag ofzo. Of Trackmania ofzo... iets met auto's
Dat was de Standalone DLC.quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
BlackFlag is een paar maanden geleden al geweest.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
BlackFlag is een paar maanden geleden al geweest.
Dat dus.quote:
Oh ik dacht de game zelf ook al daarvoor eens maar dat zal wel dan een rumor destijds geweest zijn.quote:
Jawel, daar draaien zelfs enkele trophies om (plunderen en dergelijke, volgens mij).quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Een soort zij-verhaaltje. Volgens mij kom je daar niet eens een schip in tegen? Ik heb nog geen tijd gehad om daar aan te beginnen
quote:
Je had minstens een MAC adres ban moeten krijgenquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon op mn USA account werkt het prima hoor
* DKUp huilt stiekem ergens in een hoekje, RIP Infamoustwitter:tomphillipsEG twitterde op maandag 30-10-2017 om 15:17:53Stay tuned for news on Sucker Punch's new IP, Detroit, Horizon's expansion and more. https://t.co/hjPfs8Kwqs reageer retweet
Maar geen platinum dus niet de moeite om allemaal te halenquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:15 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Jawel, daar draaien zelfs enkele trophies om (plunderen en dergelijke, volgens mij).
Ik hoop nog op ooit een nieuwe Infamousquote:Op maandag 30 oktober 2017 15:40 schreef DKUp het volgende:
* DKUp huilt stiekem ergens in een hoekje, RIP Infamoustwitter:tomphillipsEG twitterde op maandag 30-10-2017 om 15:17:53Stay tuned for news on Sucker Punch's new IP, Detroit, Horizon's expansion and more. https://t.co/hjPfs8Kwqs reageer retweet
![]()
Hopelijk nu wel een fatsoenlijke speelduur en variatie![]()
Over een paar minuten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik hoop nog op ooit een nieuwe Infamous
Hoelaat begon dat showtje nou van Sony?
Ooooooohquote:Op maandag 30 oktober 2017 16:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar wel eentje met games aankondigen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |