het is van sucker punch, alleen door hun heb ik al een hypequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 08:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kan ik hyped zijn over een CGI-trailer zonder maar enige gameplay? Straks zijn het 8bit minecraft-graphics ingame.
In ieder geval beter dan de dramatische E3quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 11:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voorspelbare saaie line up
jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
Ben ik de enige die The Last of Us echt een ongelooflijk schijt spel vond?
Optyfen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
Nee maar je bent wel zwaar in de minderheid.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
100% zeker weten, je bent een zonderling.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
Volgens mij zijn er ook een beetje 2 kampen. Team Uncharted en Team TLOU. Ben zelf een groot fan van games als Dead Space en Resident Evil (4) heb dan ook een stuk meer met TLOU dan bijvoorbeeld met Uncharted (waar ik me wel mee vermaak maar in essentie gewoon een lineaire shooter is).quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vond hem wel aardig, maar niet zo briljant als andere mensen hier. Je kreeg wel een goede band met de karakters, dat maakte het wel een bijzondere game.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
vanwaar dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 14:55 schreef Bananenpap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |