Met VPN kan je een provider blokkade toch niet omzeilen?quote:
pirate bay dan maar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen enkele provider blokkeert 'pirates bay' en geen enkele gaat die blokkeren.
Met een VPN kan je provider helemaal niet meer zien dat je überhaupt naar een bepaalde website toe gaat, dus dat is heel effectief juist. Met een onversleutelde proxy kan het in theorie nog wel, maar zolang providers niet in de pakketjes zelf gaan neuzen en het bij IP en DNS blokkades houden heb je ook daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met VPN kan je een provider blokkade toch niet omzeilen?
Bedankt, hoef ik geen eigen ISP te bouwen dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:03 schreef Henno het volgende:
[..]
Met een VPN kan je provider helemaal niet meer zien dat je überhaupt naar een bepaalde website toe gaat, dus dat is heel effectief juist. Met een onversleutelde proxy kan het in theorie nog wel, maar zolang providers niet in de pakketjes zelf gaan neuzen en het bij IP en DNS blokkades houden heb je ook daar geen problemen mee.
Het vreemde is dat het mij niet lukt met mijn VPN (IpVanish). Toegang tot TPB blijft geblokkeerd en ik krijg nog steeds de blokkade pagina van XS4ALL te zien (mijn ISP). Niet dat me dat an sich nu zo interesseert, want er zijn genoeg andere manieren om TPB te bereiken, maar dit zit me niet lekker en tot nu toe heeft niemand mij kunnen uitleggen waarom het niet werkt, en dat wil ik toch weten. En nee, ik heb geen DNS leak, en ja, ik heb ook andere DNS servers dan die van mijn eigen provider gebruikt.quote:
ik heb volgens mij in DIG geen topic langs zien komen waar jij je situatie en setup hebt uitgelegd, dat maakt jou helpen wel lastigerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 05:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het mij niet lukt met mijn VPN (IpVanish). Toegang tot TPB blijft geblokkeerd en ik krijg nog steeds de blokkade pagina van XS4ALL te zien (mijn ISP). Niet dat me dat an sich nu zo interesseert, want er zijn genoeg andere manieren om TPB te bereiken, maar dit zit me niet lekker en tot nu toe heeft niemand mij kunnen uitleggen waarom het niet werkt, en dat wil ik toch weten. En nee, ik heb geen DNS leak, en ja, ik heb ook andere DNS servers dan die van mijn eigen provider gebruikt.
Succes als jij zelf ISP zou willen worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Bedankt, hoef ik geen eigen ISP te bouwen dus.
Dan werkt je VPN niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 05:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het mij niet lukt met mijn VPN (IpVanish). Toegang tot TPB blijft geblokkeerd en ik krijg nog steeds de blokkade pagina van XS4ALL te zien (mijn ISP). Niet dat me dat an sich nu zo interesseert, want er zijn genoeg andere manieren om TPB te bereiken, maar dit zit me niet lekker en tot nu toe heeft niemand mij kunnen uitleggen waarom het niet werkt, en dat wil ik toch weten. En nee, ik heb geen DNS leak, en ja, ik heb ook andere DNS servers dan die van mijn eigen provider gebruikt.
Toch wel. Ik krijg keurig een ander IP en 'zit' dan ook in een ander land. Maar ik ga binnenkort een andere VPN proberen. Niet vanwege dat TPB 'probleem' maar omdat IPVanish steeds minder effectief blijkt in het omzeilen van geoblocks.quote:
jij zou TPB bezoeken zonder adblocker?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Mensen, waarom gebruiken jullie the pirate bay nog? Lekker currency minen doe je voor je plezier?
Ik doe niets meer met torrents, ook geen gekloot met VPN's nodig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
jij zou TPB bezoeken zonder adblocker?
ik vraag niet wat je nu doet..quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik doe niets meer met torrents, ook geen gekloot met VPN's nodig.
De laatste keer dat ik er kwam en TPB nog relevant was vielen de ads nog wel mee.quote:
SE of orgquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 05:38 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tikt wel aan hoor.. Netflix, Videoland, etc etcquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er kwam en TPB nog relevant was vielen de ads nog wel mee.
Zijn alle pirates bays geblokkeerd dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 23:51 schreef _--_ het volgende:
Ik heb dus Tele2 en die zijn nog niet van plan om pirates bay te blokkeren. Zijn er maatregelen die ik kan nemen voordat ze dat doen om toegang tot pirates bay te garanderen?
Nee er zijn voldoende andere links te vinden. Alleen weten domme rechters dat niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 22:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zijn alle pirates bays geblokkeerd dan?
klik ns op het woordje alle in mijn originele post?quote:Op woensdag 1 november 2017 08:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nee er zijn voldoende andere links te vinden. Alleen weten domme rechters dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |