Jelle is vanaf nu Public Enemy N1.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
twitter:jellebc twitterde op zaterdag 28-10-2017 om 15:32:00Snap het ook wel hoor, beetje ver van mijn bed voor de heren. Zou natuurlijk nooit gebeuren in het voetbal. https://t.co/uaPwOQyRmD reageer retweet
Al kan ik dan wel weer begrip voor zijn houding opbrengen.twitter:jellebc twitterde op zaterdag 28-10-2017 om 15:34:15Als RTL echt geschrokken is van mijn verhaal, zouden ze dat seksistische kutprogramma eens moeten stoppen. https://t.co/KnzpZvYhUq reageer retweet
Dit is Engels voor publieke vijand N1quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jelle is vanaf nu Public Enemy N1.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is Engels voor publieke vijand N1
Brandt Corstius deed zijn verhaal dinsdag in dagblad Trouw. Hij liet gisteravond in het tv-programma De Wereld Draait Door weten dat hij een concept van zijn artikel, waarin de dader herkenbaar was, had aangepast nadat die hem via een advocatenkantoor een brief had gestuurd. Daarin werd gedreigd Brandt Corstius wegens smaad en laster voor de rechter te slepen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:00 schreef Ties02 het volgende:
Waarom heeft Jelle geen aangifte gedaan?
Jij bent ook in je reet geneukt door Bert van der Veer?quote:
Nee wel door Paxquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent ook in je reet geneukt door Bert van der Veer?
Daarna ging hij weer regisseren bij onder meer Barend & Van Dorp en Villa BvD.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:15 schreef KingRoland het volgende:
Als we met zn allen de naam van Bert van der Veer op Twitter noemen, dan gaat het ook echt een dingetje worden
Beetje zwakke reden, en waarom niet destijds meteen aan de bel getrokken dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brandt Corstius deed zijn verhaal dinsdag in dagblad Trouw. Hij liet gisteravond in het tv-programma De Wereld Draait Door weten dat hij een concept van zijn artikel, waarin de dader herkenbaar was, had aangepast nadat die hem via een advocatenkantoor een brief had gestuurd. Daarin werd gedreigd Brandt Corstius wegens smaad en laster voor de rechter te slepen.
Dit staat in het door hem gedeelde artikel
Hij was druk bezig aan iets anders te trekken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje zwakke reden, en waarom niet destijds meteen aan de bel getrokken dan?
Er is ook nog eens in gekniptquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:27 schreef Ingolstadt het volgende:
Als je alleen dat filmpje ziet mis je inderdaad wat context want volgens mij wordt er ook puur gelachen omdat ze Bertje verdenken.
Sterk puntquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:29 schreef Ties02 het volgende:
Johan neemt altijd afstand van dit soort zaken dus ik snap de ophef niet. Zo verwijt hij Kluivert ook nog steeds massaverkrachting.
warrior'er?quote:
Of mensen die een politieke partij willen verbieden die wat onorthodoxe standpunten hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom willen mensen altijd een programma verbieden als het hun niet aanstaat? Dat soort mensen zijn echt om te kotsen.
Dit fragment heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Of toen ze hardop gingen lachen toen Gijp suggereerde dat Derksen zijn eigen vrouw van de trap had getyft.
Ofquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:15 schreef KingRoland het volgende:
Als we met zn allen de naam van Bert van der Veer op Twitter noemen, dan gaat het ook echt een dingetje worden
Dat was Frits Korbachquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:38 schreef Mani89 het volgende:
Of toen ze hardop gingen lachen toen Gijp suggereerde dat Derksen zijn eigen vrouw van de trap had getyft.
Weet je welke mensen ook media wilden censureren?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Of mensen die een politieke partij willen verbieden die wat onorthodoxe standpunten hebben
Turkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je welke mensen ook media wilden censureren?
Marokkanenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ties is gekquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:05 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen twitter meer heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |