En als dat al zo zou zijn, dan is dat een feest omdat?!?quote:
Weer spannend nieuws.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:44 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
En als dat al zo zou zijn, dan is dat een feest omdat?!?
Omdat ik wil dat Catalonië onafhankelijk wordt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:44 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Artikel 155 in werking stellen, wat dus nu al gedaan gaat worden.quote:
Ik heb ook niets te zeggen maar wil toch graag posten. Vriendjes worden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijkt me allemaal niet handig dit, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet alle ins en outs van deze kwestie heb gevolgd.
Ja en dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Artikel 155 in werking stellen, wat dus nu al gedaan gaat worden.
Is er een livestream?quote:
Bedankt voor de opheldering.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:45 schreef PJR het volgende:
[..]
Ik heb ook niets te zeggen maar wil toch graag posten. Vriendjes worden?
Regering in catalonie komt onder de spaanse regering. weg gedecentraliseerde staat.quote:
Dan daalt de peseta en kunnen we goedkoop op vakantiequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:44 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ja nou woohooo het enige wat er gebeurd is net als Baskenland dat je een terroristisch groepje krijgt dat overal bomaanslagen pleegt. Na jaren gezeik geven ze het weer op.quote:
peseta?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan daalt de peseta en kunnen we goedkoop op vakantie
Ja ze werden zooooo wreed onderdrukt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Eindelijk een eind aan die wrede onderdrukking.
dat neemt niet weg dat ze toch werden onderdrukt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja ze werden zooooo wreed onderdrukt.Nog erger dan de burgers onder de islamitische staat.
Dit is helemaal niet zo. Ik ken een aantal van de die-hard Catalanen en die waren in de wk finale destijds voor NL.quote:
Ik vond hem wel relevant in dezequote:
En dan zich laten annexeren door Nederland.quote:
Die wil je er echt niet bij hebben met die pauper wegen van ze en die deprimerende huizen/wijken overalquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:55 schreef _--_ het volgende:
[..]
En dan zich laten annexeren door Nederland.
quote:
Wallonie is veel erger.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:56 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Die wil je er echt niet bij hebben met die pauper wegen van ze en die deprimerende huizen/wijken overal
Flikker op man. Als Vlaanderen bij Nederland komt en je zou gaan kijken wat de 10 mooiste steden zijn van Nederland(+Vlaanderen) dan zou Vlaanderen winnen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:56 schreef Vlassie1980 het volgende:
[..]
Die wil je er echt niet bij hebben met die pauper wegen van ze en die deprimerende huizen/wijken overal
Wat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Flikker op man. Als Vlaanderen bij Nederland komt en je zou gaan kijken wat de 10 mooiste steden zijn van Nederland(+Vlaanderen) dan zou Vlaanderen winnen.
Wiki is ook nog niet up2date zag ik net.quote:
Doe ik wel eventjes brb.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:00 schreef LelijKnap het volgende:
In deze tijd hebben we geen ruimte voor separatisme op provincieniveau.
[..]
Wiki is ook nog niet up2date zag ik net.
Moeten ze dit weekend een uitwedstrijd spelen? Beetje lastig om zo snel nog al die visa te regelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |