Het mooiste van het verhaal is nog dat mijn ouders het er helemaal mee eens zijn, sja... als ie maar een goed hart heeft. Ter wijl ik en mijn vriend (die dus even oud is als ik) 1,5 - 2 jaar aan het vechten zijn geweest om geaccepteerd te worden.
Wat vinden jullie hier nu van ik kan er niet over uit en mn maag draait om elke keer weer als ik er aan denk.
Begrijp me niet verkeerd op zich vind ik dat leeftijdsverschil geen probleem hoeft te zijn in een relatie mits beiden al volwassen genoeg zijn om eigen keuzes te maken en niet een kind van 15 met een vent van 39. De stiefmoeder van mn vriend is 39, ze had zn kind kunnen zijn
Maar 15 en 39 vind ik een beetje erg groot verschil, je zit toch gewoon in een geheel andere levensfase
Ik ken een koppeltje van 16 en 26 en die maken het prima samen, maar das wat minder verschil
Probeer anders die kerel te spreken, kan mischien alsnog meevallen ( alhoewel..)
quote:helemaal mee eens. ik krijg bij zulke verschillen erge neigingen die gast als pedo te zien?
Op woensdag 18 december 2002 16:31 schreef Orion-666- het volgende:Maar 15 en 39 vind ik een beetje erg groot verschil, je zit toch gewoon in een geheel andere levensfase
(jeeees, ik ben 19 en mn moeder 42... komt op t zelfde neer... t zou z'n kind kunnen zijn!!!)
quote:en mijn beentjes in de lengte gebroken denk ik
Op woensdag 18 december 2002 16:34 schreef Koningin het volgende:
Ik vind wel dat je gelijk hebt.
15 jaar is erg jong om al volwassen beslissingen op dit vlak te nemen (als ik aan mij zelf terug denk toen.........).
Mijn ouders zouden mijn opsluiten op mijn kamer!!
ik heb zelf ook een veel jongere vriendin gehad, maar dit verschil is wel absurd.
wel bijzonder dat je ouders er zo op reageren, ik gok dat 'ie net zo oud of ouder moet zijn namelijk.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:35 schreef sabientje het volgende:
Ik snap je!
als je boven de 18 bent moet je zelf kunnen beslissen wat je doet met een leeftijds verschil. Maar je zusje zit midden in dr puberteit, en ik denk dat dit niet gezond kan zijn hoor! ze kan nog maar nauwlijks goede beslissingen nemen in dr leven!
Raar dat je ouders dit zo'n 'Niet Probleem' vinden...
Ze komt er waarschijnlijk zelf wel achter hoe ontzettend veel verschil er tussen hun twee zal zitten kwa leeftijd en levenservaring. Ze is nog jong en moet daarvan genieten!(jeeees, ik ben 19 en mn moeder 42... komt op t zelfde neer... t zou z'n kind kunnen zijn!!!)
quote:Zou inderdaad kunnen vallen onder pedofieliteit. Ik vind dat ze uit moet gaan met eigen leeftijds genoten en niet moet neuken met een vent van 39, ze is nog harstikke onvolwassen en dus erg in spreekbaar en zal waarschijnlijk alles doen wat hij zo'n beetje zegt. Ze is heel kwetsbaar dus zorg goed voor je zus. Hij zal vast mooie plannen hebben voorgelegd en hij wat denkt zijn familie er van? PS als zij 20 was was het een ander verhaal, dan was ze volwassen, maar het is hoe het wend of keert nog een kind.
Op woensdag 18 december 2002 16:32 schreef zwaaibaai het volgende:
kolere, vraag me af of dit wel mag ( strafbaar??)Probeer anders die kerel te spreken, kan mischien alsnog meevallen ( alhoewel..)
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 18-12-2002 16:38]
quote:Een pedofiel is-ie niet, want met 15 jaar heb je secundaire geslachtskenmerken en val je voor een pedofiel af. Maar wat-ie doet is wel
Op woensdag 18 december 2002 16:35 schreef Aventura het volgende:
[...]
Jammer dat je ouders dit goed vinden. Ze hadden opzijn minst even een stevig gesprek met deze pedof..eh heer kunnen aangaan.
[...]
quote:Die man is meer dan 2 keer zo oud
Op woensdag 18 december 2002 16:46 schreef Vampira-spike het volgende:
.... maar de man is bijna twee keer zo oud....
..!
Als ik die vader was zou ik die man al zijn botten breken.
quote:Zelfs 16 en 26 vindt ik een heel groot verschil. Die zitten ook in een heel verschillende levensfase.
Op woensdag 18 december 2002 16:31 schreef Orion-666- het volgende:
Normalitair maakt leeftijd niets uit als beide partijen ermee instemmen vind ik...Maar 15 en 39 vind ik een beetje erg groot verschil, je zit toch gewoon in een geheel andere levensfase
Ik ken een koppeltje van 16 en 26 en die maken het prima samen, maar das wat minder verschil
Persoonlijk vindt ik het een beetje vaag dat een vent van 39 op een meisje van 15 kan vallen en ook dat je ouders het accepteren maar das mijn mening.
Ik ben 25 en 18 is echt mijn grens.
Je zusje komt heus wel weer tot inkeer hoor.
Dat een jong meisje opkijkt tegen zo'n man.. oke..
Maar dat een ouwe man wat ziet in zo'n kind....
"Ey kerel, wil t al vlotten met de dames?"
"Nou zeker, heb weer een lief meisje te pakke!"
"Goh hoe oud?"
"15"
" SMEERLAP!
"
Ik bedoel de omgeving van die vent accepteerd dat toch ook niet!
Persoonlijk heb ik niks tegen leeftijdsverschillen, ik bedoel ik ben ook vaak veel jonger geweest, maar 24 jaar verschil, doe even normaal zeg.
Het gaat mij iets te ver als het meisje gewoon de dochter zou kunnen zijn van de man
Ik denk dat ze alle twee nog wel tot inkeer komen
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:08 schreef Dezz het volgende:
Dit vind ik toch wel een erg groot verschil, bij mij valt het opzich wel mee ik ben 17 en zij 22
vuile pedo
ontopic:
ga naar de politie voor aangifte. Dan is childfucker snel gone with the wind!
[Dit bericht is gewijzigd door Blaze85 op 18-12-2002 20:14]
En dat is helemaal een ranzig puntje. Zo'n ouwe vent van 39 die met zijn zweterige tampeloeris een onschuldig meisje van 15 loopt uit te wonen. GADVERDAMME!
quote:Tis de waarheid helaas
Op woensdag 18 december 2002 20:06 schreef JuhMoeduhr het volgende:
Gadverdamme.... Ik zie dit wel vaker. Ik vind het ronduit smerig. Kijk kleine meisjes worden wel vaker verliefd op oudere jongens/mannen "want die zijn veel verstandiger", kijk dat gaat nu dus mooi niet op. Die vent spoort echt niet. Van haar kant kan ik het wel begrijpen, maar ik vind dat die man verstandiger moet zijn. Hij doet het toch alleen maar om de sex (waarom anders, meisjes van 15 hebben over het algemeen weinig inhoud, letterlijk en figuurlijk, voor een volwassen man).En dat is helemaal een ranzig puntje. Zo'n ouwe vent van 39 die met zijn zweterige tampeloeris een onschuldig meisje van 15 loopt uit te wonen. GADVERDAMME!
Die gozer is HEEL erg fout bezig. Hij weet donders goed hoe beinvloedbaar meisjes zijn van die leeftijd en maakt er dus bewust misbruik van.
quote:Dit komt uit JOUW gedachten en uit JOUW toetsenbord.
Op woensdag 18 december 2002 20:06 schreef JuhMoeduhr het volgende:En dat is helemaal een ranzig puntje. Zo'n ouwe vent van 39 die met zijn zweterige tampeloeris een onschuldig meisje van 15 loopt uit te wonen. GADVERDAMME!
Hoe krijg je zoiets je bek uit?
Jouw gedachten zijn niet proper.
[Dit bericht is gewijzigd door Anemoon op 18-12-2002 21:30]
quote:proest...
Op woensdag 18 december 2002 21:30 schreef IntelliEye het volgende:
Ik doe normaal nooit moeilijk over leeftijdsverschillen, maar dit kan dus gewoon niet. Zo heeft de natuur het gewoon niet gewild...
Ben jij de natuur??
Als iets voorkomt, dan komt dat voor en dus is het natuurlijk. Snap?
Neef en nicht worden ook weleens verliefd op elkaar. Sja, dat gebeurt nou eenmaal
So what??
Ik kan hier nou echt niet wakker van liggen..
quote:Same here, maar 15 en 39
Dit vind ik toch wel een erg groot verschil, bij mij valt het opzich wel mee ik ben 17 en zij 22
Wat een sick bastard
Hij heeft een leven achter zich en zij één voor zich... Ik vraag me echt af waar zij nou over moeten praten.
quote:had ik maar een leuk nichtje van een jaar of 16-24 voor erbij
Op woensdag 18 december 2002 21:32 schreef Anemoon het volgende:
Neef en nicht worden ook weleens verliefd op elkaar. Sja, dat gebeurt nou eenmaal
quote:Wie ben jij nou helemaal om daar een oordeel over te vellen?
Op woensdag 18 december 2002 22:40 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Same here, maar 15 en 39
Wat een sick bastard
Hij heeft een leven achter zich en zij één voor zich... Ik vraag me echt af waar zij nou over moeten praten.
quote:Ik ben een persoon die zich in veel dingen kan inleven, maar dit heeft gewoon geen toekomst. Bedoel tuurlijk zullen ze blij met elkaar zijn en wat dat betreft is het leuk en aardig, maar dit heeft absoluut geen potentie. Aangezien het door de omgeving niet geaccepteerd gaat worden en het leeftijdsverschil onherroepelijk de hoek om komt kijken.
Op woensdag 18 december 2002 22:44 schreef Anemoon het volgende:[..]
Wie ben jij nou helemaal om daar een oordeel over te vellen?
Neem bijvoorbeeld een ruzie tussen het stel, een 15-jarige reageert heel anders en een stuk onvolwassener dan van een 39-jarige man verwacht word. Dit wordt dus een 'onafgemaakte' ruzie...
Kijk verder naar de lange termijn, wil hij nog kinderen?
Hij woont, neem ik aan, op zichzelf en zij nog lang niet. Zij maakt zich druk over kleine dingetjes op school, populariteit...
Ach, je begrijpt waar ik heen wil.
Een relatie zoals deze kun je maar beter niet beginnen naar mijn mening en ik laat mijn afkeuring blijken omdat het naar MIJN oordeel ( en daar gaat het toch om op dit forum) een abjecte relatie is. Ik sta er niet achter dat een kind van 15 met een volwassene van 39 omgaat, dat is in mijn ogen een complete buitengrens van het toelaatbare.
quote:Redelijkerwijs heeft een 'normale' relatie al weinig (lees bijna geen) kans om een leven lang te slagen, laat staan deze relatie...
Op woensdag 18 december 2002 23:01 schreef Anemoon het volgende:Zo zie ik het, ik zie ze ook niet trouwen en de toekomst delen, maar sluit niet
bijvoorbaat alles uit.
quote:Dat is in ieder geval een onderbouwing maar waarom is hij dan een sick bastard?
Op woensdag 18 december 2002 22:56 schreef Tranceptor het volgende:..................
Een relatie zoals deze kun je maar beter niet beginnen naar mijn mening en ik laat mijn afkeuring blijken omdat het naar MIJN oordeel ( en daar gaat het toch om op dit forum) een abjecte relatie is. Ik sta er niet achter dat een kind van 15 met een volwassene van 39 omgaat, dat is in mijn ogen een complete buitengrens van het toelaatbare.
quote:Inderdaad, daar zeg je het al. Het draait hier ook niet zozeer om de duurzaamheid
Op woensdag 18 december 2002 23:03 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Redelijkerwijs heeft een 'normale' relatie al weinig (lees bijna geen) kans om een leven lang te slagen, laat staan deze relatie...
[hypocriete modus aan]
Nou ja, veel succes aan het koppel in elk geval
[hypocriete modus uit]
quote:Jahoor, daar zijn we het naar mijn weten ook nie over oneens...
Op woensdag 18 december 2002 23:11 schreef Anemoon het volgende:Enfin, dat deel snap je toch wel?
quote:Sick bastard omdat hij contact zoekt met onvolwassen, minderjarige meisjes met wie hij in normale omstandigheid niets of weinig van doen heeft.
Op woensdag 18 december 2002 23:07 schreef thoth het volgende:[..]
Dat is in ieder geval een onderbouwing maar waarom is hij dan een sick bastard?
quote:
Op woensdag 18 december 2002 23:26 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Sick bastard omdat hij contact zoekt met onvolwassen, minderjarige meisjes met wie hij in normale omstandigheid niets of weinig van doen heeft.
Daar weet je helemaal niets van. Je kent de man niet, weet niet hoe de twee elkaar ontmoet hebben en ook niet waar en hoe de relatie zich verder ontwikkeld heeft en of hij eerder iets met jongere meiden begonnen is. Je neemt gemakshalve maar even aan dat het zo is.
De andere kant van het verhaal zou ook kunnen zijn dat een 15 jarig meisje haar jonge maar voor haar leeftijd vrij volwassen lichaam misbruikt heeft om een eenzame oudere man te verleiden. Slet.
Of misschien weten we gewoon helemaal niets en kan je een dergelijk oordeel gewoon beter niet vellen.
quote:De andere kant van het verhaal is weinig aannemelijk., Ik ga af op wat hier aannemelijk is. Meer niet en minder ook niet. Een oordeel vellen op basis daarvan kan ik wel degelijk, of denk je serieus dat als het verhaal van verschillende kanten aan je verteld wordt, dat niet gekleurd is?
Op woensdag 18 december 2002 23:51 schreef thoth het volgende:[..]
Daar weet je helemaal niets van. Je kent de man niet, weet niet hoe de twee elkaar ontmoet hebben en ook niet waar en hoe de relatie zich verder ontwikkeld heeft en of hij eerder iets met jongere meiden begonnen is. Je neemt gemakshalve maar even aan dat het zo is.
Dat zeg ik dus nergens Ik zeg enkel dat het aannemelijk geacht moet worden dat de personen elkaar onder normale omstandigheden niet tegenkomen en zowel dan geen innige band kunnen ontwikkelen. In familiare/kennissen kring is er sprake van een ander rollenpatroon dan geschikt zou zijn voor dit soort dingen.
De andere kant van het verhaal zou ook kunnen zijn dat een 15 jarig meisje haar jonge maar voor haar leeftijd vrij volwassen lichaam misbruikt heeft om een eenzame oudere man te verleiden. Slet.
Of misschien weten we gewoon helemaal niets en kan je een dergelijk oordeel gewoon beter niet vellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 18-12-2002 23:58]
quote:*zucht instemmend*.... zo is dat!
Op woensdag 18 december 2002 23:51 schreef thoth het volgende:
Daar weet je helemaal niets van. Je kent de man niet, weet niet hoe de twee elkaar ontmoet hebben
quote:Het probleem wat ik hiermee heb is dat beoordelen op wat aannemelijk is (en wat aannemelijk is en niet is al een aparte discussie) niet goed te praten valt. Je kent de waarheid niet dus het oordeel is per definitie fout. Daar kan je lang en breed over praten maar zo is het en niet anders.
Op woensdag 18 december 2002 23:56 schreef Tranceptor het volgende:
De andere kant van het verhaal is weinig aannemelijk., Ik ga af op wat hier aannemelijk is. Meer niet en minder ook niet. Een oordeel vellen op basis daarvan kan ik wel degelijk, of denk je serieus dat als het verhaal van verschillende kanten aan je verteld wordt, dat niet gekleurd is?
quote:ik als broer zou die gozer echt even apart nemen en m vertellen waar he top staat en wat je dwars zit..
Op woensdag 18 december 2002 16:27 schreef Ms_Furious het volgende:
Afgelopen maandag ging ik even bij mn ouders langs, mn zusje was daar ook en ineens begon ze over haar nieuwe vriend (die ze bleek later al 4 maanden had). Je zou zeggen tof voor haar dat ze een vriendje heeft, maar agz zij op oudere mannen valt hield ik mn hart al vast en ja hoor mijn 15 jarige zusje heeft een vent van 39. Tis dat ik me van mijn ouders in moest houden maar GADVERDAMME.Het mooiste van het verhaal is nog dat mijn ouders het er helemaal mee eens zijn, sja... als ie maar een goed hart heeft. Ter wijl ik en mijn vriend (die dus even oud is als ik) 1,5 - 2 jaar aan het vechten zijn geweest om geaccepteerd te worden.
Wat vinden jullie hier nu van ik kan er niet over uit en mn maag draait om elke keer weer als ik er aan denk.
Begrijp me niet verkeerd op zich vind ik dat leeftijdsverschil geen probleem hoeft te zijn in een relatie mits beiden al volwassen genoeg zijn om eigen keuzes te maken en niet een kind van 15 met een vent van 39. De stiefmoeder van mn vriend is 39, ze had zn kind kunnen zijn
entsja leeftijdsverschil is opzich bij iedereen verschillend, ik als 19-jarige zou zelf niet eens met iets jonger dan 17 thuis willen komen ....
quote:Er is hier nu eentje echt ziek en dieptriest....
Op donderdag 19 december 2002 00:21 schreef DAMH het volgende:
Hmmmz sorry dat ik het zeg maar Trieste ouders heb je dan zeg, als ze zo reageren .....
Ik zou als vader die vent helemaal de t*ring trappen, das toch ziekelijk ? je laat toch geen vent van 39 aan je dochter van 15 komen ??
De onredelijkheid en de ironie wil dat jouw soort mensen nog kinderen neemt ook.
Weer dezoveelste bekrompen neanderthaler-generatie erbij.
(ik vond het wel mijn beurt om ja te knikken)
Waarom mijn moeder zo positief doet weet ik niet, kan me iig niet voorstellen dat ze het echt accepteert. Mn vader accepteert het niet maar laat haar maar gaan om herrie te voorkomen. Waarschijnlijk ook een beetje omdat ik en mn zus ook op vrij jonge leeftijd het huis uit zijn gegaan.
Maar ach ik ziet het 1e kerstdag wel want dan gaat ie ook "gezellig" mee uit eten. Sja ik zie het wel misschien is die wel heel aardig, wie weet zelfs wel een beetje mankerend dat ie in zn hoofd nog maar 16 is ofzo...
No way dat een vent van 39 een relatie wil met een meisje van 15; die zijn geestelijk in een heel ander stadium. Die vent houdt zich bezig met zijn werk, pensioenen, hypotheekrentes en belastingen en je zusje maakt zich druk om pukkeltjes, breezers en uitgaan. Hij zal zich wel aangetrokken voelen tot haar lichaam, maar serieus lijkt het me niet.
Onvoorstelbaar dat je ouders, die wel rond dezelfde leeftijd zulen zijn als die man, het er mee eens zijn........ .
Ik vraag me af, hoe is de relatie ontstaan? En wat doet die gast voor'n werk? Mogen ze bij elkaar slapen enz.
En toch zijn dit "verzonnen" grenzen die overschreden worden....
quote:
Op donderdag 19 december 2002 11:08 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben wel erg ruimdenkend, maar dit kan echt niet...
Trouwens: Waar is de topicopener gebleven?
quote:Achtste post boven deze misschien?
Op donderdag 19 december 2002 11:08 schreef Frenkie het volgende:Trouwens: Waar is de topicopener gebleven?
quote:Dan mag je nooit meer iets zeggen volgens wat jij nu zegt. De waarheid kent niemand.
Op donderdag 19 december 2002 00:05 schreef thoth het volgende:[..]
Het probleem wat ik hiermee heb is dat beoordelen op wat aannemelijk is (en wat aannemelijk is en niet is al een aparte discussie) niet goed te praten valt. Je kent de waarheid niet dus het oordeel is per definitie fout. Daar kan je lang en breed over praten maar zo is het en niet anders.
quote:
Op donderdag 19 december 2002 11:08 schreef Frenkie het volgende:
Ik ben wel erg ruimdenkend, maar dit kan echt niet...
Trouwens: Waar is de topicopener gebleven?
quote:Nee, dat is niet wat het onherroepelijke gevolg daarvan is.
Op donderdag 19 december 2002 11:51 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Dan mag je nooit meer iets zeggen volgens wat jij nu zegt. De waarheid kent niemand.
Snap? Er zijn meerdere mogelijkheden.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 21:32 schreef Anemoon het volgende:[..]
proest...
Ben jij de natuur??
Als iets voorkomt, dan komt dat voor en dus is het natuurlijk. Snap?
So what??Ik kan hier nou echt niet wakker van liggen..
en al die misvormde kinderen dan en andere gedrochten der natuur das ook dat gebeurt nou eenmaal maar dat wil toch niet zeggen dat dat dus goed is voor die kinderen
en btw hij is wettelijk verplicht om (als hij iets met haar heeft) ten alle tijden zijn pedopas mee te dragen en die moet door haar ouders getekend zijn en als zij het goed vinden dan tja valt het helaas niet tegen te beginnen maar buiten dat vind ik idd dat het een wel bijzonder groot verschil is en vraag ik mij ten zeerste af of dit wel goed is voor de ontwikkeling van haar .
en annemoon ik vind dat jij een typisch voorbeeld bent van iemand die het predikaat "vrij denkend" en "laat iedereen het zelf weten" graag opspeld maar die absoluut de spijker misslaat door alles tot in het absurde door te trekken maar goed dit is mijn mening en ja zoals jij je voordoet mag ik dit dus so zeggen en is het zelfs verstandig allemaal
[Dit bericht is gewijzigd door sniker op 19-12-2002 14:58]
quote:Ik heb mijzelf al eerder uitgelegd.
Op donderdag 19 december 2002 13:27 schreef Anemoon het volgende:
Blah
quote:"Al die misvormde kinderen en andere gedrochten der natuur" als vergelijkende argumentatie aandragen vind ik ook wel vallen onder de noemer "alles in het absurde trekken".
Op donderdag 19 december 2002 14:44 schreef sniker het volgende:en al die misvormde kinderen dan en andere gedrochten der natuur das ook dat gebeurt nou eenmaal maar dat wil toch niet zeggen dat dat dus goed is voor die kinderen
en annemoon ik vind dat jij een typisch voorbeeld bent van iemand die het predikaat "vrij denkend" en "laat iedereen het zelf weten" graag opspeld maar die absoluut de spijker misslaat door alles tot in het absurde door te trekken maar goed dit is mijn mening en ja zoals jij je voordoet mag ik dit dus so zeggen en is het zelfs verstandig allemaal
Wat is goed? Is er een algemene definitie van goed of is het aan de twee betrokken mensen om dat te beoordelen. Misvormde kinderen kunnen een prima leven leiden, gehandicapten; idem, dove mensen, ook, blinde mensen, moet ik nog doorgaan? Het punt is dat jij en ik een beetje voorzichtiger moeten zijn met het label goed (en fout of slecht).
Noch jij noch ik bepalen wat "goed" is voor een ander dat kan die ander best zelf wel doen.
quote:Heb jij een vriendinnetje van 8?
Op donderdag 19 december 2002 16:12 schreef shyguy het volgende:
En ik vond 21 (ik ben 29) al zo'n verschil
Hierboven staat mijn visie over "leeftijdsverschillen".
15-39 is echter geen leeftijdsverschil in een relatie, 15-39 is pedofilie.. Zorg in hemelsnaam dat je ouders dit inzien want dit KAN gewoon niet...
quote:Ja, maar dat heeft er niets mee van doen hoor.
Op donderdag 19 december 2002 16:33 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Ik heb mijzelf al eerder uitgelegd.
quote:Hmmmzzzzz, heb je ook nog iets te melden eigenlijk?
Op donderdag 19 december 2002 14:44 schreef sniker het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is echt van de zotte getickt hier (ok zeer bevooroordeeld i know)en al die misvormde kinderen dan en andere gedrochten der natuur das ook dat gebeurt nou eenmaal maar dat wil toch niet zeggen dat dat dus goed is voor die kinderen
en btw hij is wettelijk verplicht om (als hij iets met haar heeft) ten alle tijden zijn pedopas mee te dragen en die moet door haar ouders getekend zijn en als zij het goed vinden dan tja valt het helaas niet tegen te beginnen maar buiten dat vind ik idd dat het een wel bijzonder groot verschil is en vraag ik mij ten zeerste af of dit wel goed is voor de ontwikkeling van haar .
quote:Wil je zeggen dat je moeite hebt met keuzes van anderen?
Op donderdag 19 december 2002 17:16 schreef Baronekke het volgende:
Iemand in mijn omgeving heeft ook een relatie met een oudere man gehad (23-40) en daar had ik al moeite mee
My god.... wat zal je een zwaar leven hebben dan..
Sterkte ermee.
quote:Sja dat je in soorten praat zegt al genoeg over jezelf burro...
Op donderdag 19 december 2002 00:27 schreef Anemoon het volgende:[..]
Er is hier nu eentje echt ziek en dieptriest....
De onredelijkheid en de ironie wil dat jouw soort mensen nog kinderen neemt ook.
Weer dezoveelste bekrompen neanderthaler-generatie erbij.
quote:23 en 40 vind ik eigenlijk heel wat anders. Die meid van 23 is iig al een vrouw.....
Op donderdag 19 december 2002 17:16 schreef Baronekke het volgende:
Iemand in mijn omgeving heeft ook een relatie met een oudere man gehad (23-40) en daar had ik al moeite mee (haar ouders ook).
Uiteindelijk loopt het spaak omdat je idd psychisch heel erg veel verschilt. Als je die keuze wilt maken om samen iets te beginnen, veel geluk, tis je eigen volwassen besluit, spaaklopen zal het vast wel een keer.
....
Als dat krom is, dan vertelt dat iets over jouw denkwijze.
21 en 45 vind ik bijvoorbeeld perfect kunnen, je hebt dan te maken met 2 volwassen mensen die zelf beslissingen kunnen nemen.
Zelf had ik op m'n 31ste een vriendin van 18. Was een erg leuke tijd, we zijn nog steeds goed bevriend.
quote:dat gaat maybe wel wat te ver, maar als ik een ouder zou zijn zou ik dit niet goed keuren.
Op zondag 22 december 2002 19:49 schreef florisje het volgende:
als het mijn dochter was zou ik direct aangifte doen
gaat ie eerder van werk.. ja ik moet ff mn vriendin van school halen.
en meeste fokkers hier denken dat vrouwen al vroeg volwassen zijn.. haha not!
Snap niet dat ze hem niet gewoon als een vriend kan hebben ipv als vaste vriend....
quote:
quote:Ik zou mn profiel dan maar even aanpassen als ik jou was, want daarin staat als geslacht toch echt: man
Op vrijdag 27 december 2002 17:59 schreef vreemd_meisje het volgende:
Mijn vriend is 18 en ik ben 15 (bijna 16). Dus verschilt 2 jaar en een beetje.
quote:waar slaat dit nou weer op
Op vrijdag 27 december 2002 22:12 schreef Blaze85 het volgende:
wat een gore pedo's zijn er in Nederland zeg![]()
Al is die gast 50 en zij 20, het probleem zie ik dan niet helemaal. Maar je zusje is 15. Sorry maar om dan ZO'N serieuze relatie te hebben met een gast van 39. Als ze een relatie heeft met een leeftijdsgenootje dan is het ok, ze leven beiden in dezelfde levensfase. Maar de belangen, gebruiken, behoeften etc. van een 15-jarige liggen VER van die van een 39-jarige.
Def
quote:lol |:9
Op zondag 29 december 2002 12:58 schreef Stormblast het volgende:[..]
waar slaat dit nou weer op
no offence hoe eng het ook klinkt als die2 mekaar
leuk vinden laat ze dan toch
OK zo,n groot verschil zou ik ook niet willen
maar dat van mij en me vriendin moet kunnen
er is wel een verschil tussen leuk vinden om sex of leuk vinden om karakter
quote:Maar je hebt hem toch ontmoet met de kerst? Hoe was hij nou?
Op woensdag 18 december 2002 16:27 schreef Ms_Furious het volgende:
(* erg nieuwsgierig is.......
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 17:05 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Maar je hebt hem toch ontmoet met de kerst? Hoe was hij nou?
(* erg nieuwsgierig is.......
quote:Met de kerst idd weer gezien ja, tis nog steeds een aardige vent maar ik wil toch nog steeds niet zien dat ze met elkaar zoenen. Persoonlijk vond ik hem ook wel erg enthousiast naar andere meisjes kijken. Op zich moet het kunnen maar hij had nog net geen checklist bij zich zo goed observeerde hij ze (ook alleen maar jonge meiden btw).
Op dinsdag 24 december 2002 10:58 schreef Ms_Furious het volgende:
Nou gisteravond hebben we m voor het eerst ontmoet, tis op zich een hele aardige man, maar mn maag draait toch ff 6 keer om iedere keer als ze elkaar een kus geven (kijk dan dus maar de andere kant op).Snap niet dat ze hem niet gewoon als een vriend kan hebben ipv als vaste vriend....
Het schijnt ook dat mn vader het echt verschrikkelijk vindt maar dat hij er niks van kan zeggen agz mn moeder hem helemaal geweldig vindt. Er zijn dus ook al flink wat ruzies over geweest. Zoals ik al zei mn moeder vindt m te gek, heb een beetje het idee dat ze zelf ook een beetje weg van m is ( ) mn andere zus zei ook dat ze daar al aan had zitten denken (laten we hopen dat het niet waar is).
Mn zusje is nu ook al 2 weken bij hem ze komt dit weekend terug hierheen, wat ik ook te gek vind agz toen ik 16 was nog niet eens met mn vriendje naar mn slaapkamer toe mocht laat staan bijelkaar slapen.....
Ik zie je moeder in gedachten al scheiden van je vader en met die vent gaan.
Je zusje fungeert enkel als een "opstapje"...
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 05-01-2003 19:14]
quote:O?
Op vrijdag 3 januari 2003 22:39 schreef Staaf het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het echt
Volgens mij kan je zusje beter met iemand van ongeveer haar eigen leeftijd wat beginnen, maar ja, de liefde laat zich niet dwingen natuurlijk. Van je zusje kan ik het misschien nog wel begrijpen, maar ik krijg bij hem meer het idee dat het gewoon een oude viezerik is...
In ieder geval denk ik dat het niet verstandig is om er echt heel hard tegenin te gaan, dat werkt meestal averechts. Ligt er ook een beetje aan hoe goed je band is met je zusje, in hoeverre je er over kan praten enzow.
Sterkte.
quote:Nah dat geloof ik niet en anders ga ik op zoek naar verborgen camera's want dat zou een beetje te bizar worden
Op vrijdag 3 januari 2003 21:45 schreef Anemoon het volgende:
Ow my god....dat wordt nog wat!Ik zie je moeder in gedachten al scheiden van je vader en met die vent gaan.
Je zusje fungeert enkel als een "opstapje"...
quote:Nja de band met mn zusje is wel ok maar we zijn geen van allen echte praters, daarbij is me subtiel verboden om er wat van te zeggen.
Op zondag 5 januari 2003 19:11 schreef FR125Max het volgende:
Hm,Ik vind het echt
Volgens mij kan je zusje beter met iemand van ongeveer haar eigen leeftijd wat beginnen, maar ja, de liefde laat zich niet dwingen natuurlijk. Van je zusje kan ik het misschien nog wel begrijpen, maar ik krijg bij hem meer het idee dat het gewoon een oude viezerik is...In ieder geval denk ik dat het niet verstandig is om er echt heel hard tegenin te gaan, dat werkt meestal averechts. Ligt er ook een beetje aan hoe goed je band is met je zusje, in hoeverre je er over kan praten enzow.
Sterkte.
En neeeeheee, ik heb het nu niet over heel extreme gevallen waarin de jongste nog maar 11 is ofzo. Maar vanaf een jaar of 16 moet men niet meer zo moeilijk doen. Tuurlijk, het kan fout gaan. Maar het kan ook goed gaan. En meestal is wel ongeveer aan de gezichten te zien hoe het gaat.
quote:Ik vind het ook niet kunnen... kerel is 2 en een half keer zo oud als zij.Zij heb net dr kut ontdekt, hij wil dr gelijk neuken natuurlijk. Ik vind dit een beetje TE in leeftijdsverschil. Normaal hou ik er ook niet van als er over geouwehoert word, maar dit is duidelijk een pedo. Was zij 18 geweest, dan moest ze het zelf weten. Wat zou jij denken als je zusje van 15 met een kerel van 39 heeft en die kerel blijft een keer slapen, gatverdamme. Ik zou hem helemaal aftrappen, als ik een zusje had.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:26 schreef Tiereliertje het volgende:
Ik haat gezeur over leeftijdsverschil... Je bent zo oud als je je voelt. Leeftijd is slechts een getalletje dat niks over de persoon van binnen zegt. Je kan er uit afleiden wanneer je ongeveer 'hoort' te sterven, maar meer ook niet. In de liefde gaat het nog steeds om liefde. (Goh...)En neeeeheee, ik heb het nu niet over heel extreme gevallen waarin de jongste nog maar 11 is ofzo. Maar vanaf een jaar of 16 moet men niet meer zo moeilijk doen. Tuurlijk, het kan fout gaan. Maar het kan ook goed gaan. En meestal is wel ongeveer aan de gezichten te zien hoe het gaat.
quote:post eens een foto van haar, misschien is het toch maar beter voor haar als ik met haar ga
Op maandag 6 januari 2003 01:26 schreef Ms_Furious het volgende:[..]
Nah dat geloof ik niet en anders ga ik op zoek naar verborgen camera's want dat zou een beetje te bizar worden
[..]Nja de band met mn zusje is wel ok maar we zijn geen van allen echte praters, daarbij is me subtiel verboden om er wat van te zeggen.
Bij haar vorige vriend die 30 was toen zei ik haar al dat ik het echt niet normaal vond en dat is iemand van haar leeftijd op moet zoeken.
Mijn vader hetzelfde eerst had ze iemand van 24 toen van 30 nu van 39 what's next....
Dit is inderdaad een wel heel erg groot verschil voor een vrij jong meisje. En ik zou het waarschijnlijk ook niet echt leuk vinden als het mijn zusje was, maar ja... je doet er toch niets aan. Je kan haar hoogstens waarchuwen. Verbieden heeft totaal geen zin, dat werkt toch niet. En ga haar nou niet de hele tijd lastig vallen, want daar raakt ze alleen maar van geirriteerd. Ze moet zich gewoon welkom blijven voelen thuis. Zeggen dat je er niet blij mee bent en haar goed 'informeren' enzo kan, maar laat het daarbij. Zorg ervoor dat ze geen hekel aan je krijgt. Want ze kunnen best heel erg veel van elkaar houden.
Is het nu nog aan of is het weer helemaal off.
Ik zelf ben 15 en mijn vriend is 26 mijn ouders hebben het min of meer geaccepteerd maar staan er niet om te springen. Ze kennen hem ook gelukkig en weten ook dat hij nooit iets zou doen zonder dat ik het wil.
Hij is zaterdag hier thuis geweest en we hebben een gesprek gehad met mijn ouders. Was erg leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |