Het mooiste van het verhaal is nog dat mijn ouders het er helemaal mee eens zijn, sja... als ie maar een goed hart heeft. Ter wijl ik en mijn vriend (die dus even oud is als ik) 1,5 - 2 jaar aan het vechten zijn geweest om geaccepteerd te worden.
Wat vinden jullie hier nu van ik kan er niet over uit en mn maag draait om elke keer weer als ik er aan denk.
Begrijp me niet verkeerd op zich vind ik dat leeftijdsverschil geen probleem hoeft te zijn in een relatie mits beiden al volwassen genoeg zijn om eigen keuzes te maken en niet een kind van 15 met een vent van 39. De stiefmoeder van mn vriend is 39, ze had zn kind kunnen zijn
Maar 15 en 39 vind ik een beetje erg groot verschil, je zit toch gewoon in een geheel andere levensfase
Ik ken een koppeltje van 16 en 26 en die maken het prima samen, maar das wat minder verschil
Probeer anders die kerel te spreken, kan mischien alsnog meevallen ( alhoewel..)
quote:helemaal mee eens. ik krijg bij zulke verschillen erge neigingen die gast als pedo te zien?
Op woensdag 18 december 2002 16:31 schreef Orion-666- het volgende:Maar 15 en 39 vind ik een beetje erg groot verschil, je zit toch gewoon in een geheel andere levensfase
(jeeees, ik ben 19 en mn moeder 42... komt op t zelfde neer... t zou z'n kind kunnen zijn!!!)
quote:en mijn beentjes in de lengte gebroken denk ik
Op woensdag 18 december 2002 16:34 schreef Koningin het volgende:
Ik vind wel dat je gelijk hebt.
15 jaar is erg jong om al volwassen beslissingen op dit vlak te nemen (als ik aan mij zelf terug denk toen.........).
Mijn ouders zouden mijn opsluiten op mijn kamer!!
ik heb zelf ook een veel jongere vriendin gehad, maar dit verschil is wel absurd.
wel bijzonder dat je ouders er zo op reageren, ik gok dat 'ie net zo oud of ouder moet zijn namelijk.
quote:
Op woensdag 18 december 2002 16:35 schreef sabientje het volgende:
Ik snap je!
als je boven de 18 bent moet je zelf kunnen beslissen wat je doet met een leeftijds verschil. Maar je zusje zit midden in dr puberteit, en ik denk dat dit niet gezond kan zijn hoor! ze kan nog maar nauwlijks goede beslissingen nemen in dr leven!
Raar dat je ouders dit zo'n 'Niet Probleem' vinden...
Ze komt er waarschijnlijk zelf wel achter hoe ontzettend veel verschil er tussen hun twee zal zitten kwa leeftijd en levenservaring. Ze is nog jong en moet daarvan genieten!(jeeees, ik ben 19 en mn moeder 42... komt op t zelfde neer... t zou z'n kind kunnen zijn!!!)
quote:Zou inderdaad kunnen vallen onder pedofieliteit. Ik vind dat ze uit moet gaan met eigen leeftijds genoten en niet moet neuken met een vent van 39, ze is nog harstikke onvolwassen en dus erg in spreekbaar en zal waarschijnlijk alles doen wat hij zo'n beetje zegt. Ze is heel kwetsbaar dus zorg goed voor je zus. Hij zal vast mooie plannen hebben voorgelegd en hij wat denkt zijn familie er van? PS als zij 20 was was het een ander verhaal, dan was ze volwassen, maar het is hoe het wend of keert nog een kind.
Op woensdag 18 december 2002 16:32 schreef zwaaibaai het volgende:
kolere, vraag me af of dit wel mag ( strafbaar??)Probeer anders die kerel te spreken, kan mischien alsnog meevallen ( alhoewel..)
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 18-12-2002 16:38]
quote:Een pedofiel is-ie niet, want met 15 jaar heb je secundaire geslachtskenmerken en val je voor een pedofiel af. Maar wat-ie doet is wel
Op woensdag 18 december 2002 16:35 schreef Aventura het volgende:
[...]
Jammer dat je ouders dit goed vinden. Ze hadden opzijn minst even een stevig gesprek met deze pedof..eh heer kunnen aangaan.
[...]
quote:Die man is meer dan 2 keer zo oud
Op woensdag 18 december 2002 16:46 schreef Vampira-spike het volgende:
.... maar de man is bijna twee keer zo oud....
..!
Als ik die vader was zou ik die man al zijn botten breken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |