Ik ben niet verkoudenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:24 schreef 2682000 het volgende:
Pak een grote kom en ga ff flink stomen. Gewoon ieder uur. Eerste 2/3 x voel je je “slechter”, maar daarna voel je je beter vanwege het snot/slijm dat weg stoomt.
Tijmsiroop hielp ook bij mij.
Beterschap
Ja las ik al. Maar je zegt wel dat je groen snot heb dusja. Bovendien had ik het bij mij geholpen (tegen de hoest ja). Ik hoestte een uur lang alleen groen snot en daarna nergens last van.quote:
Ja morgen maar dan. Zit nu in een hotel en ga niet midden in de nacht iedereen wakker hoesten. Dus ben bij de receptie gaan zitten. Word een lange nachtquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:27 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Ja las ik al. Maar je zegt wel dat je groen snot heb dusja. Bovendien had ik het bij mij geholpen (tegen de hoest ja). Ik hoestte een uur lang alleen groen snot en daarna nergens last van.
Je kan het proberen hé
Ik denk niet dat ik je heel veel verder kan helpen;quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ben al paar weken flink aan het hoesten. Was eerst verkouden, maar al dik een week niet meer.
Alleen ik blijf zo hoesten, zelfs 40mg codeine in 1x en ik blijf mezelf wakker hoesten.
Ben al twee keer bij de huisarts geweest en die sturen me naar huis met gaat vanzelf over.
Nu ben ik vandaag geland in Zweden voor vakantie.. Hele dag amper hoesten en het is avond en je raad het al... Hoesten als een asmatische zeehond.
Wtf moet ik nou, ik overweeg toch om in zweden naar de dokter te gaan en iets anders dan codeine te vragen.
Slaap nu al 4 weken niet, ben doodmoe en wil eigenlijk helemaal niet in Zweden zijn nu.
Oja, het is dus kriebelhoest en hoest heel af en toe groen slijm op. En het wordt niet minder, eerder erger...
HELP, WAT IS WIJSHEID??
Na een luchtweginfectie kan je best nog een paar weken gevoeliger zijn voor prikkels en daarbij bijvoorbeeld benauwd zijn of hoesten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:03 schreef joyvke het volgende:
Tijd terug hetzelfde gehad. Had op dat moment geen keelsnoepjes om het onderdrukken. Alleen strepfen hadden we liggen dus nam ik dat maar om de keel wat nat te houden zodat ik niet de hele tijd hoefde te hoesten. Gek genoeg was het hoesten meteen over. Terwijl dit eigenlijk voor keelpijn is. De medicijnen die ik had gehad werkte ook voor geen meter toen.
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |