quote:Het rapport sluit niet uit dat "er minderjarigen onder de prostituees waren".
En toch gaat het over hetzelfde rapport. Bovendien de fout dat dit alleen meisjes betreft. Journalistieke onkunde of met opzet?quote:It said that it had not been able to prove allegations that underage girls were involved.
Het is niet alleen Oxfam die zich vergrijpt.quote:Op zondag 11 februari 2018 15:09 schreef dellipder het volgende:
Ik heb over Oxfam ook een artikel gelezen en daarin laat men er geen misverstanden over bestaan.
Echt ziekelijk dat onder de geloofwaardigheid van liefdadigheidsinstellingen en andere NGO's deze toestanden plaatsvinden en ben het er ook over eens dat nog eens goed nadenken voordat men zomaar op landelijke acties geld stort heel goed te rechtvaardigen valt.
When it comes to child sex abuse in aid work, the Oxfam revelations are just the tip of the iceberg
[ afbeelding ]
De Britse minister van Ontwikkelingssamenwerking dreigt ook de financiële hulp stop te zetten als reactie op deze onthullingen en obstructie van Oxfam om alle informatie hierover vrij te geven.
Ongehoord ook dat een hulporganisatie onderzoek frustreert en ondermijnt en zodoende de overtreders en niet de slachtoffers beschermt.
Hier is een filmpje met minister Penny Mordaunt's interview.
Dan vraag ik me af wat bij jou de definitie van een "westerling" is aangezien de meeste deelnemende landen aan de VN missie in Congo normaal gesproken niet tot de westerse wereld gerekend worden?quote:
Niet alles en iedereen over één kam scheren Lambiekje.quote:Op maandag 12 februari 2018 08:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet alleen Oxfam die zich vergrijpt.
Financiële uitbuiting is jaren aan de gang. En dan ook nog Sexueel misbruik. Hoe sneu kan de westerling zijn.
Na een Google search neig ik te denken dat het hier een repeterend fenomeen betreft, inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2018 08:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet alleen Oxfam die zich vergrijpt.
Financiële uitbuiting is jaren aan de gang. En dan ook nog Sexueel misbruik. Hoe sneu kan de westerling zijn.
wake up lavenderr. Onglaublich. Hoe naïef.quote:Op maandag 12 februari 2018 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet alles en iedereen over één kam scheren Lambiekje.
Lezen is niet je sterkste punt wel? Je krijgt de tip om niet iedereen over 1 kam te scheren (zo is ook niet de hele wereld een westerling) en vervolgens kom je natuurlijk in al je domheid niet verder door weer iedereen over 1 kam te scherenquote:Op maandag 12 februari 2018 14:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wake up lavenderr. Onglaublich. Hoe naïef.
https://www.bol.com/nl/f/de-crisiskaravaan/9200000079750622/
Hulp is een industrie. En daarmee is de slachtoffer extra de dupe .
Net als de patiënt in het ziekenhuis. Je bent totally fucked. Ook ziekenhuis en ziektes is een industrie.
Dat is geen tip.quote:Op maandag 12 februari 2018 14:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt wel? Je krijgt de tip om niet iedereen over 1 kam te scheren (zo is ook niet de hele wereld een westerling) en vervolgens kom je natuurlijk in al je domheid niet verder door weer iedereen over 1 kam te scheren
En onderbouw eens wat, je rant over de gezondheidszorg heeft inmiddels een baard en laat je alleen maar over komen als een volslagen idioot.
Ja, dan moet je idd ziek zijnquote:Op maandag 12 februari 2018 17:24 schreef MatthijsDJ het volgende:
Verrassend vind ik het nieuws mbt Oxfam niet.. Laten we zeggen dat 5% van de mensheid zo ziek* is dat ze dit soort misdaden begaan.. Dan is de kans ook vrij groot dat je zulke mensen vind in een organisatie als Oxfam.. Zelfde geldt helaas voor alles.. Sportclubs, scholen etc etc.
Dat mensen het hier over "de westerling" hebben is natuurlijk te debiel voor woorden.. Zie bijv de misdaden gepleegd door IS (massa verkrachtingen) of wat in Rwanda gebeurd is..
*Noem het express ziek... want iets moet er mis zijn in je hersenpan als je dit soort misdaden kan begaan...
De moderator aanvallenquote:Op maandag 12 februari 2018 22:22 schreef Lambiekje het volgende:
Lavender zit jij nu de verkrachting in Zweden te censuren.
Shame on you. Laag heel laag.
Vluchtelingen beschermen. Tsskk.
zou je je willen onthouden van dit soort beledigingen? Daar ben ik niet van gediend.quote:Op maandag 12 februari 2018 22:22 schreef Lambiekje het volgende:
Lavender zit jij nu de verkrachting in Zweden te censuren.
Shame on you. Laag heel laag.
Vluchtelingen beschermen. Tsskk.
Dus seksueel misbruik komt alleen voor bij mensen die in het buitenland verblijvenquote:Op maandag 12 februari 2018 21:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is geen tip.
-edit-gedraag je-
Ondertussen zijn andere hulpverleners ook van oxfam in bv Tjaad lekker bezig.
https://www.hln.be/nieuws(...)-in-tsjaad~a08651de/
Kortom hulp in de ogen van dr caucasian is verkrachten.
Het maffe is de slachtofferarabier die naar Europa komt heeft ook de drang tot verkrachten. Dus ben je weg van je geboorteland dan dien je het vrouwelijke elders vergrijpen
Ik ben er niet van gediend van ongemanierde gecensureerd.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 00:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zou je je willen onthouden van dit soort beledigingen? Daar ben ik niet van gediend.
ja bv een Thailand vakantiequote:Op dinsdag 13 februari 2018 01:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus seksueel misbruik komt alleen voor bij mensen die in het buitenland verblijven
En zodra het in Nederland gebeurt, zoals bij Vaatstra, dan is het een hoax...quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 07:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ben er niet van gediend van ongemanierde gecensureerd.
dus jij blijft maar lekker thuiszitten in een land wat je eigenlijk tot op het bot haat?quote:
Tsjaad was voor Haiti, lees jij je bronnen überhaupt wel of ben je liever grof aan het beledigen?quote:Op maandag 12 februari 2018 21:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is geen tip.
-edit-gedraag je-
Ondertussen zijn andere hulpverleners ook van oxfam in bv Tjaad lekker bezig.
https://www.hln.be/nieuws(...)-in-tsjaad~a08651de/
Kortom hulp in de ogen van dr caucasian is verkrachten.
Het maffe is de slachtofferarabier die naar Europa komt heeft ook de drang tot verkrachten. Dus ben je weg van je geboorteland dan dien je het vrouwelijke elders vergrijpen
ja en. De beerput van wangedrag van zogenaamd hulp is open.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 09:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tsjaad was voor Haiti, lees jij je bronnen überhaupt wel of ben je liever grof aan het beledigen?
Ah ga je nu proberen te framen, dat is wel een heel vies ranzige streek maar wat kunnen we ook verwachten van de dorpsgek van FOK! die alleen maar heel hard kan roepen maar zelf vaak ook geen idee heeft wat die uitkraamt.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja en. De beerput van wangedrag van zogenaamd hulp is open.
Heeft niets met beledigen te maken . Of bespeur ik hier dat je het goedkeurt wat hulpverleners doen.
Ha
https://www.telegraaf.nl/(...)achtingen-in-doofpot
Het is dus de norm en geen incidentje
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1666351/oxfam-baas-gearresteerdquote:Op dinsdag 13 februari 2018 13:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah ga je nu proberen te framen, dat is wel een heel vies ranzige streek maar wat kunnen we ook verwachten van de dorpsgek van FOK! die alleen maar heel hard kan roepen maar zelf vaak ook geen idee heeft wat die uitkraamt.
Lees je eigen reactie nog eens door waar ik op reageer, jij stelt namelijk dat dit nu in Tsjaad af zou spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |