zal Ben het dan gelukt zijn?quote:Op maandag 6 november 2017 20:01 schreef franklop het volgende:
Ik zag toch in voorstukje echt rook voorbij komen
Misschien van ben in ronde 2quote:Op maandag 6 november 2017 20:01 schreef franklop het volgende:
Ik zag toch in voorstukje echt rook voorbij komen
Of Eliza die een 2e poging deedquote:
ze kreeg nu wel te horen hoe het moest iddquote:
Daar heb ik ook wel eens last van. Al is het vaker andersom, als ik last van mn oren krijg, krijg ik de kaak/kiespijn er gratis bijquote:Op maandag 6 november 2017 20:03 schreef Nizno het volgende:
Waarom zitten je oren zo verbonden aan je kaak dat als je last hebt van je kaak je ook oorpijn krijgt?
Althans ik dan....
mijn rechteroor denkt er het zijne van nu.....quote:Op maandag 6 november 2017 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van. Al is het vaker andersom, als ik last van mn oren krijg, krijg ik de kaak/kiespijn er gratis bij
verkooltquote:Op maandag 6 november 2017 20:04 schreef Burner82 het volgende:
Ze hebben het allemaal beetje verkloot vandaag
bij mij andersomquote:Op maandag 6 november 2017 20:03 schreef Nizno het volgende:
Waarom zitten je oren zo verbonden aan je kaak dat als je last hebt van je kaak je ook oorpijn krijgt?
Althans ik dan....
Weegt een goed concept op tegen slecht koken....quote:Op maandag 6 november 2017 20:05 schreef franklop het volgende:
Weegt goed koken op tegen het missen van het concept..
zag ik net ook al voorbij komen idd.quote:
Twijfelachtig wel idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |