quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:53 schreef Lemijn het volgende:
Wat zijn die babytanden verdomde scherp zeg
Edit: hij heeft het zelf ook door maar is nog niet zo goed in oorzaak-gevolg-gedrag aanpassen. Hij ligt te duimen en laat elke zoveel minuten huilend los. Arm schaap.
De laatste keer had ik mijn vader in rolstoel bij me, dat ging prima. Dus moet een veel lichtere dreumes in buggy ook wel lukken. In de Bush zijn een paar kleine paadjes waar je niet kan komen, verder is alles bereikbaar. Het is wel een beetje heuvelachtig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:30 schreef ReginaFalange het volgende:
Burdie: Wat snel dat Guppy al kan lopen!
Gefeliciteerd SQ met je baan!
Gogo: Is burgers een beetje te doen met een buggy?
oooh wat een vrolijkheidquote:
Omstandigheden die even niet fijn zijn, in combinatie met een baby die krampjes heeft/verdrietig is/niet happy is, waarbij niets helpt. Voel me waardeloos. Als persoon en als moeder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:38 schreef Franny_G het volgende:
Ah, Nanuke, is er een aanleiding, of loopt het gewoon even niet zo lekker?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:15 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Omstandigheden die even niet fijn zijn, in combinatie met een baby die krampjes heeft/verdrietig is/niet happy is, waarbij niets helpt. Voel me waardeloos. Als persoon en als moeder.
die mantra houden we hier ook aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:11 schreef FlyingFish het volgende:
Nanuke, iedereen kent dat soort momenten, zeker met kleine baby's, dat maakt het niet minder rot, maar hopelijk toch een beetje gedeelde smart is halve smart. Morgen een nieuwe dag, met nieuwe kansen! En na vervelende dagen hebben baby's meestal weer een nieuwe feature geleerd die ze leuker maakt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:45 schreef Flav het volgende:
Hier ook meer slaap de dag zelf, daarna 2 dagen wat meer gehuil![]()
Wij mogen over 2 weken weer voor een vaccinatie
Ze zijn te koop bij de Ikea!quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:14 schreef tombolafan het volgende:
SQ en cygne wat een heerlijke filmpjes![]()
![]()
![]()
Flav die foto! Ik wil ook zo'n olifant![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, prachtig!quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Flav en Skittles, dat zijn zulke genietmomenten..
Sterkte met de prikjes..
oooh n nieuwe beebquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte met de prikjes..
Mooiquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte met de prikjes..
Mnohh wat zoetquote:Op maandag 30 oktober 2017 14:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte met de prikjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |