Heb ik de game gisteren precies op tijd gekocht!quote:Op zaterdag 25 november 2017 08:37 schreef Sjemmert het volgende:
Goed nieuws !
In December krijgen we een aantal nieuwe auto's en wordt de campaign uitgebreid met GT League, wat een beetje lijkt op de GT mode van vroeger.
https://blog.us.playstati(...)play-gt-league-more/
#RETWEETquote:Op woensdag 29 november 2017 13:00 schreef kreuk050 het volgende:
GT sport is gewoon goede gameplay en mooie graphics.
Dat is echt super goedkoopquote:Op zaterdag 25 november 2017 02:46 schreef Kalebatz het volgende:
Ik heb de game vandaag ook opgepikt voor ¤19,95. Keer lekker racon!
Doe alleen Sports mode eigenlijkquote:Op woensdag 29 november 2017 13:34 schreef very het volgende:
[..]
Wanneer gaan we effe racen tegen elkaar?
Doe je netjes. Tegen jou hoef ik niet te racen, ben ik bang hahaquote:Op donderdag 30 november 2017 18:38 schreef Sjemmert het volgende:
Eindelijk een keer de top 10 leaderbords weten te halen. Maar zal niet voor lang zijn denk ik.
[ afbeelding ]
Edit: nog kunnen verbeteren, momenteel #4 in Europa.
[ afbeelding ]
Dat laatste inderdaad. Tenzij je de scape-locations vanuit Brand-Central gebruikt.quote:Op zondag 3 december 2017 21:22 schreef mug89 het volgende:
Er is geen manier om alle auto's in Scapes te gebruiken zeker? alleen je eigen auto's in je garage?
Rijd meestal alleen met ABS en altijd in cockpit view. Die brake cones gebruik ik ook. Ookal ken je de baan al die extra markeringen langs de baan zijn gewoon heel handig.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:04 schreef Liftdeur het volgende:
Met welke assists rijden jullie? Had gisteren alles uitgezet, heel moeilijk maar wel goed voor het realistische gevoel. Ga flink oefenen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |