abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174684337
Trouwe Ziggo klant hier. Sinds A2000 al lid. In de jaren 90 al 1,5 Mbit terwijl de rest nog met een 56k modem liep te kloten.
pi_174684343
*btw UPC heeft Ziggo overgenomen en hebben die naam aangehouden waarschijnlijk vanwege hun eigen goede naam.
pi_174684695
Lekker vlot. :') 2 jaar na dato.
pi_174684754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 01:57 schreef Braindead2000 het volgende:
Lekker vlot. :') 2 jaar na dato.
Ambtenaren zijn niet snel.
pi_174684825
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 02:10 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ambtenaren zijn niet snel.
Tja, Nederland schijnt het nogal kut hebben gedaan in het verleden wat de handel betreft als ik de verhalen mag geloven. Gelukkig hebben we een EU waar ambtenaren tot sint-juttemis vergaderen over allerlei economische gelegenheden. Dat schijnt goed te zijn voor de handel als ik de eurofielen mag geloven want volgens hun is Nederland al eeuwenlang achterlijk op het gebied van handel en hebben we een buitenlands hoger orgaan en ambtenaren nodig om ons te leren hoe handel gevoerd moet worden.
pi_174684840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tja, Nederland schijnt het nogal kut hebben gedaan in het verleden wat de handel betreft als ik de verhalen mag geloven. Gelukkig hebben we een EU waar ambtenaren tot sint-juttemis vergaderen over allerlei economische gelegenheden. Dat schijnt goed te zijn voor de handel als ik de eurofielen mag geloven want volgens hun is Nederland al eeuwenlang achterlijk op het gebied van handel en hebben we een buitenlands hoger orgaan en ambtenaren nodig om ons te leren hoe handel gevoerd moet worden.
Daar verschillen de meningen wat over hier en daar, de wietboeren in Brabant houden niet van vergaderen en gaan gewoon door met hun handel.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 06:09:27 #57
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_174685252
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:

en straks weer gewoon een upc abbonement?

zou mooi zijn want ik wil 020 niet sponseren :{
want het hoofdkantoor van UPC zit niet in Amsterdam, wou je zeggen?
pi_174685257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb mijn ouders in de VS geholpen met de telefoon en kabelverbinding. Ik beloof je dat de kabelboeren in de VS echt van een andere orde zijn. In grote delen van het land hebben ze miljarden aan subsidie gekregen om het netwerk te moderniseren en daar is 0 van terechtgekomen. Je betaald er minstens 4x zoveel en dan heb je trager internet met een datacap van 300 gigabyte op de vaste verbinding. Het heeft ook 3 maanden geduurd voor mijn ouders tv konden kijken vanwege gekloot met de kabel en set up box en snelle klantenservice.
Het is in de VS inderdaad duur, maar we hebben het hier even over de fittie tussen Ziggo en KPN. ;)
pi_174685261
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Als je dan toch gaat zeiken, zorg dan in ieder geval dat je de OP of titel leest, zodat je weet dat het helemaal niet om ambtenaren, maar de rechtspraak gaat.
pi_174692335
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 20:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tsja samsung. Die maken ook alleen maar bagger.
Samsung maakt over het algemeen geen bagger. Wat ik van ze heb doet het prima. Het is een van de betere elektronica producenten van de wereld.

Realiseer even dat zo'n box op de specificaties wordt geproduceerd van een klant, z!ggo in deze.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179337603
Kan iemand mij uitleggen waarom deze bedrijven willen fuseren? Ik lees dat ziggo b.v een aantal klanten heeft overgenomen van ziggo service b.v zonder dat de europese commissie in kennis is gesteld. Dat opent toch de weg om verder te gaan zonder fusie?
speak only if it improves the silence.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2018 @ 14:24:42 #62
230491 Zith
pls tip
pi_179338040
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

effe kijken

ik begon bij chello
die werd overgenomen door upc
vervolgens werd upc overgenomen door ziggo

en straks weer gewoon een upc abbonement?

zou mooi zijn want ik wil 020 niet sponseren :{
Ik begon bij Telekabel _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179338321
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 06:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is in de VS inderdaad duur, maar we hebben het hier even over de fittie tussen Ziggo en KPN. ;)
Ik merk niet veel verschil in Ziggo of KPN. Had vroeger altijd Ziggo(ooit Home en dat was prima) en nu KPN. Internet is trager bij KPN dan bij Ziggo. Maar heb nu wel minder storingen mbt TV dan bij Ziggo. Maar goed het is ook een kwestie van het pakket dat aangeboden word. Ziggo sport heb ik niet nodig. Voor NHL ijshockey heb ik een apart abbo via NHL en formule 1 kijk ik via de Duitse RTL. Kijk sowieso weinig televisie en heb gewoon het meest eenvoudige pakket.
pi_179338418
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:56 schreef sig000 het volgende:
*btw UPC heeft Ziggo overgenomen en hebben die naam aangehouden waarschijnlijk vanwege hun eigen goede naam.
Niet helemaal liberty global het moederbedrijf van upc heeft inderdaad ziggo overgenomen en de bedoeling was dat bij de fusie ziggo zou opgaan in upc en dat ze daarna onder de naam ziggo verder zouden gaan.

Na het conflict met fox sports hebben ze het hele zaakje omgedraait het is nu de bedoeling dat ziggo service bv(upc) opgaat in ziggo b.v.
speak only if it improves the silence.
pi_179342055
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 14:24 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik begon bij Telekabel _O_
wtf is dit dan

deze gast gaat een post van mij van oktoger 2017 quoten

denkt dat ik niets te doen heb ofzo..... 8)7
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')