abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174666530

Wegens overstap naar nieuwer model bied ik mijn Fujifilm X100S met veel handige accessoires en extra's aan. Alles is in zeer goede staat.

De X100S camera wordt in originele doos geleverd samen met:
- Originele lensdop en strap
- Originele bruine lederen Fujifilm LC-X100 paraattas inclusief strap (originele prijs: 75 euro). Beschermt de camera tegen stoten en krassen en verbetert de grip tijdens het hanteren en fotograferen.
- Eén originele NP-95 accu en zes niet-originele accu's (nooit problemen mee gehad).
- Eén originele lader en één niet-originele lader (ook zonder problemen gebruikt).
- Match Technical Thumbs Up EP-2S (originele prijs: 125 euro): verbetert de grip en de stabiliteit van de camera waardoor je minder last zult hebben van trillingen. Dit maakt scherpe foto's met langere sluitertijden mogelijk.
- Abrahamsson Mini Soft Release in rood (originele prijs: 25 euro): door het bolle oppervlak kun je tot 1,5 stop winnen bij langzame sluitertijden.
- Gordy's leren riem Lang Lug Mount in rood/zwart waardoor je de camera onderweg makkelijk kunt vasthouden (originele prijs: 25 euro)
.- Handleiding

Ik heb de camera altijd naar volle tevredenheid gebruikt. De Fujinon F2 Lens met een vaste brandpuntsafstand van 23mm maakt zeer scherpe beelden. Doordat de camera altijd in de leren paraattas heeft gezeten, is deze niet beschadigd. Ook het hybride scherm op de achterkant en de lens zijn krasvrij. Je zult hier nog jaren plezier van hebben!

Doe een goed bod! Als je vragen hebt, kun je uiteraard contact opnemen.

Vraagprijs: 795 euro.

Afhalen in Eindhoven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')