Kan niet presenteren onder druk, Roemer heeft daar ook een handje van.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:17 schreef Postbus100 het volgende:
Asscher denkt ook even leuk te zijn, maar hij komt altijd pas op dreef als het feestje al geweest is.
Onzin.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan niet presenteren onder druk, Roemer heeft daar ook een handje van.
Dat is toch geen goede indicator van wel of niet presteren onder druk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:19 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Onzin.
Hoeveel VVD ministers zijn er afgetreden in Rutte II en hoeveel PvdA'ers?
De kamer verkeerd voorlichten gebeurt wel degelijk onder druk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat is toch geen goede indicator van wel of niet presteren onder druk.
Maar dit vind ik ook wel een mooie uitleg:quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:22 schreef Postbus100 het volgende:
Interessante analyse trouwens van Tom-Jan Meus over Carola Schouten en het uitonderhandelen van haar post.
twitter:KeesvE twitterde op donderdag 26-10-2017 om 19:20:08Weet je @tomjanmeeus, @carolaschouten op Landbouw, dat is geen kwestie van slecht onderhandelen maar van de minste willen zijn 😌 #dwdd reageer retweet
Dus?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:22 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
De kamer verkeerd voorlichten gebeurt wel degelijk onder druk.
Verkiezingstijd lijkt me een stuk meer druk, en dan presteert een Rutte veel beter dan een Roemer of Asscher.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:22 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
De kamer verkeerd voorlichten gebeurt wel degelijk onder druk.
Zeg jij het maar, jij reageert op mijn post.quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:27 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, jij reageert op mijn post.
Dat continue gebash op PvdA en met name de leiders daarvan is zeer irritant, omdat er non argumenten gebruikt worden. Asscher heeft wel degelijk gepresteerd (onder druk).
Verkiezingstijd is niet moeilijker dan een land besturen lijkt mij. Dat er meer stemmen op Rutte zegt weinig of iemand onder druk kan presteren. Het gaat om imago en marketing tijdens verkiezingstijd.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verkiezingstijd lijkt me een stuk meer druk, en dan presteert een Rutte veel beter dan een Roemer of Asscher.
Ja kan, maar als je al 5 kinderen hebt..quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is wat roekeloos maar misschien lacht hij ons over 5 jaar hard uit.
Ik denk dat Rutte tijdens verkiezingstijd een stuk meer onder druk staan dan in het dagelijks leven, tenzij crisis situatie. Volgens mij heb ik ook helemaal niet gezegd dat ik de stemmen die op hem zijn gekomen als een argument zie dat hij onder druk presteert. Maar als jij vond dat Asscher het prima deed de laatste campagne zijn we wel uitgepraat.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:29 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Verkiezingstijd is niet moeilijker dan een land besturen lijkt mij. Dat er meer stemmen op Rutte zegt weinig of iemand onder druk kan presteren. Het gaat om imago en marketing tijdens verkiezingstijd.
Precies, dit is zwaar onverantwoord. Straks barst de bubbel en dan staat hij met z'n kinderen op straat.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja kan, maar als je al 5 kinderen hebt..
Ik beweerde niet dat Asscher niet presteert onder druk. Het valt me alleen op dat hij altijd met zijn punt komt als de hausse al is geweest (wijkzorg, lerarensalarissen en nu weer een filmpje waarin hij ineens de lolbroek uithangt nu het feestje is afgelopen).quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:27 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, jij reageert op mijn post.
Dat continue gebash op PvdA en met name de leiders daarvan is zeer irritant, omdat er non argumenten gebruikt worden. Asscher heeft wel degelijk gepresteerd (onder druk).
Een voorbeeld is dat ze 9 zetels hebben gehaald tijdens de laatste verkiezingen. Asscher was daar verantwoordelijk voor en was slap tijdens debatten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:31 schreef Super_Fucker_II het volgende:
[..]
Dit toont aan dat je gelijk hebt : ) Noem één voorbeeld.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte tijdens verkiezingstijd een stuk meer onder druk staan dan in het dagelijks leven, tenzij crisis situatie. Volgens mij heb ik ook helemaal niet gezegd dat ik de stemmen die op hem zijn gekomen als een argument zie dat hij onder druk presteert. Maar als jij vond dat Asscher het prima deed de laatste campagne zijn we wel uitgepraat.
Ik wist dit als men het over politieke prestaties heeft men dan alleen de verkiezingscampagne bedoeld.quote:Verkiezingstijd lijkt me een stuk meer druk, en dan presteert een Rutte veel beter dan een Roemer of Asscher.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |