En dit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn schouders ophalen en doorgaan.
Dat is een goede ja, ga ik nu dus ook doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn schouders ophalen en doorgaan.
Dit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:31 schreef Allures het volgende:
Zonder voorbeelden kan niemand hier toch wat over zeggen
Met misschien ook niet eens
Jouw perceptie is dat je niets hebt gedaan. De perceptie van de ander is duidelijk anders. De 'waarheid' ligt waarschijnlijk in het midden
En als het je keer op keer overkomt en in verschillende situaties/groepen dan is er misschien toch iets meer aan de hand of met je perceptie
Als je het tegen komt op zowel je werk als thuis heb je vast wel een voorbeeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:01 schreef DisneyXDEE het volgende:
Wat doe jij als je telkens de schuld krijgt van iets wat je niet hebt gedaan en nergens van af wist?
Ik heb voor nu even geen voorbeeld, maar ik denk dat dit al voor zichzelf spreekt.
Ikzelf kom dit tegen op mijn werk en thuissituatie.
Meestal werdt ik dan gewoon boos en daarnaast heb ik gewoon het idee dat ik een cameraploeg nodig hebt. Om mijn gelijk te bewijzen.
Hoe!?
Hangt van de situatie af.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:01 schreef DisneyXDEE het volgende:
Wat doe jij als je telkens de schuld krijgt van iets wat je niet hebt gedaan en nergens van af wist?
Ik heb voor nu even geen voorbeeld, maar ik denk dat dit al voor zichzelf spreekt.
Ikzelf kom dit tegen op mijn werk en thuissituatie.
Meestal werdt ik dan gewoon boos en daarnaast heb ik gewoon het idee dat ik een cameraploeg nodig hebt. Om mijn gelijk te bewijzen.
Hoe!?
Dit, zeker omdat het lijkt alsof het bij verschillende mensen voorkomt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:31 schreef Allures het volgende:
Zonder voorbeelden kan niemand hier toch wat over zeggen
Met misschien ook niet eens
Jouw perceptie is dat je niets hebt gedaan. De perceptie van de ander is duidelijk anders. De 'waarheid' ligt waarschijnlijk in het midden
En als het je keer op keer overkomt en in verschillende situaties/groepen dan is er misschien toch iets meer aan de hand of met je perceptie
It wasn't me.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Deny
Deny
Deny
Zelfs als je het wel gedaan hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:11 schreef LurkJeRot het volgende:
Deny
Deny
Deny
Zelfs als je het wel gedaan hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|