abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2017 @ 15:52:19 #76
368283 ato
pi_174672526
Ik hoorde net mijn held op de radio (NPO 2):

Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 15:58:47 #77
163650 Greys
pi_174672702
Zei Maan niet onlangs ergens dat ze zelf vond dat ze nog niet klaar is voor ESF? Als in paar maanden of weken geleden?
Het lijkt me ergens wel gek als het iemand wordt die zélf vindt dat ze er niet klaar voor is. Geen goede basis dan lijkt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 16:07:28 #78
163650 Greys
pi_174672877
Ik gok ook nog steeds ergens op Iris Kroes, dat ze die kiezen.
Die heeft meerdere keren getweet het afgelopen jaar dat het haar grote droom is en er hard voor zou gaan werken dat het in 2018 zou gebeuren. Bij Og3ne werkte dat ook in de commissiekeuze, dat 'heel graag willen'.

https://www.televizier.nl(...)stival.2446437.lynkx
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174673127
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik gok ook nog steeds ergens op Iris Kroes, dat ze die kiezen.
Die heeft meerdere keren getweet het afgelopen jaar dat het haar grote droom is en er hard voor zou gaan werken dat het in 2018 zou gebeuren. Bij Og3ne werkte dat ook in de commissiekeuze, dat 'heel graag willen'.

https://www.televizier.nl(...)stival.2446437.lynkx

Die harp is wel een originele gimmick... dat is zij toch, het meisje met de harp? Ik zou namelijk geen nummer van haar kunnen noemen. Zou me wel verbazen als zij wordt gekozen, ze is volledig uit the picture.

Qua talentenjachten vond ik Sandra van Nieuwland wel goed, dat nummer Hunter had zo naar het songfestival gemogen van mij.
pi_174673455
Een playbackende harp lijkt me nou niet echt een goede gimmick, al kwam Alexander Rybak ook weg met een nepviool
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 16:50:12 #81
163650 Greys
pi_174673560
Nee de playbackharp is idd absoluut een nadeel. Ik was een tijdje terug ook best enthousiast over Iris om het een keer te proberen, ondanks geen hits, maar wel héél iets anders en dus opvallend en tis een lief puur type. Tot iemand me herinnerde aan geen live instrument, toen dacht ik 'ja goed punt, laat dan maar helaas'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174673894
Je hoeft niet iets ''anders'' te sturen. Je moet iets sturen wat werkt en dat is lastig te voorspellen, maar je kan wel de trends in de gaten houden in de hitlijsten zoals België deed met Blanche.

Ik zou altijd kiezen voor de meest simpele oplossing en dat is een degelijk nummer met een goede uptempo beat eronder zoals bijvoorbeeld Heroes (wat niet een heel best nummer is maar gewoon goed klinkt en de performance maakt het af).
pi_174673979
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:52 schreef ato het volgende:
Ik hoorde net mijn held op de radio (NPO 2):

Zou leuk zijn als we verrast zouden worden met een artiest zoals hij. Zal met deze commissie wel niet gebeuren. ;(
pi_174674018
Overigens Rolf Sanchez is hier nog niet genoemd ;) Erg populaire artiest vooral in Zuid-Amerika. Sommigen kennen hem nog van X Factor lang geleden.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 17:39:19 #85
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174674428
Iris Kroes heeft weinig meer buhne-uitstraling dan de gemiddelde aardappel.

Het is typisch iets van hier om dat type ('zo lekker gewoon gebleven') in de spotlights te zetten. Nee, ik geloof daar niet in. :{

Zelfs Maan boeit me nog meer.
pi_174674457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:39 schreef Eightyone het volgende:
Iris Kroes heeft weinig meer buhne-uitstraling dan de gemiddelde aardappel.

Het is typisch iets van hier om dat type ('zo lekker gewoon gebleven') in de spotlights te zetten. Nee, ik geloof daar niet in. :{
  donderdag 26 oktober 2017 @ 17:46:33 #87
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174674531
quote:
Van mij mag het. Dan staat er iig wat, zelfs al is het nummer niet bijzonder.

Met Vinchenzo kan ik btw ook goed leven.
pi_174674567
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:46 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Van mij mag het. Dan staat er iig wat, zelfs al is het nummer niet bijzonder.

Met Vinchenzo kan ik btw ook goed leven.
Dat nummer is niet van hem en de grootste hit sinds tijden :P Dat nummer heeft al 4,5 miljard views :D Ik zie liever Rolf gaan met veel ervaring die tevens erg populair is in Zuid Amerika dan Vinchenzo.
pi_174674582
Engelstalig overigens ook geen probleem

pi_174675144
Avrotros, hierbij alvast de spectaculaire visual voor de show van Iris Kroes in 2018. Het watermerk valt vast niemand op.

Geen dank!
C’est Davie :o)
pi_174675979
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 17:12 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als we verrast zouden worden met een artiest zoals hij. Zal met deze commissie wel niet gebeuren. ;(
Dat is het he, die figuren in de commissie gaan nooit zoiets selecteren, ook al loopt Cornald zo ongeveer elk jaar weg met de meest eigentijdse inzendingen om dan zelf met Og3ne aan te komen :')

Het mag al een godswonder heten dat ze voor Douwe Bob zijn gegaan, da's al heel erg uit hun comfortzone
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 19:16:52 #92
163650 Greys
pi_174676117
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat is het he, die figuren in de commissie gaan nooit zoiets selecteren, ook al loopt Cornald zo ongeveer elk jaar weg met de meest eigentijdse inzendingen om dan zelf met Og3ne aan te komen :')

Het mag al een godswonder heten dat ze voor Douwe Bob zijn gegaan, da's al heel erg uit hun comfortzone
Dat wat je nu zegt over Cornald daar denk ik dus al een jaar ofzo over dat hij gewoon in de minderheid is steeds in die commissie.. Stel dat wij vorig jaar Salvador hadden met Amar Pelos Dois (stel dat ie in Ned woonde dus) en die had bij onze commissie aan de bel getrokken van joehoe luister eens wat ik heb, dan had Cornald lopen juichen en het namens Nederland uitgezonden naar het ESF en Jan/Daniel/Avroman hadden 'nehhhhh sorry dit is niks' gezegd. Of een ander meer eigentijdse inzending als België of Bulgarije waar het ook echt om een goed nummer ging. Wat moet ie dan als hij steeds in z'n eentje staat. Tis volgens mij regelmatig drie tegen één voor Cornald.
Je kon namelijk vanaf het begin bij Og3ne merken dat Cornald het ook bijna nergens mee eens was. Dus ik denk serieus dat als het aan hem had gelegen Og3ne helemaal niet gegaan was.

Ben het in het verleden regelmatig oneens geweest met Cornald dus ik ben geen fangirl, maar hij is uit heel die commissie alsnog de enige die een beetje in ons straatje zit.

De enige reden dat ie niet zegt 'tief lekker op met je kutcommissie, eigenwijze idioten' is dat ie dan ook van de directeur van avrotros mss niet meer het esf mag presenteren. Denk ik. Gok ik. Is m'n gevoel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 26-10-2017 19:22:47 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174676187
Maan's broer heet Storm, daar zit een mooie songtitel in :P

"Over the Moon through the Storm"
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2017 @ 19:26:41 #94
368283 ato
pi_174676335
Het blijft mij nog steeds verbazen dat deze comissie zoveel macht heeft.
Daniël Dekker en Jan Smit :r

En de AVRO/Tros directeur toch naast Cornald? Misschien heeft hij ook een iets andere smaak.
Ik heb het meerdere malen mijzelf afgevraagd, hoe kiezen zij? Zijn er ook anderen waar zij mee vergaderen?
Interviewen zij de belangstellenden? Zij zijn daar nooit transparant in geweest.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174676667
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:26 schreef ato het volgende:
Het blijft mij nog steeds verbazen dat deze comissie zoveel macht heeft.
Daniël Dekker en Jan Smit :r

En de AVRO/Tros directeur toch naast Cornald? Misschien heeft hij ook een iets andere smaak.
Ik heb het meerdere malen mijzelf afgevraagd, hoe kiezen zij? Zijn er ook anderen waar zij mee vergaderen?
Interviewen zij de belangstellenden? Zij zijn daar nooit transparant in geweest.
Zo'n Daniël Dekker en Jan Smit lijken me ook niet de juiste personen om de betere artiesten over te halen om eens mee te gaan doen. Heb je andere artiesten in die commissie dan straal je daar ook meteen wat mee uit. Door Anouk en Ilse/Waylon kreeg je dat ineens meer wel mee wilden doen/het wilden overwegen, maar als je doorgaat met types zoals OG3NE en Maan dan is dat effect ook wel weer uitgewerkt. En tsja, aangezien Jan Smit vooral in die trosmuziekfeestbagger zit. :')

Maar misschien is dit ook wel onterecht en hebben ze serieus wel meer bands/artiesten gevraagd en willen die gewoon niet.
pi_174676866
3FM belde Maan vanochtend: https://www.npo3fm.nl/live/blog/12895

Ze zegt dat ze het nu nog te vroeg vindt en zichzelf niet groot genoeg vindt om mee te doen. En stel dat ze haar vragen dan over een paar jaar. Als het aan haar ligt is het nog te vroeg. Dus wat Greys ook zei gisteren, dat ga je toch niet zeggen als je wél gaat. :P

Voorzichtige *O*
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 19:54:37 #97
375570 crew  Cyan9
pi_174677035
Toetertjes. *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_174677121
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:46 schreef Em31 het volgende:

Ze zegt dat ze het nu nog te vroeg vindt en zichzelf niet groot genoeg vindt om mee te doen. En stel dat ze haar vragen dan over een paar jaar. Als het aan haar ligt is het nog te vroeg. Dus wat Greys ook zei gisteren, dat ga je toch niet zeggen als je wél gaat. :P

Voorzichtige *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 20:09:35 #99
163650 Greys
pi_174677376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:46 schreef Em31 het volgende:

Voorzichtige *O*
*O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 oktober 2017 @ 20:11:58 #100
163650 Greys
pi_174677444
Ze is wat dat betreft net zo wisselvallig als een niet nader te noemen wel/geen/wel/geen/tochwel FOKfan van haar, want in 2016 zei ze nog dat zij in 2017 wilde. _O-

https://www.lindanieuws.n(...)7-naar-songfestival/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')