abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 09:18:28 #1
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174642939

Hier vind je de OP.

Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord 0 - 4 Manchester City
26 september : SSC Napoli 3 - 1 Feyenoord
17 oktober : Feyenoord 1 - 2 Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174643609
Ah, Jan de Jong wordt al afgeschreven voordat hij überhaupt goed en wel begonnen is, begrijp ik? :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_174643631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, Jan de Jong wordt al afgeschreven voordat hij überhaupt goed en wel begonnen is, begrijp ik? :')
Hij heeft wel een beetje een Ajaxface natuurlijk

En zat niet op honkbal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174643670
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij heeft wel een beetje een Ajaxface natuurlijk

En zat niet op honkbal
Zeker, en een naam als J. de Jong is natuurlijk enorm provocerend.

Ben benieuwd of die naam door de stadioncensuur heenkomt. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_174643689
quote:
Valt wel mee toch?
pi_174643769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?
Nou, sommige mensen schijnen nu al te weten dat hij een slechte keuze zal zijn.

Wat kan hoor, want we kunnen nog net zo min met zekerheid zeggen dat het een goede keuze zal zijn, maar dat zal moeten blijken.

Ik vind in ieder geval op voorhand weinig aanleiding om negatief te zijn over zijn aanstelling.
pi_174643837
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat kan hoor, want we kunnen nog net zo min met zekerheid zeggen dat het een goede keuze zal zijn, maar dat zal moeten blijken.

Ik vind in ieder geval op voorhand weinig aanleiding om negatief te zijn over zijn aanstelling.
Ik vind het sowieso vaak gezwets. Zolang het geen van Breukelen type is kun je er weinig over zeggen vooraf.
pi_174643919
Ik vind het jammer dat een Slotboom gelijk weer een interview geeft waar hij de Jong gelijk weer afserveert. Lekker weer onrust stoken, nee dat is goed voor Feyenoord. Je weet dat er groeperingen zijn binnen de club die dit gelijk weer aangrijpen en met wanbeleid aan komen kakken.

Slotboom geeft aan dat er ook voetbalkennis moet zijn, nou dat heeft Gudde ook niet gehad. En zo slecht gaat het niet de laatste jaren. Voetbalkennis moet bij de technische staf, TD, hoofd jeugdopleidingen zitten. Niet bij een AD. In Amsterdam werkt dat ook goed met een keeper en dat vriendje van gordon in het bestuur die een voetbal achtergrond hebben. Maar dat voorbeeld wil Slotboom dan weer niet zien.

Ik kan niet oordelen of de Jong of Eenhoorn een betere keus is. Voor beiden is wat te zeggen, voor beiden niet. Maar 3 van de 4 commissarissen koos voor de Jong, ga dan niet als een klein kind nu lopen huilen dat men jouw keus niet heeft genomen.
pi_174644404
quote:

[..]

Alleen ik volgens mij hoor.

Een typische bestuurder die ook nog bij een overheidsorganisatie vandaan komt vind ik reden om sceptisch te zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:47:16 #10
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174644475
Slotsom kreeg z'n zin weer niet en gaat weer lekker met de media praten.... wat een Feyenoord hart heeft die man. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator woensdag 25 oktober 2017 @ 10:48:18 #11
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174644497
Waterreus heeft ook een mening.
quote:
Ronald Waterreus verbaast zit de laatste dagen over de berichtgeving over Feyenoord. De Rotterdammers staan al acht punten achter op koploper PSV en presteren ook in Europa niet goed. Toch is de media mild voor de landskampioen van afgelopen seizoen.

''Feyenoord heeft dit seizoen vijf topwedstrijden gespeeld en vijf keer verloren. Maar iedereen lijkt er redelijk gelaten onder te zijn. Het is relatief rustig rondom de club. Zelfs de altijd kritische Willem van Hanegem denkt dat de puzzel wel een keer goed gaat vallen. Ja, als je lang genoeg wacht, valt elke puzzel wel een keer goed.''

''Het is oktober en de kampioen staat acht punten achter. Acht! Zelden vertoond,'' vervolgt de oud-doelman in zijn column in Voetbal International. ''Volgens mij zou de club dan in brand moeten staan. Begrijp me goed, ik ga hier niet roepen om de scalp van Giovanni van Bronckhorst. Maar opvallend is wel dat de titelverdediger niet zoals Ajax en PSV langs de meetlat van een kampioen wordt gelegd.'
pi_174644536
Welke 5 topwedstrijden hebben we gespeeld?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 25 oktober 2017 @ 10:52:18 #13
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174644571
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:50 schreef Caland het volgende:
Welke 5 topwedstrijden hebben we gespeeld?
PSV
Ajax
City
Napoli
Shakhtar

Denk ik dat waterkneus bedoelt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174644576
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:52 schreef MPC60 het volgende:

[..]

PSV
Ajax
City
Napoli
Shakhtar

Denk ik dat waterkneus bedoelt.
Ah oke
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174644667
quote:

[..]

1 artikel in het AD door een gefrustreerde ex werknemer. Nou nou nou.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2017 10:59:39 ]
pi_174644671
quote:
Eindelijk stond Nicolai Jørgensen afgelopen zondag weer aan de aftrap in de Eredivisie, uitgerekend voor de topper tegen Ajax. Negentig minuten later beende hij woedend van het veld in De Kuip. ‘Kansen moet je benutten. Ik heb dat niet gedaan, dus heb ik gefaald.’
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:00:23 #17
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174644699
Waterreus heeft wel een punt.

Serious business nu. Kan echt niet zo langer doorgaan met deze resultaten en slecht voetbal.

Verandering te beginnen vanavond door Swift met minstens 6-0 naar huis te sturen.
pi_174644890
Waterreus..dat humorloze boerse gemompel van die vent is niet te harden, zegt ook nooit iets origineels.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:12:10 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_174644919
MATCHDAY *O*
Laffe huichelaar
  woensdag 25 oktober 2017 @ 11:35:11 #20
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174645504
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waterreus..dat humorloze boerse gemompel van die vent is niet te harden, zegt ook nooit iets origineels.
Daar zijn zelfs PSV-supporters redelijk unaniem over.

Het is of onzin, of uitgekauwde 'mening' waar je het alleen maar mee eens kunt zijn.

Ook een lul van een vent verder, trouwens.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 12:24:41 #21
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174646448
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ook een lul van een vent verder, trouwens.
Menzo, Kralj en Koch vinden dit leuk.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174646524
quote:
Die FRFC kneusjes grijpen dit met beide handen aan natuurlijk.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_174646565
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174646828
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 11:12 schreef timmmmm het volgende:
MATCHDAY *O*
Amsterdamse bezoekers altijd lastig.
pi_174647485
quote:
Steven Berghuis, Jens Toornstra en Tonny Vilhena zijn door bondscoach Dick Advocaat opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. De drie Feyenoorders maken kans om geselecteerd te worden voor de oefeninterlands tegen Schotland (donderdag 9 november) en Roemenië (dinsdag 14 november).
Hij vond ze zondag zo goed spelen toen die kwam kijken...??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')