SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft wel een beetje een Ajaxface natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, Jan de Jong wordt al afgeschreven voordat hij überhaupt goed en wel begonnen is, begrijp ik?
Zeker, en een naam als J. de Jong is natuurlijk enorm provocerend.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een Ajaxface natuurlijk
En zat niet op honkbal
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, Jan de Jong wordt al afgeschreven voordat hij überhaupt goed en wel begonnen is, begrijp ik?
Nou, sommige mensen schijnen nu al te weten dat hij een slechte keuze zal zijn.quote:
Ik vind het sowieso vaak gezwets. Zolang het geen van Breukelen type is kun je er weinig over zeggen vooraf.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, sommige mensen schijnen nu al te weten dat hij een slechte keuze zal zijn.
Wat kan hoor, want we kunnen nog net zo min met zekerheid zeggen dat het een goede keuze zal zijn, maar dat zal moeten blijken.
Ik vind in ieder geval op voorhand weinig aanleiding om negatief te zijn over zijn aanstelling.
Alleen ik volgens mij hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat kan hoor, want we kunnen nog net zo min met zekerheid zeggen dat het een goede keuze zal zijn, maar dat zal moeten blijken.
Ik vind in ieder geval op voorhand weinig aanleiding om negatief te zijn over zijn aanstelling.
quote:Ronald Waterreus verbaast zit de laatste dagen over de berichtgeving over Feyenoord. De Rotterdammers staan al acht punten achter op koploper PSV en presteren ook in Europa niet goed. Toch is de media mild voor de landskampioen van afgelopen seizoen.
''Feyenoord heeft dit seizoen vijf topwedstrijden gespeeld en vijf keer verloren. Maar iedereen lijkt er redelijk gelaten onder te zijn. Het is relatief rustig rondom de club. Zelfs de altijd kritische Willem van Hanegem denkt dat de puzzel wel een keer goed gaat vallen. Ja, als je lang genoeg wacht, valt elke puzzel wel een keer goed.''
''Het is oktober en de kampioen staat acht punten achter. Acht! Zelden vertoond,'' vervolgt de oud-doelman in zijn column in Voetbal International. ''Volgens mij zou de club dan in brand moeten staan. Begrijp me goed, ik ga hier niet roepen om de scalp van Giovanni van Bronckhorst. Maar opvallend is wel dat de titelverdediger niet zoals Ajax en PSV langs de meetlat van een kampioen wordt gelegd.'
PSVquote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:50 schreef Caland het volgende:
Welke 5 topwedstrijden hebben we gespeeld?
Ah okequote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
PSV
Ajax
City
Napoli
Shakhtar
Denk ik dat waterkneus bedoelt.
1 artikel in het AD door een gefrustreerde ex werknemer. Nou nou nou.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Eindelijk stond Nicolai Jørgensen afgelopen zondag weer aan de aftrap in de Eredivisie, uitgerekend voor de topper tegen Ajax. Negentig minuten later beende hij woedend van het veld in De Kuip. ‘Kansen moet je benutten. Ik heb dat niet gedaan, dus heb ik gefaald.’
Daar zijn zelfs PSV-supporters redelijk unaniem over.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waterreus..dat humorloze boerse gemompel van die vent is niet te harden, zegt ook nooit iets origineels.
Menzo, Kralj en Koch vinden dit leuk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ook een lul van een vent verder, trouwens.
Die FRFC kneusjes grijpen dit met beide handen aan natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:01 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waterreus..dat humorloze boerse gemompel van die vent is niet te harden, zegt ook nooit iets origineels.
Hij vond ze zondag zo goed spelen toen die kwam kijken...??quote:Steven Berghuis, Jens Toornstra en Tonny Vilhena zijn door bondscoach Dick Advocaat opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal. De drie Feyenoorders maken kans om geselecteerd te worden voor de oefeninterlands tegen Schotland (donderdag 9 november) en Roemenië (dinsdag 14 november).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |