WTF😯 unbelievable 😂😂quote:Op donderdag 2 november 2017 20:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Holy shit! JE raadt nooit wat ik net binnen heb gekregen.
M'n Azerbaijzian airmail pakketje van 21-07-2017
Bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gearbestquote:Op maandag 6 november 2017 13:24 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad heel veel berichten gestuurd en daar heb ik ook op geantwoord....
Het zou vandaag (vannacht) op je PayPal moeten staan. Dat heb ik doorgekregen. Ik ben er sws al achter aan het vragen of dit ook gebeurd. Dit heb ik net ook al gezegd en in al die PM berichten dus graag nog even geduld.
Ik ga er direct achteraan. Er was mij beloofd dat dit afgelopen nacht gebeurd zou zijn. Onze excuses. Ik weet ook niet waarom dit nog niet gebeurd is, maar ga er direct weer achteraan natuurlijk. Ik wil dit ook zo snel mogelijk afgehandeld hebben...quote:Op dinsdag 7 november 2017 07:11 schreef siegie het volgende:
[..]
Gearbest
Waarom is dit weer niet gebeurd sorry maar dit kan toch niet meer blijven jullie met mijn voeten spelen of hoe zit dat er is dus geen refund gebeurd maar mag niet klagen zeker want dan laat je mij blokkeren sorry maar ik wil dat u hier achter gaat en mij de reden geeft want weeral is er iets beloofd en niet gedaan de zoveelste keer ondertussen al
Heb u prive gestuurdquote:Op dinsdag 7 november 2017 09:40 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik ga er direct achteraan. Er was mij beloofd dat dit afgelopen nacht gebeurd zou zijn. Onze excuses. Ik weet ook niet waarom dit nog niet gebeurd is, maar ga er direct weer achteraan natuurlijk. Ik wil dit ook zo snel mogelijk afgehandeld hebben...
Blijkbaar klopt de "Lucky Bag with Top LED Flashlights" wel. Wel ga ik doorgeven dat ze de titel de volgende keer aan moeten passen, omdat dit wel beetje de aandacht op iets anders geeft.quote:Op zaterdag 4 november 2017 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb ze van de week binnengekregen, dank voor de snelle service![]()
Om nog wel even te klagen, de eerste bestelling 'Lucky Bag with Top LED Flashlights', was natuurlijk afwachten wat je dan krijgt. Maar ik had op zijn minst een zaklamp achtig iets verwacht voor dat geld, ik heb een of andere gare Batman sleutelhanger gehad
Edit: dit ding geloof ik https://www.gearbest.com/key-chains/pp_348983.html
Ik heb nieuws over ordernummer: WW1709142247077389. Ze hebben 4 november de volgende laptop verzonden. Ik weet niet of je hier een bericht van hebt gekregen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 18:48 schreef Erikplons het volgende:
[..]
Beste,
Veel dank voor je support. Ik ervaar dat als zeer positief en hoop dat je niet uit het veld laat slaan door de frustratie die zo nu en dan van klanten voorbij komen.
Overigens heb ik niet het idee dat eer een tweede op komst is, want van die ik binnen heb kreeg ik destijds een melding per email. Omdat ik toen al vermoedde dat het slechts om één ging heb ik juist contact gezocht om bevestigd te krijgen dat ze er twee zouden zenden. Dat werd bevestigd, maar heb over die tweede leter geen aanvullend bericht meer gekregen.
Fijn dat je wilt bemiddelen.
Ga er nu naar kijken.quote:
Ik weet ondertussen ook hoe het komt. Je hebt een PayPal Case aangemaakt. Hierdoor moeten de regels volgens PayPal gevolgd worden en mogen ik en mijn contactpersoon je niet zo direct refunden. Je zou dan namelijk 2x een refund kunnen ontvangen. Via mij en via de case. Daardoor hebben ze de refund via mij geweigerd. Dit verklaard ook waarom er nog geen refund is gebeurd.quote:Op dinsdag 7 november 2017 07:11 schreef siegie het volgende:
[..]
Gearbest
Waarom is dit weer niet gebeurd sorry maar dit kan toch niet meer blijven jullie met mijn voeten spelen of hoe zit dat er is dus geen refund gebeurd maar mag niet klagen zeker want dan laat je mij blokkeren sorry maar ik wil dat u hier achter gaat en mij de reden geeft want weeral is er iets beloofd en niet gedaan de zoveelste keer ondertussen al
Case is gesloten op paypal nu hopen dat jullie van jullie woord zijn en mij de refund doenquote:Op dinsdag 7 november 2017 09:58 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Blijkbaar klopt de "Lucky Bag with Top LED Flashlights" wel. Wel ga ik doorgeven dat ze de titel de volgende keer aan moeten passen, omdat dit wel beetje de aandacht op iets anders geeft.
[..]
Ik heb nieuws over ordernummer: WW1709142247077389. Ze hebben 4 november de volgende laptop verzonden. Ik weet niet of je hier een bericht van hebt gekregen.
Het tracking nummer is in ieder geval 5985544402 en verzonden met DPD UK.
Hopelijk kan je deze spoedig in ontvangst nemen.
[..]
Ga er nu naar kijken.
[..]
Ik weet ondertussen ook hoe het komt. Je hebt een PayPal Case aangemaakt. Hierdoor moeten de regels volgens PayPal gevolgd worden en mogen ik en mijn contactpersoon je niet zo direct refunden. Je zou dan namelijk 2x een refund kunnen ontvangen. Via mij en via de case. Daardoor hebben ze de refund via mij geweigerd. Dit verklaard ook waarom er nog geen refund is gebeurd.
Ik had je nog gezegd het via mij te laten lopen en mocht dat niet lukken een PayPal case aan te maken. Je was alleen iets te ongeduldig. Nu heb je het uit handen gegeven en zul je het via PayPal moeten doen.
Je kan er ook voor kiezen om de claim te laten vallen dan kan ik wel een refund voor je regelen en zal dan wel snel gebeuren.
We hebben wel alvast een kleine compensatie aan je account toegevoegd, omdat dit vervelend is voor jou maar ook voor ons natuurlijk.
Oke ik heb direct met spoed een refund voor je aangevraagd. Nu zal het hopelijk snel voorbij zijnquote:Op dinsdag 7 november 2017 10:27 schreef siegie het volgende:
[..]
Case is gesloten op paypal nu hopen dat jullie van jullie woord zijn en mij de refund doen
Dit klopt en is inderdaad opnieuw verzonden.quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:11 schreef weertenaar het volgende:
Beste Gearbest,
mijn order van 09-09 zou 29-10 of 30-10 opnieuw verstuurd zijn, maar als ik op DPD kijk staat er nog steeds "on it's way" of "We've received your order details, and we're expecting your parcel shortly"....
Is de Xiaomi Air 13 wel verzonden of alleen aangemeld?
WW1709090304056638 / WRMA1710182109399687C
Bedankt en hopelijk is deze moeilijke bevalling nu eindelijk voorbij in ieder geval bedankt voor al de moeitequote:Op dinsdag 7 november 2017 11:03 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke ik heb direct met spoed een refund voor je aangevraagd. Nu zal het hopelijk snel voorbij zijn
Dat gevoel is geheel wederzijds, want ik hoop ook dat dit snel opgelost wordt.quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:38 schreef siegie het volgende:
[..]
Bedankt en hopelijk is deze moeilijke bevalling nu eindelijk voorbij in ieder geval bedankt voor al de moeite
Wij hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail. Vandaar dat we deze verzendmethode nu dan ook niet meer aanbieden. Ik ga dit doorgeven en tevens jouw resends/refund proberen te regelen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:55 schreef yfensha het volgende:
Beste ik heb aantal producten niet gehad, zou je mij kunnen helpen voor een refund en anders resend? Ik ga wel aangeven wat ik resend en refund wil, alvast dank.
- Orderdatum:
31 juli 2017
- Product:
Chain Puzzle EDC Focus Toy for Killing Time
- Ordernummer:
WP1707310607167833
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112554519NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend
- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Original Xiaomi Mi 20000mAh Mobile Power Bank Quick Charging - WHITE
- Ordernummer:
WP1708050946317171
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112559246NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Refund
- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer:
WWP1708051320186930
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112557258NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend
Alvast dank
Dan mag jij je gelukkig prijzen, want je bent een van de weinige die deze heeft mogen ontvangen. Toch een mooie bijkomstigheid lijkt mij zoquote:Op dinsdag 7 november 2017 12:37 schreef SuliR het volgende:
Heb net Azerbaijan post ontvangen. 1 uit juni en 1 uit juli en 1 september.
https://imgur.com/a/teOSF
Super bedankt! Ik heb DHL betaald en het pakje komt er aan. Ik heb nog wel een nieuwe invoice nodig met de verzendkosten er op. Nu zijn deze geschat (te hoog) en moet ik 55,98 euro betalen.quote:Op maandag 6 november 2017 10:37 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit weer 2-3 weken zijn dat de tracking actief zal zijn. Op dit moment is het nog niet in de UK.
[..]
Je Azerbaijan Air Mail order zijn de refund en resend onderweg. Voor wat betreft de hoge douanekosten zijn we bereide om deze terug te storten op je GB account mocht je je pakketje alsnog in ontvangst nemen. Is dit oke voor jou?
Graag gedaan. De invoice staat in je account en deze kan je downloaden en doorsturen naar DHL.quote:Op dinsdag 7 november 2017 15:17 schreef ilanix het volgende:
[..]
Super bedankt! Ik heb DHL betaald en het pakje komt er aan. Ik heb nog wel een nieuwe invoice nodig met de verzendkosten er op. Nu zijn deze geschat (te hoog) en moet ik 55,98 euro betalen.
Ik krijg max 30 usd terug van Gearbest maar met een nieuwe invoice kan ik bij DHL de kosten gedeeltelijk terughalen.
Al met al tevreden met de oplossingen en jouw snelle bemiddeling. Dank je wel!
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 7 november 2017 15:50 schreef yfensha het volgende:
Wij hebben problemen ondervonden met de Azerbaijan Air Mail. Vandaar dat we deze verzendmethode nu dan ook niet meer aanbieden. Ik ga dit doorgeven en tevens jouw resends/refund proberen te regelen.
Hartelijk dank!!!!!
Dat is wel jammer om te horen dat er douane kosten zijn. Helaas is er altijd een kans op douane kosten en jammer dat dit nu gebeurd natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2017 14:09 schreef Greetz77 het volgende:
- Orderdatum: 21 oktober 2017
- Product: OnePlus 5 4G Phablet
- Ordernummer: W1710210347342121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259750999NL
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem:
- Voorkeur:
Zojuist contact gehad met PostNL. Mijn pakket is in Nederland sinds 3 november.
Blijkbaar is mijn pakket er uitgepikt bij de douane en ontvang ik vandaag of morgen een brief van PostNL om aan te geven wat de waarde is.
Het is met Priority line verstuurd....
Wat is nu wijsheid?
Drie keer raden wat ik zojuist binnenkreeg, waarvoor jullie twee maanden geleden een resend hebben gedaan.quote:
In mijn account staat nog een invoice zonder verzendkosten. DHL berekend ook btw over verzendkosten. Staan deze niet vermeld dan rekenen zij het super hoge tarief zonder kortingen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:06 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Graag gedaan. De invoice staat in je account en deze kan je downloaden en doorsturen naar DHL.
Graag gedaan en bedankt voor het plaatsen van de oplossing.
[..]
Graag gedaan.
[..]
Dat is wel jammer om te horen dat er douane kosten zijn. Helaas is er altijd een kans op douane kosten en jammer dat dit nu gebeurd natuurlijk.
Weet je zeker dat je pakketje met Priority Line is verzonden, want met PostNL is meestal registered air mail.
Je zou dan je invoice door moeten sturen naar Postnl en deze bepalen op basis hiervan de kosten.
We vergoeden deze normaal gezien niet, maar kan altijd vragen of we een eventuele compensatie kunnen bieden.
Wow dan heb je echt geluk. Blijkbaar beginnen die order toch langzaam binnen te komen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Drie keer raden wat ik zojuist binnenkreeg, waarvoor jullie twee maanden geleden een resend hebben gedaan.
Pakje heeft er vier maanden over gedaan .
Ik ga navragen of ze dit willen doen. Dat is wel stom inderdaad dus ga kijken wat we hieraan kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:55 schreef ilanix het volgende:
[..]
In mijn account staat nog een invoice zonder verzendkosten. DHL berekend ook btw over verzendkosten. Staan deze niet vermeld dan rekenen zij het super hoge tarief zonder kortingen.
Nu heb ik over een invoice bedrag van USD 48,49 een bedrag van EUR 55,98 moeten betalen. Graag dus nog een invoice waarop de verzendkosten staan gespecificeerd zodat ik de BTW kan laten corrigeren bij DHL.
Ik heb contact gehad met Gearbest omdat ik de verkeerde verzendmethode had gekozen. Via ticket aangegeven dat het via Priority Line verzonden moet worden. (hier heb ik toen ook nog contact met jou over gehad hier op het forum) Hier heb ik een bevestiging van gekregen. Dat het was aangepast. Kun je dit voor mij uitzoeken?quote:Op dinsdag 7 november 2017 16:18 schreef Greetz77 het volgende:
[..]
Dat is wel jammer om te horen dat er douane kosten zijn. Helaas is er altijd een kans op douane kosten en jammer dat dit nu gebeurd natuurlijk.
Weet je zeker dat je pakketje met Priority Line is verzonden, want met PostNL is meestal registered air mail.
Je zou dan je invoice door moeten sturen naar Postnl en deze bepalen op basis hiervan de kosten.
We vergoeden deze normaal gezien niet, maar kan altijd vragen of we een eventuele compensatie kunnen bieden.
Heb je voor mij het ticketnummer? Dat zal zeker helpen om de douane kosten aan te kaarten. Ik ga mijn best doen en kijken wat we kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Wow dan heb je echt geluk. Blijkbaar beginnen die order toch langzaam binnen te komen.
[..]
Ik ga navragen of ze dit willen doen. Dat is wel stom inderdaad dus ga kijken wat we hieraan kunnen doen.
[..]
Ik heb contact gehad met Gearbest omdat ik de verkeerde verzendmethode had gekozen. Via ticket aangegeven dat het via Priority Line verzonden moet worden. (hier heb ik toen ook nog contact met jou over gehad hier op het forum) Hier heb ik een bevestiging van gekregen. Dat het was aangepast. Kun je dit voor mij uitzoeken?
Ik kan het pakket weigeren maar zit er met smart op te wachten. En was daarbij ook echt in de veronderstelling dat het via priority line was verzonden. Juist hiervoor gekozen om de kans op douane kosten te verkleinen...
quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:19 schreef Greetz77 het volgende:
[..]
Heb je voor mij het ticketnummer? Dat zal zeker helpen om de douane kosten aan te kaarten. Ik ga mijn best doen en kijken wat we kunnen doen.
Dankje. Ik ga dit doorgeven en het voor je proberen te regelen. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.quote:Ik heb je een pb gestuurd met meer info.
Het ticketnummer is WT17102301571
Ik ga het even voor je navragen en ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou je mij aub tevens via pm de tax invoice kunnen doorsturen? Dit maakt het een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:42 schreef yanosch het volgende:
Hi! Goed nieuws, pakketje is onderweg.
(De one plus 5 van enkele weken terug)
Er zijn echter 19 euro aan inklaringskosten bijgekomen.
Als ik het goed begrijp vergoedt gearbest die toch? Omdat al die zendingen toen aangepast werden naar standard shipping.
Order:
W1710130959287895
Inklaringskosten:
https://imgur.com/a/Z2DBl
Alvast bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 7 november 2017 22:06 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Dankje. Ik ga dit doorgeven en het voor je proberen te regelen. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.
Je zal dit bericht ook vast ontvangen hebben, maar er is op 3 november een resend voor je geregeld. Dat is goed nieuws dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef fady34 het volgende:
[..]
Bedankt voor uw snelle reactie op mijn vraag.
Inmiddels heb ik ook een klacht ingediend tegen DPD.
https://www.klacht.nl/dpd(...)er-tussen-dpd-depot/
Ik begrijp dat DPD het pakket kwijt heeft geraakt en niet u, maar uiteindelijk is de verzender altijd verantwoordelijk tot het pakket bezorgd is bij de bestemming (bij mij thuis). Ik hoop dat u mij niet verkeerd begrijpt, maar dat is wat de wet zegt. Vraag is hoe gaat Gearbest met de situatie om.
Hoor graag van u en bedankt voor alle moeite.
Dit is schijnbaar een probleem dus we willen de hele kosten vergoeden als je mij de invoice van de douanekosten kan sturen via PM. Dit is wel een mooie oplossing dat ik dit zo door krijg.quote:Op dinsdag 7 november 2017 15:17 schreef ilanix het volgende:
[..]
Super bedankt! Ik heb DHL betaald en het pakje komt er aan. Ik heb nog wel een nieuwe invoice nodig met de verzendkosten er op. Nu zijn deze geschat (te hoog) en moet ik 55,98 euro betalen.
Ik krijg max 30 usd terug van Gearbest maar met een nieuwe invoice kan ik bij DHL de kosten gedeeltelijk terughalen.
Al met al tevreden met de oplossingen en jouw snelle bemiddeling. Dank je wel!
Je resends en refunds zijn verwerkt. De refund zal 2-3 dagen kosten voordat deze verwerkt zijn. Je zou hier al een bericht over moeten hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 11:55 schreef yfensha het volgende:
Beste ik heb aantal producten niet gehad, zou je mij kunnen helpen voor een refund en anders resend? Ik ga wel aangeven wat ik resend en refund wil, alvast dank.
- Orderdatum:
31 juli 2017
- Product:
Chain Puzzle EDC Focus Toy for Killing Time
- Ordernummer:
WP1707310607167833
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112554519NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend
- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Original Xiaomi Mi 20000mAh Mobile Power Bank Quick Charging - WHITE
- Ordernummer:
WP1708050946317171
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112559246NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Refund
- Orderdatum:
5 aug 2017
- Product:
Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer:
WWP1708051320186930
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
AEL1112557258NL
- Verzendmethode:
Azerbaijan Air Mail
- Probleem:
Tot heden niet ontvangen
- Voorkeur:
Resend
Alvast dank
We hebben de factuur nodig van de douanekosten. Deze krijg je pas als je deze hebt betaald. We zullen deze dan volledig terug betalen. Je kan deze in een PM naar mij sturen.quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:42 schreef yanosch het volgende:
Hi! Goed nieuws, pakketje is onderweg.
(De one plus 5 van enkele weken terug)
Er zijn echter 19 euro aan inklaringskosten bijgekomen.
Als ik het goed begrijp vergoedt gearbest die toch? Omdat al die zendingen toen aangepast werden naar standard shipping.
Order:
W1710130959287895
Inklaringskosten:
https://imgur.com/a/Z2DBl
Ik heb je een pb gestuurd met meer info.quote:Op dinsdag 7 november 2017 18:19 schreef Greetz77 het volgende:
[..]
Heb je voor mij het ticketnummer? Dat zal zeker helpen om de douane kosten aan te kaarten. Ik ga mijn best doen en kijken wat we kunnen doen.
Er staat dus een verkeerd bedrag op de invoice? Ik hoor dat meer mensen dit probleem hebben dus ik denk dat er een bug of iets dergelijks is. Ik ga het in ieder geval doorgeven. Bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 8 november 2017 08:58 schreef Btje1977 het volgende:
Mijn bestelling is shipped maar de tracking info wordt niet geupdate: W1711061536001633
Als ik de invoice bekijk zie ik dat daar een bedrag van 20 op staat. Als hij uit de EU komt wat ik heb geselecteerd kan hier toch het normale bedrag op staan? Waar komt EU-3 vandaan?
Normaal gezien zou deze er automatisch moeten staan. We maken de factuur niet zelf. Dit wordt automatisch gedaan. Dat is wel heel raar eigenlijk. Ik ga het doorgeven, want schijnbaar zijn er meer problemen met de invoice.quote:Op woensdag 8 november 2017 09:17 schreef SuliR het volgende:
Bij al mijn bestellingen staan bij Invoice : Do not need Invoice.
Worden ze pas gemaakt als iemand het vraagt?
IK ga doorgeven dat je een gedeelte van de order niet hebt ontvangen. Je zal hier spoedig bericht van krijgen. Je zal dan naar alle waarschijnlijkheid wel wat foto's moeten doorsturen.quote:Op woensdag 8 november 2017 09:46 schreef Daniel_Smit het volgende:
- Orderdatum: Oct 30, 2017 21:51:08
- Product:
- Ordernummer:W1710260821316247
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259845189NL
- Verzendmethode:
- Probleem: Ik heb 2 producten niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend?
Beste gb ik heb vandaag de orders mogen ontvangen waarvan 2 producten er niet bij zaten namelijk de e-liquid flesjes en de ORICO Desktop Cable Organizer Silicone Cord Holder ?
Hoe is dat mogelijk ?
[ afbeelding ]
Ze hebben een bericht gestuurd om met misschien de hoop dat ze een klein deel vergoeden van de douanekosten. Heb beste is om deze gewoon aan te melden. Wanneer je de bestelling niet accepteert vanwege douanekosten kunnen wij ook niet het volledige bedrag terug geven.quote:
Ja Gearbest zal met je contact opnemen via ticket systeem en hier krijg je bericht over. Ook zullen ze gaan kijken wat ze aan de factuur zullen doen.quote:Op woensdag 8 november 2017 11:08 schreef Greetz77 het volgende:
[..]
Ze hebben een bericht gestuurd om met misschien de hoop dat ze een klein deel vergoeden van de douanekosten. Heb beste is om deze gewoon aan te melden. Wanneer je de bestelling niet accepteert vanwege douanekosten kunnen wij ook niet het volledige bedrag terug geven.
Ik begrijp het even niet. Wie heeft een bericht gestuurd? Gearbest?
Blijft nog het probleem dat het bedrag op de invoice niet klopt. Deze is een stuk lager. Deze toch overhandigen aan PostNL?
Oké, dan wacht ik dat eerst af, voordat ik online formulier van PostNL invul.quote:Op woensdag 8 november 2017 11:19 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ja Gearbest zal met je contact opnemen via ticket systeem en hier krijg je bericht over. Ook zullen ze gaan kijken wat ze aan de factuur zullen doen.
Dat is prima. Geen probleem, daar ben ik tenslotte voor.quote:Op woensdag 8 november 2017 11:23 schreef Greetz77 het volgende:
[..]
Oké, dan wacht ik dat eerst af, voordat ik online formulier van PostNL invul.
Bedankt voor je inzet! Waardeer het enorm.
Fijn om te horen dat het eindelijk is opgelost!quote:Op woensdag 8 november 2017 12:06 schreef siegie het volgende:
Gearbest
Bedankt mijn refund is in orde super werk geleverd echt top
Ik wil bij deze dus ook mijn excuses aanbieden aan de man van Gearbest want zonder hem had dit niet in orde gekomen vrees ikquote:Op woensdag 8 november 2017 14:20 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is prima. Geen probleem, daar ben ik tenslotte voor.
[..]
Fijn om te horen dat het eindelijk is opgelost!
Hallo,quote:Op woensdag 8 november 2017 17:12 schreef vandormalen het volgende:
- Orderdatum: Sep 21, 2017 19:09:46 PM
- Product: Creality CR-10
- Ordernummer:W1709211839489966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z3X64Y56841344675
- Verzendmethode: UPS standaard
Vraag over UPS standaard.
Ha Robert,
Vanmorgen een mail van Gearbest: Lijkt alsof een nieuwe order is aangemaakt die vandaag verzonden is. Ordernummer W1709211839489966
Nu heb ik net die mail nog eens geopend en zag toen een clickbutton voor de status en toen kwam ik uit bij UPS. Heee, zou het zijn dat het pakje inmiddels bij UPS is? Of is er toch iets raars aan de hand?
Als het nu bij UPS in handen is, is het dan nog in Polen of al in Nederland? En UPS Standaard, kan ik het dan als het goed is binnen een week verwachten?
Hoop dat jij er iets over kunt zeggen.
Hallo,quote:Op woensdag 8 november 2017 20:03 schreef yanniepannie het volgende:
Hoi Gearbest,
Wil je eens kijken naar ticket WT17110806100?
Begrijp ik nou dat het artikel wat op voorraad was toen ik het bestelde, niet op voorraad is?
De reden "Departure to country of destination" komt overeen met de tekst "onderweg naar België. Je order is wel lang onderweg en ik zal dan ook gaan navragen waarom dit precies zo lang duurt. Als ik meer informatie heb laat ik het direct weten.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef _steven_ het volgende:
Hoi Gearbest,
Zou je naar mijn order kunnen kijken? Er zit tracking op, alleen de status van deze order blijft op "Departure to country of destination" staan op de Gearbest website terwijl ik het pakket (nog) niet ontvangen heb. Als ik op de website van bPost kijk is de status "Je pakje is momenteel onderweg naar België.", de eerste status, hierna zouden nog "Verwerking door bpost" & "Onderweg naar jou" & "Afgeleverd aan huis" moeten komen.
- Orderdatum: 10 sep 17
- Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
- Ordernummer: W1709080408326140
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001417778
- Verzendmethode: Belgium post:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
De Tracking is pas sinds eergisteren actief en de linkt schijnt wel te werken want je hebt al 2 activiteiten waargenomen op de link. De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit verschilt per postorderbedrijf en meestal zit er toch enige vertraging bij. Dit hebben wij dus helaas niet in de hand.quote:Op donderdag 9 november 2017 07:49 schreef Btje1977 het volgende:
Ik blijf bij mijn bestelling: W1711061536001633 geen tracking info zien. Zou je hier aub naar kunnen kijken?
Ok als ik de tracking code direct bij hermes de transporteur invoer krijg ik het volgende:
08/11/2017 15:35 At the national sorting hub
07/11/2017 02:22 Order placed
De link die jullie gebruiken werkt dus niet.
Ik heb bericht terug over je order. Er is gekozen voor de verzendmethode Europe Railway Priority Mail. Dit is een zeer langzame verzendmethode en duurt meestal rond de 30-40 werkdagen...quote:Op woensdag 8 november 2017 17:12 schreef vandormalen het volgende:
- Orderdatum: Sep 21, 2017 19:09:46 PM
- Product: Creality CR-10
- Ordernummer:W1709211839489966
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 1Z3X64Y56841344675
- Verzendmethode: UPS standaard
Vraag over UPS standaard.
Ha Robert,
Vanmorgen een mail van Gearbest: Lijkt alsof een nieuwe order is aangemaakt die vandaag verzonden is. Ordernummer W1709211839489966
Nu heb ik net die mail nog eens geopend en zag toen een clickbutton voor de status en toen kwam ik uit bij UPS. Heee, zou het zijn dat het pakje inmiddels bij UPS is? Of is er toch iets raars aan de hand?
Als het nu bij UPS in handen is, is het dan nog in Polen of al in Nederland? En UPS Standaard, kan ik het dan als het goed is binnen een week verwachten?
Hoop dat jij er iets over kunt zeggen.
Het kan juist zijn dat door die kleine dingen ze vergeten zijn mee in te pakken. We gaan het opnieuw voor je versturen. Je ontvangt hier bericht van. Je zal hun waarchijnlijk nog een keer de foto moeten laten zien en je adres bevestigen. Dan komt het pakketje met de vergeten goederen jou kant op. Als je er op de een of andere reden niet uit komt. Laat het me dan weten. Ook als het wel gelukt is natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2017 16:16 schreef Daniel_Smit het volgende:
IK ga doorgeven dat je een gedeelte van de order niet hebt ontvangen. Je zal hier spoedig bericht van krijgen. Je zal dan naar alle waarschijnlijkheid wel wat foto's moeten doorsturen.
Ik hoor het graag weer van jullie , vandaar dat ik er ook een foto bij heb gevoegd.
Verder valt er weinig op de foto te zetten van wat ik dus niet heb ontvangen........
Het gaat maar om 2 kleine dingetjes maar toch raar en vreemd vind ik het wel.
Ik heb het doorgegeven en je ontvangt spoedig een bericht. Je kan het beste dan direct aangeven dat je een refund wilt, omdat ze denk ik vanuit gaan van een resend. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.quote:Op woensdag 8 november 2017 23:39 schreef _steven_ het volgende:
Hoi Gearbest,
Zou je naar mijn order kunnen kijken? Er zit tracking op, alleen de status van deze order blijft op "Departure to country of destination" staan op de Gearbest website terwijl ik het pakket (nog) niet ontvangen heb. Als ik op de website van bPost kijk is de status "Je pakje is momenteel onderweg naar België.", de eerste status, hierna zouden nog "Verwerking door bpost" & "Onderweg naar jou" & "Afgeleverd aan huis" moeten komen.
- Orderdatum: 10 sep 17
- Product: GC00AM NAS - WR01ZE Z-Wave Smart Socket
- Ordernummer: W1709080408326140
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001417778
- Verzendmethode: Belgium post:
- Probleem: Niet ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ah nu is het duidelijkquote:Op donderdag 9 november 2017 11:18 schreef Btje1977 het volgende:
Nog niet binnen de prijs is alweer lager. https://www.gearbest.com/(...)p_441282.html?wid=88 Kun je hier wat mee dit is wel lullig
Over de link nee hij werkt niet ik moet het tracking nummer kopieren en dan op de site ingeven dan zie ik wel de twee items.
Ik heb bericht gehad en of ik akkoord ging met een andere verzendmethode nha dat is prima natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2017 10:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]
De Tracking is pas sinds eergisteren actief en de linkt schijnt wel te werken want je hebt al 2 activiteiten waargenomen op de link. De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit verschilt per postorderbedrijf en meestal zit er toch enige vertraging bij. Dit hebben wij dus helaas niet in de hand.
[..]
Ik heb bericht terug over je order. Er is gekozen voor de verzendmethode Europe Railway Priority Mail. Dit is een zeer langzame verzendmethode en duurt meestal rond de 30-40 werkdagen...
Als er over 10 dagen nog geen update is in de tracking zullen we overgaan tot een resend. Laat me dan direct weten als er geen update in de tracking is gekomen. Dan gaan we er direct een nieuwe sturen.
[..]
Het kan juist zijn dat door die kleine dingen ze vergeten zijn mee in te pakken. We gaan het opnieuw voor je versturen. Je ontvangt hier bericht van. Je zal hun waarchijnlijk nog een keer de foto moeten laten zien en je adres bevestigen. Dan komt het pakketje met de vergeten goederen jou kant op. Als je er op de een of andere reden niet uit komt. Laat het me dan weten. Ook als het wel gelukt is natuurlijk![]()
We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
[..]
Ik heb het doorgegeven en je ontvangt spoedig een bericht. Je kan het beste dan direct aangeven dat je een refund wilt, omdat ze denk ik vanuit gaan van een resend. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd.
Fijn om te horen en hopelijk wordt het snel verwerkt, zodat het meteen is opgelostquote:Op donderdag 9 november 2017 12:54 schreef Daniel_Smit het volgende:
[..]
Ik heb bericht gehad en of ik akkoord ging met een andere verzendmethode nha dat is prima natuurlijk.
Ik heb de punten ontvangen waarvoor dank, en volgens mij is het zo wel rond gekomen;-)
Kan ook gebeuren in de haast en heb ook een x dispatch sneller ingedrukt , en dat zal ik dan maar laten misschien kwam het wel daardoor
Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen. Normaalgesproken doen we zoiets niet, maar wie weet en wellicht kan ik toch iets voor je betekenen. Ik ga mijn best doen en zodra ik enig response hierover krijg laat ik het je weten.quote:Op donderdag 9 november 2017 16:12 schreef Snoepkont het volgende:
Ah, voor support kan ik dus het beste hier terecht.
Ik heb afgelopen maandag een CR-10 3D printer besteld, 345 euro betaald, zag ik gisteren plots dat de prijs een heel stuk gezakt is. Met kortingscode scheelt het meer dan ¤50.
Valt hier nog wat aan te doen? Een korting achteraf o.i.d.? Pakket is al verzonden.
Order No.:W1711060837548543
Ik ga dit doorgeven en kijken of ik in deze situatie iets voor je kan betekenen.quote:Op donderdag 9 november 2017 17:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Goedendag Gearbest,
ik heb gisteren mijn bestelling W1710301657307154 binnen gekregen, namelijk een Dafang cam.
Echter wat ik ook probeerden welke versie van de (Mi Home) software ik ook installeer,het updaten van de cam is gelukt maar de cam wil geen beeld geven en blijft op 'connection time out staan'.
Helaas blijkt dit een bekend probleem te zijn. Zie hier https://xiaomi.eu/communi(...)home-1080p-hd.41855/
Het lijkt erop dat de cam niet in Europa werkt. De Mi Home app is ook maar half vertaald en de camera spreekt alleen Chinees.
In de FAQ spreekt Gearbest zich ook tegen. Ze zeggen dat de cam in Italie werkt en later zeggen ze weer dat het alleen in non-european cuntries werkt.
Ik heb overigens oude en nieuwe versies van de Mi home app geprobeerd en ook heb Mainland als server 4n taal als Engels ingesteld.
Verder heb ik alle mogelijke oplossingen die ik op Google heb gevonden geprobeerd.d
Ik zou je willen verzoeken dit met Gearbest op te nemen en een refund te vinden, zoals ze schijnbaar al bij meer mensen hebben gedaan.
Ticket WT17111000264
Alvast bedankt voor je hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |