Geloofwaardigheid raak je kwijt door niet consequent je regeltjes toe te passen en mensen selectief te straffen voor ongepast taalgebruik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het is toch niet goed wat hij doet? Als organisatie moet je er wel wat aan doen voor je geloofwaardigheid
Ik denk dat hij instinctief op safe speelde vanwege die schrikreactie van Kimi, terwijl Salo het erop gooit dat hij eranders niet voorbij was gekomen als hij dat niet had gedaan.... ik vind dat erg kort door de bocht aangezien ze de telemetrie niet hebben bekeken (verschil in snelheid enzo).quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:13 schreef habitue het volgende:
Elke coureur die vrijwillig met alle banden buiten de lijnen gaat doet dit "to gain an advantage"anders zouden ze het niet doen natuurlijk.![]()
En bij Max kun je je dan nog afvragen of het geheel vrijwillig was.
Die actie van Connelly tijdens Japan om op eigen initiatief naar Mercedes te stappen om hun te vragen een klacht tegen Max in te dienen spreekt boekdelen. Toen al had deze dwaas van zijn functie ontheven moeten worden. Maar helaas zijn alle stewards ex medewerkers van Ferrari en daar zullen we mee moeten leven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De behandeling van Verstappen door Connely was in Mexico en vooral in Japan 2016 ook erg volwassen ja.
Hoeft ook geen schorsing te zijn of zo, ik weet niet wat Vettel kreeg voor het uitschelden van Whitingquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid raak je kwijt door niet consequent je regeltjes toe te passen en mensen selectief te straffen voor ongepast taalgebruik.
Een waarschuwing lijkt me meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook geen schorsing te zijn of zo, ik weet niet wat Vettel kreeg voor het uitschelden van Whiting
Stop met dingen verzinnen. Als ie niet genoeg ruimte had dan had ie moeten rennen. Dit is echt geen argument, voor niemand niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:13 schreef habitue het volgende:
En bij Max kun je je dan nog afvragen of het geheel vrijwillig was.
Potverdorie het zit je best hoog is het niet? Er kan toch op het moment van insturen ruimte zijn, Raikkonen die naar binnen stuurt waardoor er in de optiek van Max te weinig ruimte is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Stop met dingen verzinnen. Als ie niet genoeg ruimte had dan had ie moeten rennen. Dit is echt geen argument, voor niemand niet.
Wat ook meetelt als je de replays terug kijkt en de slowmows, dan zie je dat de bocht opeens een flinke knik naar rechts maakt. Raikkonen rijdt zijn racelijn, de ruimte wordt beperkter en om uit te wijken moet max naar rechts.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Potverdorie het zit je best hoog is het niet? Er kan toch op het moment van insturen ruimte zijn, Raikkonen die naar binnen stuurt waardoor er in de optiek van Max te weinig ruimte is.
Dat heeft Max zelf verklaard gisteren bij Peptalk.
Dus hoezo verzinnen?
Ik zie niet in wat Ferrari of hun coureurs hier direct mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou werkelijk van de zotte zijn als er sancties zouden volgen.
Dat zou des te meer de onschendbaarheid van Ferrari en hun coureurs aantonen.
Feiten verdraaien ligt wel in je aard, niet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is ook minder ernstig dan een scheldwoord, dan heb je nog heat of the moment vs. kalm beraad na de wedstrijd, je hebt de boordradio voor interngebruik vs. de media voor extern gebruik en Vettel heeft meteen daarna op eigen initiatief excuses aangeboden. En dan beweert Verstappen ook nog eens dat hij opzettelijk wordt benadeeld.
Dus nee, het is niet raar als Verstappen hiervoor straf krijgt. Dit is ongekend, er zijn in het verleden vele coureurs geweest die veel meer recht van spreken hadden maar zich niet zo hebben uitgelaten. Die verhalen over zijn volwassenheid kunnen in ieder geval weer de kast in.
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:20 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die actie van Connelly tijdens Japan om op eigen initiatief naar Mercedes te stappen om hun te vragen een klacht tegen Max in te dienen spreekt boekdelen. Toen al had deze dwaas van zijn functie ontheven moeten worden. Maar helaas zijn alle stewards ex medewerkers van Ferrari en daar zullen we mee moeten leven.
Zo te zien begrijp je niks van F1, beter hou je het bij honkbal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Stop met dingen verzinnen. Als ie niet genoeg ruimte had dan had ie moeten rennen. Dit is echt geen argument, voor niemand niet.
Hij brengt z'n auto toch vrijwillig in die positie?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Potverdorie het zit je best hoog is het niet? Er kan toch op het moment van insturen ruimte zijn, Raikkonen die naar binnen stuurt waardoor er in de optiek van Max te weinig ruimte is.
Dat heeft Max zelf verklaard gisteren bij Peptalk.
Dus hoezo verzinnen?
Een waarschuwing. Niet eens een reprimande volgens mij.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeft ook geen schorsing te zijn of zo, ik weet niet wat Vettel kreeg voor het uitschelden van Whiting
Hij scheldt een steward uit en beweert dat die partijdig is, ook in het Engels. Dat is een big deal ja, moet een trainer of voetballer in de PL eens doen, dan zit die een paar weken op de tribune. Nederland is ook uitzonderlijk direct en grof, in de Angelsaksische F1-wereld gelden andere normen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ongekend?
Haha, laat me niet lachen.
Hij wordt voor de camera geroepen en geeft zijn mening over een steward voor de Nederlandse televisie. Big deal.
Ik blaat gewoon Coronel en Doornbos niet na met hun fanclubgezeur en feitelijk onjuiste Vettel-gebash. Als ik dat hoor denk ik altijd hoe achterlijk moet de rest van het Ziggo-publiek wel niet zijn dat ze daar intrappen, maar dan komt er weer een post van jou en dan weet ik het.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Feiten verdraaien ligt wel in je aard, niet?
Wel of niet vrijwillig maakt niet uit. Als hij recht op die bocht had (omdat hij er ver genoeg naast zat) hadden ze Raikkonen ook moeten straffen, anders niet en is het terecht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:13 schreef habitue het volgende:
Elke coureur die vrijwillig met alle banden buiten de lijnen gaat doet dit "to gain an advantage"anders zouden ze het niet doen natuurlijk.![]()
En bij Max kun je je dan nog afvragen of het geheel vrijwillig was.
Het gebakkes van Vettel jegens Whiting.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat Ferrari of hun coureurs hier direct mee te maken hebben.
Overtuig me met de beelden en vertel me waar zij een (significant) voordeel kregen door buiten de baan te gaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Wel of niet vrijwillig maakt niet uit. Als hij recht op die bocht had (omdat hij er ver genoeg naast zat) hadden ze Raikkonen ook moeten straffen, anders niet en is het terecht.
Maar dat is het probleem ook helemaal niet. Het probleem is dat hij als enige bestraft wordt voor "gaining an advantage while leaving the track" en de rest niet, terwijl er genoeg coureurs waren die voordeel hadden van het buiten de baan rijden, dan wel verdedigend (Bottas o.a.), dan wel aanvallend (o.a. Vettel en Sainz).
Hij scheldt hem niet uit, hij noemt hem een mongool voor de Nederlandse t.v.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij scheldt een steward uit en beweert dat die partijdig is, ook in het Engels. Dat is een big deal ja, moet een trainer of voetballer in de PL eens doen, dan zit die een paar weken op de tribune. Nederland is ook uitzonderlijk direct en grof, in de Angelsaksische F1-wereld gelden andere normen.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Overtuig me met de beelden en vertel me waar zij een (significant) voordeel kregen door buiten de baan te gaan.
Mijn punt is dat Verstappen z'n straf volgens de geschreven regels terecht is. Raikkonen heeft hem nergens van de baan gedwongen en Verstappen had geen recht op de bocht.
Inconsequentie is slecht, maar heb er nog niemand echt bewijs voor zien leveren. Doe dat and I'm all yours.
De discussie hier wordt door velen niet met feiten gevoerd, en dat is wat me nog het meest stoort.
Ach joh. als de beelden van Hamilton in zijn kwali rondje, Sainz inhaalactie op Perez en het voordeel van de langere lijn van Bottas je niet kunnen overtuigen, dan moet je het gewoon laten om een discussie te voeren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Overtuig me met de beelden en vertel me waar zij een (significant) voordeel kregen door buiten de baan te gaan.
Mijn punt is dat Verstappen z'n straf volgens de geschreven regels terecht is. Raikkonen heeft hem nergens van de baan gedwongen en Verstappen had geen recht op de bocht.
Inconsequentie is slecht, maar heb er nog niemand echt bewijs voor zien leveren. Doe dat and I'm all yours.
De discussie hier wordt door velen niet met feiten gevoerd, en dat is wat me nog het meest stoort.
Beelden van auto's buiten de baan, daar gaat de regel niet over. Hoe en waarom halen ze hier voordeel uit?quote:
Laten we foto 1 nemen: Hoe, door de bocht af te snijden. Waarom? Om Force India in te halen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beelden van auto's buiten de baan, daar gaat de regel over. Hoe en waarom halen ze hier voordeel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |