De effectjes in de tussenstukken zijn wel tof. Wel een wat licht liedje ja, is ook niet mn favoriet ofzo, maar wel een prima liedje.quote:
Verdomme Roel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muse is verschrikkelijk. Met z’n kansloos gehijg.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat geëmmer heb ik ook al.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens de dvd opzetten.![]()
Oh wacht ik heb geen dvd speler meer. :’)
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Live at knebworth wel eens gekeken?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
She's the One is trouwens een zeiknummer
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee dit hoor je zelden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, dit is wel een lekker nummer. Maar Halt Mich (dat was m toch?) had natuurlijk gekozen moeten worden
Liever dit dan die eerste 2 platen die je vaak zat hoort
Tsja, dit had echt Halt Mich móeten zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee dit hoor je zelden.![]()
Kom op Mex. Dit slaat alle planken mis.
Prima, maar deze is absoluut bagger in vergelijk met Toto en Eminem.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dit had echt Halt Mich móeten zijn
Oke, Lose Yourself is wel iets beter.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Prima, maar deze is absoluut bagger in vergelijk met Toto en Eminem.
Totoquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Prima, maar deze is absoluut bagger in vergelijk met Toto en Eminem.
Ja dit is mooi ja.quote:
Jaren 80 zijn meestal genot maar voor Totoquote:
Ik vind het wel lekker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
Als ik dit weer hoor weet ik weer waarom de meeste jaren '80 platen me echt niet kunnen bekoren... die sound vind ik gewoon echt niks.
dat kan, maar dat heb ik met Musequote:
dat zei m'n vrouw gister ookquote:
quote:
Deze is wel okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |