abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 september 2018 @ 12:20:34 #76
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_182003321
Hmm, jammer dat ie eerst weer in de bios moet komen. Daar ga ik toch niet heen. Gewoon als film op de npo was fijner geweest aangezien de hele reeks met publiek geld is bekostigd, maar ja daar valt natuurlijk een stuk minder aan te verdienen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  maandag 22 juli 2019 @ 08:10:18 #77
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188049958
In 1,5 week tijd heb ik eindelijk seizoen 4 en 5 gekeken, uit eindelijk toch een prima serie.
seizoen 4 was vooral grof, en hard.

Op naar de film
pi_188086896
quote:
1s.gif Op woensdag 19 september 2018 12:20 schreef VeX- het volgende:
Hmm, jammer dat ie eerst weer in de bios moet komen. Daar ga ik toch niet heen. Gewoon als film op de npo was fijner geweest aangezien de hele reeks met publiek geld is bekostigd, maar ja daar valt natuurlijk een stuk minder aan te verdienen.
TV Films valt niks aan te verdienen. Ik neem aan dat het budget voor de film ook wel wat hoger is dan voor de serie. Ze hebben ook in Canada gefilmd. Is allemaal niet gratis.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_190011147
Omdat het juist in de bioscoop ging mocht het allemaal wel wat bloederiger in de film dan op tv, ik ben toch een beetje nieuwsgierig :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190011212
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef TLC het volgende:
Omdat het juist in de bioscoop ging mocht het allemaal wel wat bloederiger in de film dan op tv
Waarom dat?
pi_190011253
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 21:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waarom dat?
Staat te lezen in dit artikel

https://nos.nl/artikel/23(...)e-af-te-sluiten.html
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_190011333
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 21:03 schreef TLC het volgende:

[..]

Staat te lezen in dit artikel

https://nos.nl/artikel/23(...)e-af-te-sluiten.html
Ja ok op die fiets, maar dat heeft dus niks met tv te maken.
  maandag 18 november 2019 @ 21:42:24 #83
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190012012
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 20:58 schreef TLC het volgende:
Omdat het juist in de bioscoop ging mocht het allemaal wel wat bloederiger in de film dan op tv, ik ben toch een beetje nieuwsgierig :P
Ik ben ook benieuwd hoe Penoza de film is. Ik ga iig 1 december naar bioscoop toe naar Penoza kijken.
  dinsdag 19 november 2019 @ 00:33:18 #84
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_190015331
Zo, net Première gehad in Tuschinski. Was druk en gezellig :) Ben benieuwd naar de recensies
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_190017204
Gister ook bij de première geweest. Vond de film dik tegenvallen. Goed begin maar daarna ontspoorde het. Over de top. Dat is niet zo mijn stijl en past ook niet zo bij de eerste en betere seizoenen Penoza. Saai was het zeker niet maar je mist gewoon de opbouw die je bij een serie wel hebt. Het is een sneltrein en dat komt het verhaal niet ten goede.
pi_190018573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 08:25 schreef alpeko het volgende:
Gister ook bij de première geweest. Vond de film dik tegenvallen. Goed begin maar daarna ontspoorde het. Over de top. Dat is niet zo mijn stijl en past ook niet zo bij de eerste en betere seizoenen Penoza. Saai was het zeker niet maar je mist gewoon de opbouw die je bij een serie wel hebt. Het is een sneltrein en dat komt het verhaal niet ten goede.
gisteren ook gezien, vond hem vies vies tegenvallen. Inderdaad wat je zegt het gaat zo over de top en is regelmatig gewoon belabbert geschreven tot het lachwekkende toe.

SPOILER: zware spoilers over de film!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer ook dat het weer voornamelijk over het cartel gaat als slechterikken. Dat heeft de hele serie verpest met dat over de top gedoe. S1 en 2 hadden lokale badguys met plausible motieven. Die mexicanen zijn zo slecht en cliche. Dat was in S4 en 5 al zo maar in de film doen ze er nog een paar schepjes bovenop. Prima gefilmd etc maar het verhaal slaat werkelijk nergens op.

Nee dit is niet de film die de serie goed doet. Jammer.

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 19-11-2019 11:03:01 ]
pi_190018871
Over de top en een matig script is toch gewoon in lijn met de laatste paar seizoenen? Niet echt verrassend.
pi_190018979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Over de top en een matig script is toch gewoon in lijn met de laatste paar seizoenen? Niet echt verrassend.
klopt. Al waren de laatste 2 seizoenen niet gemaakt door de maker en bedenker van de seizoenen ervoor. Deze wilde terugkomen om zijn 'kindje' af te ronden. Trailer zag er ook wel ok uit. Had er ook al niet heel veel van verwacht maar alsnog teleurgesteld. Was bijna een komedie af en toe zo slecht
pi_190019580
Oh ik hoor juist lovende verhalen over de film. Bijna iedereen is super positief.

Ik zag dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Thatsmelv op 19-11-2019 12:40:53 ]
pi_190019596
Ach ja, trek die lijn door van laatste seizoenen maar dan met wat extra budget en je krijgt gewoon een over the top actie film met wat extra bloed en explosies, toch?
pi_190209062
Ik heb de film gezien en

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een mooie afsluiter van de series. Sommige stukken zaten zelfs cinematografisch beter in elkaar dan de serie. Gebruikte camerastandpunten, hoe de film begint bijna een soort film noir.
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 2 december 2019 @ 13:17:17 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190230767
Film gezien. Erg ongeloofwaardig. Dat was al een ding de laatste 2 seizoenen, die trend zet zicht voort.
Hoger budget. Meer actie. Mooie beelden. Al met al een ok afsluiting, die hopelijk ook echt een afsluiting blijft.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190234080
Hele slechte film zeg. Ik was erg fan van Penoza in de eerste paar seizoenen, werd later iets minder. Deze film had er wat mij betreft niet hoeven te komen. Ik ging teleurgesteld naar huis


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
pi_190317844
Kom dus net van de Pathé vandaan. Matig verhaal, cinematografisch puik werk qua camerawerk, locaties, acties en acteerwerk. Daar ligt het niet aan. Ook waren de episodes in het buitenland realistisch. Daarna houdt het daarmee op. Beetje teleurgesteld met het einde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmus op 07-12-2019 21:04:06 ]
pi_190338417
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:02 schreef Ifrane het volgende:
Kom dus net van de Pathé vandaan. Matig verhaal, cinematografisch puik werk qua camerawerk, locaties, acties en acteerwerk. Daar ligt het niet aan. Ook waren de episodes in het buitenland realistisch. Daarna houdt het daarmee op. Beetje teleurgesteld met het einde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch al meer dan 100.000 bezoekers. Een Gouden Film.
Meer dan 1 miljoen opgebracht

https://www.google.com/ur(...)grq_wIaxja2ktqlIYF15

Het budget was sowieso minimaal 750.000 euro

https://www.denvbf.nl/dossiers/filmstimulering-door-de-branche-/

Tel daar nog wat marketing bij op en laten we het grofweg aftimmeren op 1,5 miljoen. Ik hoop dat ze uit de kosten komen dan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_190540016


quote:
Goed nieuws voor PENOZA-fans! Er komt een spin-off, genaamd Doodstil. In deze vierdelige serie volgen we Luther, de rechterhand van Carmen. We kennen Luther als keihard en loyaal tot op het bot, maar hoe is hij die zwijgzame killer eigenlijk geworden? 👀 Deze vierdelige miniserie geeft antwoord op deze vraag en zal vanaf najaar 2020 te zien zijn op NPO 3 en NPO Start.
Een beetje Joker-idee? Ben wel benieuwd. Hij was toch het meest interessante (en minst irritante) personage.
pi_190540753
Iets met uitmelken, al is Luther natuurlijk _O_.
pi_190549541
Vier delen is wel jammer. Ik had gehoopt op een volledige serie van 8 episodes.

Overigens heeft de film nu al 300.000+ bezoekers. Laten we zeggen dat ze allemaal ongeveer 9 euro entree betaald hebben dat is 2,7 miljoen aan inkomsten. Overigens gaan in Vlaanderen de FC de Kampioenen films steevast over de 600.000 bezoekers dus Penoza heeft nog wat in te halen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 16 januari 2020 @ 04:13:45 #99
1234 HiZ
Istanbullu
pi_191051665
Ik heb die film net gezien. Hij begint sterk maar zodra de eerste 15 minuten voorbij zijn is de top wel bereikt. Daarna is het in adembenemende vaart bergafwaarts om te eindigen in een totale carcrash.
pi_191327699
gisteren voor de tweede keer de film gezien tja wat zal ik zeggen misschien was het beter geweest als ze het bij de serie gelaten hadden,
Was getekend Sophie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')