True.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kansloos wat bij sommige vrouwen werkt ook inderdaad. De grootste mishandelaars hebben het snelste een nieuwe vriendin.
Wanneer een vrouw niet reageert op de avances dan is zo'n pleinprinsje natuurlijk op z'n pik getrapt, helemaal als z'n broeders erbij zijn, dan moet hij z'n eer redden hé.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:44 schreef Asil het volgende:
Nog lachwekkender is het, dat als wanneer je niet reageert er dingen worden geroepen als; hoer, lelijk wijf etc
Het zal je wellicht verbazen dat hetzelfde resultaat bereikt kan worden door het gewoon normaal te vragen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:46 schreef Rockefellow het volgende:
Omdat het werkt.
Ik heb in het verleden samengewerkt met een jongen die af en toe een sprintje trok naar de deur en naar buiten riep: "Pssst... ey! ey! Waar ga je?!" Zo regelde hij met vaste regelmaat telefoonnummers.
Ik zou het niet geloven als ik het niet met eigen ogen heb zien gebeuren.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 09:39 schreef CaVaBien het volgende:
Dit heb ik me ook altijd afgevraagd. Wat voor nut heeft het om te fluiten?
Ik stap net uit de metro, roept een caribische man: 'lekker hoor, wil je een keer oefenen op een oudere man? Op een oude fiets moet je het leren'
Loser.
En ik zie er vandaag niet eens uit. Ben vrijwel linea recta naar buiten gelopen, omdat ik me had verslapen en anders te laat kom voor werk.
Je bent gigolo of wat?quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:05 schreef 8777 het volgende:
[..]
Je wil trouwens niet weten hoe vaak ik tijdens werk seksueel geïntimideerd wordt.
Waarom is dat relevant op de vraag waarom mensen wel sissen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen dat hetzelfde resultaat bereikt kan worden door het gewoon normaal te vragen.
Ongelofelijk. Geinig artikel hierover:quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kansloos wat bij sommige vrouwen werkt ook inderdaad. De grootste mishandelaars hebben het snelste een nieuwe vriendin.
Niet vanuit het raam van je advocatenkantoor vrouwtjes nafluitenquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:08 schreef aloa het volgende:
Geen idee, doe het zelf niet. Waarschijnlijk is het niveau van dergelijke lieden niet erg hoog. Laag iq etcetc..
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:29 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet vanuit het raam van je advocatenkantoor vrouwtjes nafluiten
Mooi stuk ja!quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:07 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Geinig artikel hierover:
http://dekritischenood.nl(...)blemen-in-de-wereld/
Bij de vrouwen waarbij sissen werkt meestal niet. Voor je het weet heb je een woord met drie lettergrepen gebruikt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef M1stral het volgende:
[..]
Het zal je wellicht verbazen dat hetzelfde resultaat bereikt kan worden door het gewoon normaal te vragen.
Ik vraag me af of het niet meer een vorm van chickies spotten is. Door te fluiten de broeders te attenderen op vrouwelijk schoon èn hen te bewijzen dat je het chickie hebt gespot. Want als je daar geen oog voor hebt ben je gay natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 12:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wanneer een vrouw niet reageert op de avances dan is zo'n pleinprinsje natuurlijk op z'n pik getrapt, helemaal als z'n broeders erbij zijn, dan moet hij z'n eer redden hé.
Chickies spotten doe je door je Mattie op de bovenarm te beuken tot die omkijkt. Non verbale communicatie is dat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het niet meer een vorm van chickies spotten is. Door te fluiten de broeders te attenderen op vrouwelijk schoon èn hen te bewijzen dat je het chickie hebt gespot. Want als je daar geen oog voor hebt ben je gay natuurlijk.
lekker hoorquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:39 schreef CaVaBien het volgende:
Ik stap net uit de metro, roept een caribische man: 'lekker hoor, wil je een keer oefenen op een oudere man? Op een oude fiets moet je het leren'
Loser.
En ik zie er vandaag niet eens uit. Ben vrijwel linea recta naar buiten gelopen, omdat ik me had verslapen en anders te laat kom voor werk.
Ja, dat is de beschaafde vorm...quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Chickies spotten doe je door je Mattie op de bovenarm te beuken tot die omkijkt. Non verbale communicatie is dat.
Vrij beleefd iddquote:
Buiten het feit dat ik een beetje een verkapte "ik ben knap statement " proef in deze reactie. heb je wel gelijk, zielige opmerkingen van gefrustreerde figurenquote:Op zondag 22 oktober 2017 09:39 schreef CaVaBien het volgende:
Loser.
Vraag beide deze week eens waarom, voor ons?quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:01 schreef Quotidien het volgende:
Ik had een maat die dat regelmatig deed. Broer roept ook wel eens "ey hoer!" als die wat op heeft. Waarom kan ik je niet vertellen.
Bizar. Hoe reageerden die vrouwen dan? O hallo leukerd?quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:46 schreef Rockefellow het volgende:
Omdat het werkt.
Ik heb in het verleden samengewerkt met een jongen die af en toe een sprintje trok naar de deur en naar buiten riep: "Pssst... ey! ey! Waar ga je?!" Zo regelde hij met vaste regelmaat telefoonnummers.
Ik zou het niet geloven als ik het niet met eigen ogen heb zien gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |