Dat heeft hij NIET. Hij reed op super softs...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:38 schreef Sunri5e het volgende:
Olav komt er nu pas achter dat Max op softs heeft gereden in Q2
Lekker profiteren dus. Kutkind... ik ben jaloersquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, met een pa die redelijk wat geld heeft en een miljonair als broertje hoef je niet veel te doen verder
Staan beide wel hoog genoeg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen de Bulls doen geen tweede run in Q2
Neemt niet weg dat hij over het algemeen veel dingen mist. Ik kijk F1 sinds 1994, toen was Mol ook al commentator en het is altijd hetzelfde geweest. De hoogste tijd voor vernieuwing, en dan mag die Plooij ook meteen opkrassen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was niet eens een fout. Hij zei enkel dat Max 6 tienden verloor op het rechte stuk en dat dat veel was. Blinde Sky-kijkers vatten dat weer op als een fout, want Olav
Apart dat RIC het ook niet doet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen de Bulls doen geen tweede run in Q2
Wel grappig dat je Olav zo overdreven verdedigt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat die zure lui die Olav blijven bashen zelf onwijs domme fouten maken
Victoriaquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lekker profiteren dus. Kutkind... ik ben jaloers
Roze is ultrasoft dit weekend.....quote:
Een klein propje is het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Victoria. Klinkt als mijn ideale vrouw.
Hoi Olavquote:Op zaterdag 21 oktober 2017 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat die zure lui die Olav blijven bashen zelf onwijs domme fouten maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |