quote:Op zondag 22 oktober 2017 08:33 schreef robdriessen het volgende:
Met moeite vijf uurtjes geslapen. Voor diegenen die het niet wisten: Kimberly is overleden aan de gevolgen van alvleesklierkanker. Vijf maanden tussen eerste ziekenhuisbezoek en laatste. Het is veel te snel en veel te hard gegaan. Te snel om nog met haar te mogen trouwen.
Weinig tijd om te rouwen, want de volgende strijd begint nu: zorgen dat haar zoontje bij mij hier in Nederland mag blijven opgroeien. Gezag krijgen, voogdijschap aanvragen, rechtbank, allemaal shit waar je niet op zit te wachten. Maar ik doe het. Voor haar, voor hem, voor ons.
Als je de first lady wilt eren, draai dan een van de volgende nummers in je show of op Gup:
- Clean Bandit - Rather Be
- Lacuna Coil - Enjoy the silence
- Disturbed - Sound of Silence
- Katy Perry - Dark Horse
- John Legend - All of me
Wees lief voor elkander. Stel niets uit wat je graag wilt doen. Maak die reis die je altijd al wilde maken, leer gitaar spelen, zeg elke dag minstens tien keer "Ik hou van je", leef nu want later zul je altijd tijd tekort komen.
Ik zit gewoon op mijn stoel hoorquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:36 schreef just me het volgende:
de buren genieten mee
althans dat hoop ik dan maar
quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
anders hoor je het nog wel denk ik.
Je kan ook aan de kant van de gracht gaan zitten.quote:
als het zomer is is dat wel leukquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook aan de kant van de gracht gaan zitten.
Oh? Hebben jullie niet dezelfde muzieksmaak?quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog geen stom nummer gehoord. Dat is weleens anders.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog geen stom nummer gehoord. Dat is weleens anders.
Gefeliciteerd met je moeder, Diaan.quote:
oh ja... gefeliciteerdquote:
Een deel wel maar ook een deel niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Hebben jullie niet dezelfde muzieksmaak?
mijn smaak is beterquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Hebben jullie niet dezelfde muzieksmaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |