Wat een aanname weer.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 05:36 schreef Za het volgende:
[..]
Geen idee. Ze heeft het wel over haar persoonlijke ervaring, en lijkt ook een verborgen leven van haar man te vermoeden.
Sorry maar mijn conclusies zijn over het algemeen bijna altijd juist tot jouw grote ergernis.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:43 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het heel triest dat je weer eens conclusies trekt die gewoon nergens op slaan
Hè bah, wat een arrogante post...quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:54 schreef Za het volgende:
[..]
Sorry maar mijn conclusies zijn over het algemeen bijna altijd juist tot jouw grote ergernis.
Ga nog maar eens terug kijken in het topic van Koen Everink, waar ik op dag 1 concludeerde dat hij de dader kende en zelf had binnengelaten, gokschulden vermoedde als motief, en al in week 1 nadat de J verdachte was al aangaf hij het horloge van Everink had meegejat (tot jouw grote woede, bron?? bron?? etc), hetgeen uiteindelijk maanden later pas bekend werd gemaakt.
Je verzet je altijd met hand en tand tegen mijn conclusies, terwijl ik vrijwel altijd gelijk heb, maar dan ben je nergens te vinden om je excuses te maken.
WTF?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:54 schreef Za het volgende:
[..]
Sorry maar mijn conclusies zijn over het algemeen bijna altijd juist tot jouw grote ergernis.
Ga nog maar eens terug kijken in het topic van Koen Everink, waar ik op dag 1 concludeerde dat hij de dader kende en zelf had binnengelaten, gokschulden vermoedde als motief, en al in week 1 nadat de J verdachte was al aangaf hij het horloge van Everink had meegejat (tot jouw grote woede, bron?? bron?? etc), hetgeen uiteindelijk maanden later pas bekend werd gemaakt.
Je verzet je altijd met hand en tand tegen mijn conclusies, terwijl ik vrijwel altijd gelijk heb, maar dan ben je nergens te vinden om je excuses te maken.
Dat ze haar nog niet opgepakt hebben wegens daderkennis is veel vervelender.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat ze Za nog geen baan aangeboden hebben bij het nieuwe ministerie van Justitie...
Dit gaat over het uitpeilen van telefoons in de omgeving ten tijde van de vermissing. Dat mag nu niet in Nederland vanwege de privacywetgeving. In Belgie mag het wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 05:12 schreef Za het volgende:
Ik vind deze zin van de vrouw van Hanno zeer opmerkelijk en veelzeggend:
"Ik zou ook aandacht willen voor het opheffen/verruimen van de privacy bij een vermissing. Weegt de privacy van één iemand op tegen het verdriet, de onmacht, het onbegrip van alle mensen die hij achterlaat?"
Daderkennis ??quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze haar nog niet opgepakt hebben wegens daderkennis is veel vervelender.
Het is ook gewoon gelul natuurlijk, ze zat idd binnen een dag te beweren dat hij de dader zelf moest hebben binnen gelaten, dat van die gokschulden als reden is gewoon BS, en het mooie is nog wel dat ze beweerde dat hij de dader zelf moest hebben binnengelaten en dat hij "natuurlijk wel" bewaking zou hebben.... dat was wel een IMO trouwens.
Maar goed, als je nog steeds niet snapt dat je in NWS niet allerlei beweringen als feiten kunt neergooien en dat mensen dan (en in dat geval was ik mod) om bronnen gaan vragen dan ligt dat niet aan degenen die om een bron van allerlei beweringen vragen, maar aan degene die meningen als feiten neerzet en dan verontwaardigd gaat zitten doen dat een ander om een bron vraagt.
In deze zaak wordt er ook weer een conclusie getrokken die vrij triest is, simpelweg omdat een vrouw tegen praktische zaken aanloopt doordat haar man verdwenen is, en daar graag een oplossing voor wil. Om dan vervolgens te doen alsof die vrouw zelf wel iets van een dubbelleven van haar man verwacht is gewoon heel zielig.
Iemand die beweert op dag 1 al te hebben gesteld dat het slachtoffer de dader heeft binnengelaten, dat het om gokschulden draaide en die gelijk wist dat de J het horloge moest hebben meegenomen lijkt over daderkennis te beschikken.quote:
En dit dus.... beetje apart dat ze wel iedereen in een bepaalde omgeving een Amber Alert of andere mededeling kunnen sturen, maar verder niets meer met die gegevens kunnen, ze hebben daarvoor dan dus wel de op dat moment in dat gebied aanwezige telefoons moeten uitpeilen, maar mogen er niets anders mee dan zo'n bericht sturen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:39 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dit gaat over het uitpeilen van telefoons in de omgeving ten tijde van de vermissing. Dat mag nu niet in Nederland vanwege de privacywetgeving. In Belgie mag het wel.
Dat is ook heel lastig, en mensen gaan daar zeker misbruik van maken, het is nu door de slordigheid van bedrijven soms al zo makkelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind dat lastige materie:
1 recht om te verdwijnen
2 inbreuk op privacy
Daartegenover de sores van de achterblijvers...
Stel dat jij als vrouw op de vlucht bent voor je narcistische man, en die heeft jou als vermist op... Waar ben je dan nog veilig?
Ik weet niet wat meer ellende gaat opleveren omdat er op vervelende wijze misbruik van gemaakt kan worden.
Allemaal gewoon een kwestie van logisch nadenken, misschien zou je het ook eens moeten proberen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:53 schreef Leandra het volgende:
Iemand die beweert op dag 1 al te hebben gesteld dat het slachtoffer de dader heeft binnengelaten, dat het om gokschulden draaide en die gelijk wist dat de J het horloge moest hebben meegenomen lijkt over daderkennis te beschikken.
Voor het sturen van zo'n Amber Alert of NL Alert is het niet nodig om een identiteit te koppelen aan alle telefoons die met een bepaalde mast verzonden zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit dus.... beetje apart dat ze wel iedereen in een bepaalde omgeving een Amber Alert of andere mededeling kunnen sturen, maar verder niets meer met die gegevens kunnen, ze hebben daarvoor dan dus wel de op dat moment in dat gebied aanwezige telefoons moeten uitpeilen, maar mogen er niets anders mee dan zo'n bericht sturen.
Exact, hoe zou ik me een beeld kunnen vormen over het motief zonder een dader?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:53 schreef Leandra het volgende:
Nou blijkt ze helemaal niet op dag 1 te hebben beweerd dat het om gokschulden ging, maar pas toen bekend was dat de J de verdachte was
Anders kom je even met een linkje van het gerucht van voordat ik het gepost heb, immers:quote:(en die gokschulden waren toen ook al een gerucht)
Kom maar met je bronnen, mijn post dat het gokschulden betreft en dat niemand het voor mij gepost heeft is makkelijk te achterhalen voor iedereen, nu jij nog even jouw bewering hard maken svp, we zitten hier niet in BNW.quote:het punt is dat als je beweringen doet die op feiten lijken, dat mensen dan om bronnen vragen, we zitten hier namelijk wel in NWS en niet in BNW waar het vrij filosoferen is.
Zeg troel, je vervuilt het topic met je persoonlijke gebagger.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:04 schreef Za het volgende:
[..]
Exact, hoe zou ik me een beeld kunnen vormen over het motief zonder een dader?
[..]
Anders kom je even met een linkje van het gerucht van voordat ik het gepost heb, immers:
[..]
Kom maar met je bronnen, mijn post dat het gokschulden betreft en dat niemand het voor mij gepost heeft is makkelijk te achterhalen voor iedereen, nu jij nog even jouw bewering hard maken svp, we zitten hier niet in BNW.
Hé pipo, als er ééntje logisch kan nadenken is Leandra het wel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:48 schreef Za het volgende:
[..]
Allemaal gewoon een kwestie van logisch nadenken, misschien zou je het ook eens moeten proberen.
nou nou, laat iedereen gewoon accepteren dat users er een eigen mening op na houden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hé pipo, als er ééntje logisch kan nadenken is Leandra het wel.
Op zich hoeft dat nog niet als je alleen maar wilt weten of er telefoons zijn die zowel daar rond dat moment, als tegelijk met zijn toestel bij hem thuis of op zijn werk in de lucht zijn geweest.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Voor het sturen van zo'n Amber Alert of NL Alert is het niet nodig om een identiteit te koppelen aan alle telefoons die met een bepaalde mast verzonden zijn.
#hoe dan? Heb jij daar verstand van? Ken jij vrouwen die in een blijf-van-mijn-lijfhuis zitten?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 06:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vraag me af wat vrouwen in een blijf van m'n lijf huis ervan vinden
Het gaat over zoveel meer dan dat (OV transacties, incheckengegevens luchtvaart, doorzoeken computer, etc etc) . Bij een vermissing gaat men allerlei gedragingen van de vermiste persoon na, mits er bv vermoeden is van een misdrijf aangezien er ook sprake kan zijn van een vrijwillige verdwijning, en bij een volwassene is dat lastig inschatten en men is bij wet gelukkig beschermd tegen inmenging in het privéleven.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:39 schreef Loekie1 het volgende:
Dit gaat over het uitpeilen van telefoons in de omgeving ten tijde van de vermissing. Dat mag nu niet in Nederland vanwege de privacywetgeving. In Belgie mag het wel.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:57 schreef Leandra het volgende:
En dit dus.... beetje apart dat ze wel iedereen in een bepaalde omgeving een Amber Alert of andere mededeling kunnen sturen, maar verder niets meer met die gegevens kunnen, ze hebben daarvoor dan dus wel de op dat moment in dat gebied aanwezige telefoons moeten uitpeilen, maar mogen er niets anders mee dan zo'n bericht sturen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Hé pipo, als er ééntje logisch kan nadenken is Leandra het wel.
En dat zeg jij nog wel. Den teringquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nou nou, laat iedereen gewoon accepteren dat users er een eigen mening op na houden.
Ik geloof dat dat het basis principe is van een goed functionerend forum.
Ik vind het niet nodig dat men bij elke scheet, iemand kan traceren. Daarnaast is het een schijnveiligheid omdat we dan zaken gaan krijgen waarin men de telefoon als eerste zal laten verdwijnen of waarin een deel van de bevolking afstand doet van die dingen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#hoe dan? Heb jij daar verstand van? Ken jij vrouwen die in een blijf-van-mijn-lijfhuis zitten?
Als ik al zie hoe slordig sommige bedrijven met privacy van klanten omgaan vind ik het niet zo handig dat soort dingen zo maar op te rekken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#hoe dan? Heb jij daar verstand van? Ken jij vrouwen die in een blijf-van-mijn-lijfhuis zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |