abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174628202
Lemijn, een tand! :o . Maar, ook foto's van chagrijnige baby's zijn top. Misschien juist wel. Ik weet niet.

Y heeft vandaag geprobeerd de oren van rupsje nooitgenoeg op te eten. Dat was een matig succes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem uiteindelijk maar bevrijd toen hij steeds wanhopiger ging kijken. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_174628682
Y. O+ Wat lijkt hij veel op I, maar dan echt de jongetjesversie. O+
pi_174628874
Jaaa babyfotodinsdag!
En dat op mijn verjaardag *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174629014
Babyfoto dag!

Mijnes net een zetpil gegeven en voor de tv geparkeerd met zn knuffel. Geen idee waar hij last van had maar nu eindelijk gestopt met huilen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_174629143
Flav, gefeliciteerd! :*
pi_174629221
Gefeliciteerd Flav!

Babyfoto incoming! In het kinderboekenmuseum. O+
SPOILER
pi_174629517
Gefeliciteerd flav!

Wow al een tand, Lemijn :o

De ogen van Y zijn echt práchtig, Franny O+

Trollol-kapitein O+

KoekoekGuus O+

Is het kinderboekenmuseum een beetje aan te raden voor een baby Selv? Voor later dan wel uiteraard :P

Mijn leukerd O+

[ Bericht 32% gewijzigd door Skittles op 24-10-2017 16:15:40 ]
pi_174629976
Mwah, we gingen voor N. natuurlijk, maar er waren best wat plekjes (met name bij Kikker) waar L. ook rond kon kruipen!
pi_174630010
O+
pi_174630197
Wat een leuke foto's weer!! En Flav: gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_174631491
Flav, gefeliciteerd!

Leuk he, het kinderboekenmuseum Selvaria? Veel plezier nog deze week!

Cygne, ja ze beginnen steeds meer op elkaar te lijken. Ik vind het echt heel leuk om te zien. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 18:29:27 #237
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_174632044
J heeft last van FOMO, daarom alsnog:

vanmorgen

nu
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_174632575
Mijn baby slaapt al 2 nachten goed *O*

Vivi: Fulltime kolven O+
Babyfotodinsdag! Jaaa!!
Adrian4: Yayy goed zoo!
LDG: Awww! Nog steeds de ongetemde wilde haren!
Nolita: Goed zeg dat ze haar speen kan vast houden!
SQ: Mooie ogen! Wat voor kleur haar heeft hij?
Le Sage: Woww super mooi!
Franny: Haha echt super grappig hoe die kijkt!
Flav: gefeliciteerd! Sterke baby!
Skittles: Awwww O+
Lemijn: Mooie haartjes!

Fotodinsdag~~ E. en zijn vrienden~
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Memoru op 24-10-2017 19:11:02 ]
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 19:48:18 #239
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174633917
Fotodinsdag!! O+ O+

Snel nog even meedoen voordat ze geen baby meer is
SPOILER
En flav gefeliciteerd!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:06:23 #240
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_174634530
Gefeliciteerd Flav!
Wat een leukerds hebben jullie allemaal zeg O+ En wat heeft Jacob veel haar! En al een tand? :o Die heeft haast!

O was vandaag wennen op het kdv. Ik liep een beetje verdwaasd door het winkelcentrum. En ik moest opeens alles weer zelf tillen :{w
Nog maar een week en dan moet ik weer werken. Ik kijk er best tegenop. Niet alleen dat ik dan niet meer heel de dag bij haar ben, maar dat ik misschien toch niet zo onmisbaar ben als ik zou willen :@
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:45:18 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_174635663
Oh dat is ook zeker wel spannend weer stroop! Maareh, je bent zeker wel onmisbaar want je bent haar mama en die is voor elk kindje het allerbelangrijkste van iedereen! En straks mag je haar elke keer ophalen na je werk en dat is het fijnste moment van de dag O+
disclaimer
pi_174635807
Foto's O+
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 20:52:23 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_174635895
Lesage, wat een mooie shoot! Die rechtsonder O+
En noud zit meestal tussen de duplo hoor! Maar in de eetstoel kan ik zo hendig foto's van m maken ;)

Franny, wat een ontzettend mooi jong is Y zeg O+

Flav gefeliciteerd! Wat houdt hij zijn koppie goed omhoog zeg! O+

Selvaria, ik ben zo'n fan van jouw dames O+ en wat wordt ze alweer groot. 9 maanden toch nu?

Cas O+ hij kijkt zo nieuwsgierig de wereld in!

Hoi lieve Jacob! Een offday moet kunnen hoor! :*

Hihi kleine E. tussen die grote knuffels O+
Noud is keiblond trouwens. Dat rossig gloedje komt door de berg :')

Snoenk! Wat een plaatje! En zo grooot! :o
disclaimer
pi_174636382
Ja, bijna 9 maanden alweer! Zo snel gaat het! En (wauw, dat ík dit ooit zou zeggen) ik zou haar het liefst nog eventjes zo klein houden als ze nu is. Ze is zo ontzettend leuk, maar de tijd glipt echt door m'n vingers. :'(
pi_174636833
Haha Franny, die moeilijke blik. Wel een knappe kerel zeg O+

Flav en Skittles, jullie baby's met hun hoofdjes helemaal omhoog :o die zijn toch pas 2 uur oud ofzo? (Ik ben in ontkenning dat M. komende nacht alweer 4 weken is :'( ).

Selv, mooie meid is L! En tof uitje, waar zit dat museum?

Lemijn, ik ben altijd een beetje verliefd als ik die foto's van Jacob zie, die bos haren O+

Gezellig zo, Memoru! Dat spekarmpje is echt om op te vreten :9

Snoenk, dat lijkt heul geen baby meer hoor :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_174637452
Wow LeSage, je hebt echt een kloon van S gemaakt :D

En wat een grote mini-baby's al idd. Mijn meiden gaan plat op hun gezicht liggen als ze op de buik liggen. Ze kunnen hun hoofd wel omhoog houden, als ze bij mn man op de buik liggen kijken ze rustig rond, maar ze weigeren gewoon.

Wacht maar stroop, die blijdschap die je straks gaat meemaken als ze je weer zien O+ Van mijn dames krijg ik vooral een heel grote lach (en gehuil als ik dan weer weg loop om vestjes te pakken) en zoon komt nu met een enthousiaste "Mamaaaaa" aangerend. Alleen papa krijgt een zelfde soort ontvangst, maar verder niemand.

Ik heb geen close-up of überhaupt een mooie foto, maar het is wel de eerste foto waarop ze echt naar elkaar kijken
SPOILER
pi_174637490
Al die foto's weer! O+
pi_174637501
Babydinsdag O+ heerlijk weer! Volgende week doen wij ook weer mee :s)

Jacob al een tand :o Wat een snelle! Sneu dat hij er last van heeft Lemijn.

Knappe roller Adrian4!
LDG, gemist -O- ;)
Haha Nolita
Cygne baby O+
Knappe Noud O+
Mooie foto's Le Sage, wat een knapperd
Franny, ik zie ook echt I er in O+
Wat een inimini nog Flav. En van harte!
Selvaria, nog even en L loopt zelf weg :D
Skittles, wat een dropje O+
Jacob met z'n fomo :D :'( :D
Hehehe Memoru, hij kan geen kant op zo :Y)
Snoenk wat een groterd al :)

Zo, niemand vergeten hoop ik :+

Otje heeft zich te goed gedaan aan zoete aardappel vandaag en gelikt aan een blaadje sla wat ze van mijn bord had gegrepen. Kwam ik vandaag aan bij de opvang, zat ze aan tafel in de kinderstoel op een puzzel te slaan :D Zo grappig zo'n mini baby aan tafel met al die grotere kinderen. Ze wil echt overal bij zijn :) Thuis wel lastig, ben een week alleen met de kinderen en dan moet ze toch echt wel eens wachten. 1 Seconde zonder aandacht en ze zet het op een brullen :')
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 22:29:08 #249
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_174638732
Stroop ik moest echt lang nadenken waarom je dan ineens zelf alles moest tillen. Ik dacht maar hoe tilt een baby dan de boodschappen :? :')
En ook als je werkt blijf je haar mama hoor! En dat betekent automagisch onmisbaar :*

Ff nog nooit nagedacht dat ze elkaar eigenlijk niet gelijk zien. Lijkt me bijzonder om mee te maken dat ze ineens doorhebben dat er nog iemand naast ze ligt O+

Hehe die blik adrian :7
Cygne en sq wat een knappe mannen O+
Selv de jouwes is ook al bijna een dreumes :o
Wat een bos haar heeft Jacob al, verbaas me er elke keer weer over.
Franny, heerlijk mannetje O+
En die heerlijke mini's van flav, skittels, nolita en memoru O+
pi_174639475
Dankjewel dames! Hebben een leuke dag gehad, zijn gaan uiteten en V was naar opa en oma B-)

Al een tand Lemijn, snel!

Lesage, was het maar waar! Hij is vandaag 10 weken :o

Wat een heerlijke baby’s allemaal! En wat hebben sommige al veel haar!
Babyfotodinsdag is leukkkkk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')