abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel donderdag 14 december 2000 @ 16:51:02 #51
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_551695
* LWaS komt weer de tuinen in lopen, ditmaal met een paar boodschappen net gehaald in de Supermarkt van JoJo.
Hij besluit maar eens te gaan kijken bij het geitje wat net gejonkt heeft.
Moeder en jong liggen hel vredig te slapen.
LWaS besluit om ze maar lekker te alten liggen, en neemt nog een kijkje bij de kippen.
De kippen hebben ook goed hun best gedaan en er liggen weer zat eieren.
LWaS raapot er een aantal.
Zometeen lekker brood met ei eten ...
  FOK!fossiel donderdag 14 december 2000 @ 17:00:03 #52
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_551728
* na de min of meer nu al routine check bij de dieren besluit LWaS even een kijkje te nemen bij de toren van Equilan
pi_553111
* Tussen het geboomte fladdert een lichtvoetig gestalte omringd door twee heen en weer schichtende witte vormen over het pad. Het is Lurky in haar nieuwe feeachtige gedaante. Het verblijf bij Equilan heeft haar goed geaan in meerdere opzichten. Zelfs in het duister straalt ze van de energie.
Ze kijkt even bij de stallen. Alle dieren slapen, de kippen zijn op stok. Zachtjes schuift ze de deuren dicht.
Groot verantwoordelijkheidsgevoel voor het welzijn van het eiland dwingt haar naar het lab.

Bull, Toro, kom maar mee naar binnen. Jullie mogen in de dienstwoning slapen.

*Ze draait de deuren op het nachtslot, ontsteekt een lampje en vult de drinkbakken. De bibliotheekkluisdeur die toegang geeft tot haar geheime lab zwenkt open. Nog altijd liggen de restanten van een liederlijke liefdesnacht over de vloer verspreid. Ze schopt wat bierdopjes aan de kant en betreedt haar lab.

Ik heb te lang mijn taak verzaakt. Genoeg met alle pleziertjes. Aan het werk. Science is calling!

*De nieuwverworven haren gaan onder de microscoop om het DNA vast te stellen en te isoleren. Lurky glimlacht.

Net wat ik al dacht.

FOK!fossiel donderdag 14 december 2000 @ 23:27:14 #54
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_553301
*LWaS wandelt op zijn gemakkie de Tuinen in.
Hij besluit niet om meteen naar de woning terug te keren, maar eerst even en rondje tuin te doen.
Misschoien komt hij Lurky nog tegen voor een leuke babbel?
  donderdag 14 december 2000 @ 23:30:38 #55
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_553314
vroemmmm, vroemmmmm
Met haar nieuwe scootertje verstoord Faat de rust in de tuinen.
Snel zet ze haar motortje uit en loopt eens even door naar de wietkassen,
eens kijken of het al tijd is voor de oogst!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  donderdag 14 december 2000 @ 23:54:00 #56
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_553423
Oooo, wat staan ze er allemaal prachtig bij,
en dankzij het zelfregulerende irrigatiesysteem van Lurky hebben ze niet eens onderhoud nodig.
Jaja, ik kom deze week maar eens oogsten
Faat verwisseld nog even een kapotte lamp en verdwijnt weer uit de tuinen.
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  FOK!fossiel vrijdag 15 december 2000 @ 00:32:08 #57
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_553599
*LwaS stapt de arbeiders woning binnen....
stapt nog even onder de douche en zoekt daarna lekker zijn bedje op

Weltrusten aan allen....
  vrijdag 15 december 2000 @ 11:56:57 #58
5108 equilan
DE elfengodin
pi_554611
*Equilan arriveert in de tuinen, op de rug van Gandalf is ze natuurlijk vrij snel.
Ze stapt af en wacht tot de rest van het gezelschap compleet is.
Elfensex is superspannend...
  vrijdag 15 december 2000 @ 11:59:28 #59
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_554619
*Hoekie en Wilgje komen aangewandeld, natuurlijk weer helemaal verdiept in elkaar...

-- edit --

Argh, steeds het verkeerde haakje!

[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 15-12-2000 12:00]

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:02:42 #60
5108 equilan
DE elfengodin
pi_554629
*Equilan kijkt hoofdschuddend naar het tweetal dat komt aanlopen. Wat zijn die verliefd!!
Ze hoopt maar dat de rest ook snel komt, want die twee warhoofden zijn er niet helemaal bij!!
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:04:48 #61
5108 equilan
DE elfengodin
pi_554633
*Opeens realiseert equilan zich dat ze een beetje stom is geweest, die arme Supoerbam, die kan dat stuk natuurlijk helemaal niet lopen!!
Snel springt ze bij Gandalf op zn rug om Superbam te gaan halen.

Wilgje en Hoekie, blijven jullie hier bij de ingang op de andere wachten?? Ik ben zo weer terug, even Superbam halen!!

vrijdag 15 december 2000 @ 12:05:44 #62
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_554638
Huh? Wat?
Ow, ja natuurlijk!
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_554648
*De hele nacht is er doorgewerkt in het lab. Lurky zat net wat te suffen boven haar aantekeningen. Ineens is ze alert door het geblaf van de honden. Ze horen een boel stemmen buiten. Ze sluit het lab en gaat polshoogte nemen.

Koest!!!

Hee zijn jullie het? Komen jullie kerstbomen halen?

*Toro snuffelt aan iets in het gras. Aan zijn lichaamshouding te zien heeft hij iets vreemds gevonden.

Af!

Wat is dit? Een geel pilletje??? Ik wist niet dat er een zieke op de Tuinen was. Zouden hier drugsgebruikers rondlopen?

*Lurky snuffelt aan het pilletje en likt eraan.

Yech! Beslist geen vitamine C. Wat zou het zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 15-12-2000 12:13]

vrijdag 15 december 2000 @ 12:28:28 #64
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_554699
*Hoekie maakt zich los uit de omhelzing en ziet Lurky.

Hi, nee we komen geen kerstbomen halen, we wachten op Equilan en Superbam.

vrijdag 15 december 2000 @ 12:28:35 #65
5108 equilan
DE elfengodin
pi_554700
*Gandalf komt aangevlogen met Equilan en Superbam op zn rug.
Equilan ziet nog net dat Lurky iets opraakt en er aan likt.

Lurky niet doen!!!!

*Equilan gilt van schrik, snel daalt Gandalf af en Equilan rent naar Lurky toe, Superbam achterlatend bij Gandalf, ze hoopt dat Wilgje en Hoekie hem even zullen helpen.

Lurky gaat het?? Dat is vreselijk spul als ik het goed begrepen heb!!

vrijdag 15 december 2000 @ 12:30:17 #66
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_554704
*Terwijl Hoekie bij Lurky blijft gaat Wilgje naar Superbam.

Zal ik je helpen afstappen? Leuk he, vliegen op de rug van Gandalf?

pi_554717
Equi' liefje, wat is het dan voor pilletje? En wat komen jullie hier allemaal doen?

Voorzetting van ons feestje?

Hee SuperBam

vrijdag 15 december 2000 @ 12:35:28 #68
5108 equilan
DE elfengodin
pi_554718
Lurky, heb je veel binnengekregen??

Hoekie, hoe snel werkt dit spul, moet je het hele pilletje inslikken??

pi_554722
domptieh domptieh dow, twiedel twiedel dieh..

*blij loopt Faolan door de tuinen... *wandel* *wandel* ladiehladieh lah

Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:36:52 #70
5108 equilan
DE elfengodin
pi_554724
Lurky, dat is een pilletje dat je van geslacht doet veranderen, we zijn er nog niet helemaal uit wat er nu allemaal aan de hand is, zal ff een opsomming geven....
  vrijdag 15 december 2000 @ 12:40:25 #71
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_554734
* Wilgje ziet iemand aankomen en voelt dat er iets bijzonders aan haar is. Haar sylfide bloed begint te tintelen, zou er iets dierlijks aan haar zijn?

Dag, welkom bij de tuinen.

vrijdag 15 december 2000 @ 12:40:54 #72
5108 equilan
DE elfengodin
pi_554735
Hoekie moest een doosje afleveren bij iemand die hier op het eialnd verblijft, vermoedelijk in de tuinen. Hij zou Desperado moeten heten, ken jij hem??

In dat doosje zaten pilletjes die je van geslacht doen veranderen en je onweerstaanbaar maken voor iedereen. Heel eng dus.
Vanacht is er ingebroken bij Jojogirl, de dief heeft haar ring gestolen en enorm veel alcohol ontvreemd. Heel raar want de flessen heeft die persoon achtergelaten.
Toen Hoekie en ik op onderzoek uitgingen vonden we rond de supermarkt allemaal van die gele pilletjes, en sporen van een paard en wagen.
Die Desperado en dat paard en wagen hebben ons hiernaar toe geleidt...vandaar...

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 12:42]

vrijdag 15 december 2000 @ 12:44:40 #73
5108 equilan
DE elfengodin
pi_554750
He wie is dat??

Hallo, ik ben Equilan de elfengodin, je komt me bekend voor, hebben wij elkaar al eens ontmoet??

*Bij Equilan komen beelden boven van het bos....maar deze vrouw, of dit wezen meer, kan ze zich niet herinneren..

pi_554752
* superbam bedankt iedereen voor de goede zorgen en kijkt naar Lurky, ziet ie dat goed? Staat ze nu naar hem te knipogen?
Vertrouw dat toch niet helemaal -super. weet nog niet precies wat ie aan Lurky heeft..
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
pi_554754
Nee joh, ik heb mn speeksel meteen uitgespuugd. Trouwens wat doet het er nou toe van welk geslacht ik ben. Interessant! Zal ik het doorslikken?

GRRRR WROEH WROEH WROEH GRRRR

Hee een wolf!

Toro! Bull! Af! Hierrrr!!!!
Er wordt hier niet gevochten! Begrepen? Braaf.

Curieus, wist niet dat hier wolven waren.

*Toro heeft meteen al weer hele andere plannen nu hij ruikt dat het een vrouwtje is.

Oh Nee! Toro, laat dat! Anders ga je aan de ketting hoor, stoute hond!

Tjeez de natuur blijft voor afleiding zorgen... Dat pilletje... Zal ik het analyseren?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')