Bull, Toro, kom maar mee naar binnen. Jullie mogen in de dienstwoning slapen.
*Ze draait de deuren op het nachtslot, ontsteekt een lampje en vult de drinkbakken. De bibliotheekkluisdeur die toegang geeft tot haar geheime lab zwenkt open. Nog altijd liggen de restanten van een liederlijke liefdesnacht over de vloer verspreid. Ze schopt wat bierdopjes aan de kant en betreedt haar lab.
Ik heb te lang mijn taak verzaakt. Genoeg met alle pleziertjes. Aan het werk. Science is calling!
*De nieuwverworven haren gaan onder de microscoop om het DNA vast te stellen en te isoleren. Lurky glimlacht.
Net wat ik al dacht.
-- edit --
Argh, steeds het verkeerde haakje!
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 15-12-2000 12:00]
Wilgje en Hoekie, blijven jullie hier bij de ingang op de andere wachten?? Ik ben zo weer terug, even Superbam halen!!
Koest!!!
Hee zijn jullie het? Komen jullie kerstbomen halen?
*Toro snuffelt aan iets in het gras. Aan zijn lichaamshouding te zien heeft hij iets vreemds gevonden.
Af!
Wat is dit? Een geel pilletje??? Ik wist niet dat er een zieke op de Tuinen was. Zouden hier drugsgebruikers rondlopen?
*Lurky snuffelt aan het pilletje en likt eraan.
Yech! Beslist geen vitamine C. Wat zou het zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 15-12-2000 12:13]
Hi, nee we komen geen kerstbomen halen, we wachten op Equilan en Superbam.
Lurky niet doen!!!!
*Equilan gilt van schrik, snel daalt Gandalf af en Equilan rent naar Lurky toe, Superbam achterlatend bij Gandalf, ze hoopt dat Wilgje en Hoekie hem even zullen helpen.
Lurky gaat het?? Dat is vreselijk spul als ik het goed begrepen heb!!
Zal ik je helpen afstappen? Leuk he, vliegen op de rug van Gandalf?
Voorzetting van ons feestje?
Hee SuperBam
Hoekie, hoe snel werkt dit spul, moet je het hele pilletje inslikken??
*blij loopt Faolan door de tuinen... *wandel* *wandel* ladiehladieh lah
Dag, welkom bij de tuinen.
In dat doosje zaten pilletjes die je van geslacht doen veranderen en je onweerstaanbaar maken voor iedereen. Heel eng dus.
Vanacht is er ingebroken bij Jojogirl, de dief heeft haar ring gestolen en enorm veel alcohol ontvreemd. Heel raar want de flessen heeft die persoon achtergelaten.
Toen Hoekie en ik op onderzoek uitgingen vonden we rond de supermarkt allemaal van die gele pilletjes, en sporen van een paard en wagen.
Die Desperado en dat paard en wagen hebben ons hiernaar toe geleidt...vandaar...
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 15-12-2000 12:42]
Hallo, ik ben Equilan de elfengodin, je komt me bekend voor, hebben wij elkaar al eens ontmoet??
*Bij Equilan komen beelden boven van het bos....maar deze vrouw, of dit wezen meer, kan ze zich niet herinneren..
GRRRR WROEH WROEH WROEH GRRRR
Hee een wolf!
Toro! Bull! Af! Hierrrr!!!!
Er wordt hier niet gevochten! Begrepen? Braaf.
Curieus, wist niet dat hier wolven waren.
*Toro heeft meteen al weer hele andere plannen nu hij ruikt dat het een vrouwtje is.
Oh Nee! Toro, laat dat! Anders ga je aan de ketting hoor, stoute hond!
Tjeez de natuur blijft voor afleiding zorgen... Dat pilletje... Zal ik het analyseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |