Ik hou het bij Samuel ookquote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:29 schreef Nizno het volgende:
de eerste had toch wel erg weinig inhoud in het doosje.. dat zal het wel worden.
ik ben niet zo goed in namenquote:
Nogal, zo leren we ze wel goed kennen...quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:31 schreef franklop het volgende:
Na deze eliminatie nog steeds 13 man over. Duurt lang
zei ik toch!!quote:
we kennen het zoomen en dergelijke van de regiequote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:33 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]
Nogal, zo leren we ze wel goed kennen...![]()
Hadden jullie toch gelijk, met Samuel.
Eloisequote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:33 schreef Nizno het volgende:
aggossie... spijkerbloesje jankt er op los
Yeah, bleef ook vaak op Samuel.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
we kennen het zoomen en dergelijke van de regie
soms wel hoor, en dan komt er altijd commentaar dat er nog tijd over was voor ‘restaurant style’ opmaak of extra garneringquote:Op woensdag 18 oktober 2017 20:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Ziet zelden iemand 3 minuten van tevoren al klaar zijn. Al knippen ze eea wel denk ik
ik ben geëmotioneerd hiervanquote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:41 schreef franklop het volgende:
toch nog hier. Speciaal voor jullie!
Terecht!quote:Op donderdag 19 oktober 2017 19:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik ben geëmotioneerd hiervan
Zal 2 minuten mystery box wordenquote:Op donderdag 19 oktober 2017 20:04 schreef ludivinelaurel het volgende:
Masterclass vind ik vaak mwoah..
ze hadden beter een half uurtje gedaan en dan over naar iets anders.
Welkom terugquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:38 schreef essnhills het volgende:
Sup.
Terug van vakantie etc.
Zijn er nog belangrijke updates?
Is Ben er nog?
Dat laatstequote:Op maandag 23 oktober 2017 19:39 schreef essnhills het volgende:
Ahja daar is ie
Is dit nou een afvalronde of een mysteriebox?
quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Welkom terug
Waar ben je geweest?
Ben is er nog
blijkbaar moet er nog veel gebeuren deze afleveringquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:45 schreef franklop het volgende:
Ze vliegen er wel doorheen zeg vandaag.
Gaaf! Wel lastig inpakken voor 2 aparte plekkenquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was op een verrassingsreisjeWe kregen pas op het vliegveld te horen waar we heen gingen (wel van te voren een weersverwachting, ivm kleding inpakken
). We zijn eerst naar Belfast gegaan, en daarna naar Malaga. Heel erg leuk
![]()
zijn 5 minuten later begonnen dan normaal, zelfde tijd klaar dan normaal. En die tijd gaan ze niet via de reclame winnenquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
blijkbaar moet er nog veel gebeuren deze aflevering
Nope, gewoon vanuit Belfast naar Malagaquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaaf! Wel lastig inpakken voor 2 aparte plekkenNeem aan wel eerst thuis geweest
Ah..quote:Op maandag 23 oktober 2017 19:46 schreef franklop het volgende:
[..]
zijn 5 minuten later begonnen dan normaal, zelfde tijd klaar dan normaal. En die tijd gaan ze niet via de reclame winnen
Klinkt goedquote:Op maandag 23 oktober 2017 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, gewoon vanuit Belfast naar Malaga![]()
Daar heerlijke tapas en sangria gehad uiteraard![]()
En gekarameliseerde amandelen
Zo begrijp ik het wel jaquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:01 schreef franklop het volgende:
Dus ook tijdens het koken in te zetten?
Dat is wel ideaal ja!quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo begrijp ik het wel ja![]()
Dat als je niet op tijd klaar dreigt te raken bij een opdracht je er gewoon eventjes 15 minuten bij kan optellen
Jaquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal ja!
Sommige kunnen hem nu al gebruiken
volgens google toch ‘maar’ 1.93. Rest is erg dwerg dusquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:57 schreef WheeleE het volgende:
Ik kom er de laatste paar afleveringen niet echt lekker in merk ik. Het gaat te snel, te weinig opbouw, te veel in dat krappe uurtjes dat Net5 er van maakt.
Wat vandaag wel opviel: Matt is al niet de kleinste, maar Curtis stak nog weer een stukje boven hem uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |