abonnement Unibet Coolblue
pi_174478528
quote:
De 21-jarige student die zondag werd neergeschoten op de Korreweg in Groningen zit de rest van zijn leven in een rolstoel. Hij is blijvend verlamd vanaf zijn middel.

Dat meldde de politie dinsdag in het tv-programma Opsporing Verzocht.

De student werd zondag om 5.00 uur neergeschoten, nadat hij had gewerkt in een bioscoop en daarna nog wat had gedronken met vrienden. De politie gaat ervan uit dat hij een willekeurig slachtoffer was.

'Wil je wat drinken?'
Het slachtoffer zegt dat hij werd aangesproken door een groepje van drie licht getinte mannen van begin 20 met de vraag of hij iets wilde drinken. De student stopte en gaf aan dat hij niets hoefde.

Kogel in de rug

De drie gingen om hem heen staan en de student hoorde plotseling een knal. Hij bleek beschoten, maar kon nog vluchten. Tijdens zijn vlucht volgde nog een aantal schoten. Hij werd geraakt in zijn rug. Deze kogel veranderde zijn leven voorgoed.

Groepje van drie
Een van de drie mannen reed weg in een groene Mazda Premacy. Hij, 19 jaar oud, is inmiddels opgepakt. Hij zit nog in voorarrest. Woensdag besluit het Openbaar Ministerie of hij langer vast blijft zitten.

De zoektocht richt zich nu op de andere twee mannen. Een van hen rende weg, de ander vertrok per fiets. Ze spraken straattaal, zo verklaart het slachtoffer. Ook hoorde hij dat er door de twee nog gezochte mannen werd geroepen naar de schutter. Het vermoeden is dat zij verrast waren door het handelen van de schutter.

Auto met vier personen gezien

Inmiddels is duidelijk dat de auto van de gearresteerde 19-jarige tien minuten voor de schietpartij is gezien bij cafetaria De Wending op de hoek van de Rodeweg en de Korreweg. Toen zaten er nog vier lichtgetinte mannen in de auto.

Tips of beelden?
Mocht je informatie hebben voor de politie over deze zaak of ben je getuige geweest, dan kun je bellen naar 0800-6070. Ook beelden van de auto zijn welkom, meldt de politie. Deze kunnen verstuurd worden via live.politie.nl.
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)jvend-verlamd-update

Ben je mooi klaar mee, door zo'n klootzak.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zipportal op 18-10-2017 13:24:42 ]
  Spellchecker dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:32:53 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174478808
:{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174480002
Wat een zieke figuren lopen er toch rond. Ik hoop nog de dag mee te maken dat dit soort figuren publiekelijk, voor de ogen van hun familie indien deze verwijtbar heeft gehandeld in de opvoeding, voor het vuurpeloton worden gegooid.
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:01:07 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_174480052
Weer een leven verwoest. :{ :(

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174480408
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 20:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

http://www.rtvnoord.nl/ni(...)jvend-verlamd-update

Ben je mooi klaar mee, door zo'n klootzak.
Ze willen zeker kijken of de artsen uit hun land dergelijk lichamelijk ongemak kunnen verhelpen?
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:24:41 #6
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174480997
Wat een totale idioten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_174481003
De schutter mag een goede tachtig jaar de gevangenis in. Met als welkomstzin: jij gaat hier sterven.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174481461
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
De schutter mag een goede tachtig jaar de gevangenis in. Met als welkomstzin: jij gaat hier sterven.
geldverspilling. afmaken is efficiënter.
pi_174481526
Fijn om te zien hoe de verraste vrienden alsnog meer gaven om hun eigen hachje voor 2 maanden uit de gevangenis houden, dan om een onschuldige neergeschoten jongen op de grond.
pi_174484489
Dit is dus een pure racistische hate crime van Marokkanen tegen een Nederlander.

Walgelijk gewoon en wat verslaat de NPO hierover?
pi_174484517
Op de Korrelweg.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_174484739
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:07 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Dit is dus een pure racistische hate crime van Marokkanen tegen een Nederlander.

Walgelijk gewoon en wat verslaat de NPO hierover?
En ja HOOR geen woord over het feit dat de daders licht getint waren en met een mocro accent spraken.

Walgelijke ontkenning van de FEITEN dor de NOS gadverdamme :r :r

https://nos.nl/artikel/21(...)lijvend-verlamd.html
pi_174485116
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
De schutter mag een goede tachtig jaar de gevangenis in. Met als welkomstzin: jij gaat hier sterven.
En dat gaat ons nog zeker een miljoen kosten ook.
Ik heb liever dat we dat soort eikels tegen de muur zetten.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:49:27 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174485505
Matig populaire reeks in vergelijking tot het vorige zinloos geweld
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2017 @ 23:55:30 #15
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174485634
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:32 schreef quo_ het volgende:

[..]

En dat gaat ons nog zeker een miljoen kosten ook.
Ik heb liever dat we dat soort eikels tegen de muur zetten.
Eensch!! Cremeren en begraven onder de grond stoppen
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_174485727
Waarom????
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174485823
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:49 schreef XL het volgende:
Matig populaire reeks in vergelijking tot het vorige zinloos geweld
De student is geen knappe jongedame en het eindresultaat is ook al zeker. Geen mogelijkheid voor de witte ridders om wat op te lossen.
pi_174486187
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 00:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Schril contrast met de berichtgeving rondom de aanslag in Las Vegas. Daar werd al razendsnel in links activistisch taalgebruik gemeld dat het ging om een "witte man".
Vast en zeker geluisterd naar alle kritiek op de focus op de huidskleur van de Las Vegas schutter.
pi_174486885
Hoezo toeval, hoezo willekeur, er moet toch een aanleiding of motief zijn geweest, begaf deze man zich in de verkeerde kringen?

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 20-11-2019 10:22:34 ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 03:56:53 #20
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_174486895
Fijne vooruitgang voor onze samenleving, deze multiculturele inbreng. En dan vinden ze het nog gek ook dat we een bloedhekel krijgen aan dit soort bevolkingsgroepen.

Ben ook benieuwd welke taakstraffen hiervoor weer worden uitgedeeld door een begripvolle en softe rechter ...

Wat mij betreft mag dit soort schorem direct uitgezet worden naar de oorspronkelijke zandbak van herkomst - zoeken ze het daar maar uit
"Hoka Hey!"
pi_174486912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 03:41 schreef Hdero het volgende:
Hoezo toeval, hoezo willekeur, er moet toch een aanleiding of motief zijn geweest, begaf deze man zich in de verkeerde kringen?
Toeval. Verkeerde mensen ontmoeten op een verkeerd tijdstip. Hij had waarschijnlijk alcohol in zich waardoor zijn beoordelingsvermogen en instinct hem in de steek liet of hij was ontzettend naïef om te stoppen voor een groepje tuig op straat.
Een groep die 's nachts op straat is in een woonwijk/achterstandsbuurt moet je altijd negeren. Komt nooit iets goeds uit.

De Korreweg en naastgelegen buurten kan je sowieso beter 's nachts mijden als je alleen over straat loopt en niet in staat bent om jezelf te verdedigen. De kans is weliswaar klein dat je iets gebeurt, maar als je de verkeerde tegenkomt is het op dat tijdstip levensgevaarlijk.
pi_174486918
Mensen die over afkomst beginnen weten volgens mij niet dat grootste (serie)moordenaar uit Groningen, die overigens uit het westen kwam, een roomblanke Nederlander is, genaamd 'Het Beest van Harkstede' of dat andere (serie)moordenaars die Groningen teisterden ook Nederlands waren. Of is iedereen Michael P. vergeten?

Zie ook bijvoorbeeld het verhaal van Tjirk van Wijk uit Groningen. Die thuis werd vermoord door twee Nederlanders.

Men kan beter wijzen naar drugs (en alcohol), en met name cocaïne. Want verdovende middelen spelen vaak een grote rol bij extreme misdaad in tegenstelling tot etnische afkomst.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 04:37:53 #23
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_174486923
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 04:26 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Mensen die over afkomst beginnen weten volgens mij niet dat grootste (serie)moordenaar uit Groningen, die overigens uit het westen kwam, een roomblanke Nederlander is, genaamd 'Het Beest van Harkstede' of dat andere (serie)moordenaars die Groningen teisterden ook Nederlands waren. Of is iedereen Michael P. vergeten?

Zie ook bijvoorbeeld het verhaal van Tjirk van Wijk uit Groningen. Die thuis werd vermoord door twee Nederlanders.

Men kan beter wijzen naar drugs (en alcohol), en met name cocaïne. Want verdovende middelen spelen vaak een grote rol bij extreme misdaad in tegenstelling tot etnische afkomst.
Jij bent een expert op dat gebied? Van dezelfde etnische afkomst? Voorbeelden op het internet opzoeken kan iedereen ....

Ik kijk naar wat er dagelijks in het nieuws komt en dan zijn dit type mensen over vertegenwoordigt in dit soort praktijken. Meestal ook in groepen opererend want alleen durven ze niets. En dan kun je wel je kop in het zand steken en aankomen met roomwitte misdadigers, feit blijft dat er telkens een bepaalde bevolkingsgroep betrokken is bij dit soort zware misdrijven. Keer op keer. En dit gaat alleen maar erger worden zolang de softe Nederlandse overheid hier niet snoeihard tegen optreedt ....
"Hoka Hey!"
pi_174486929
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 04:37 schreef matspontius het volgende:

[..]

Jij bent een expert op dat gebied? Van dezelfde etnische afkomst? Voorbeelden op het internet opzoeken kan iedereen ....

Ik kijk naar wat er dagelijks in het nieuws komt en dan zijn dit type mensen over vertegenwoordigt in dit soort praktijken. Meestal ook in groepen opererend want alleen durven ze niets. En dan kun je wel je kop in het zand steken en aankomen met roomwitte misdadigers, feit blijft dat er telkens een bepaalde bevolkingsgroep betrokken is bij dit soort zware misdrijven. Keer op keer. En dit gaat alleen maar erger worden zolang de softe Nederlandse overheid hier niet snoeihard tegen optreedt ....
Ik heb geen enkel voorbeeld opgezocht, omdat ik de media al geruime tijd lees en bekijk en ik niet selectief gebruik maak van diezelfde media. Als je dagelijkse media consumptie voornamelijk bestaat uit de TMG en sociale media is de kans groot dat je een vertekenend beeld hebt over de medemens.
Ervaringen met zowel Nederlanders als mensen met een niet-Nederlandse achtergrond is de reden dat ik niet kan concluderen dat 'lichtgetinten' of andere 'buitenlanders' gevaarlijker/crimineler zijn dan autochtonen.

Het zijn allemaal bullshit- en jankverhalen over 'buitenlanders'. Deze week waren bijvoorbeeld in Groningen blanke Nederlandse jongens die op willekeurige voorbijgangers schoten, die straks voor poging zware mishandeling moeten voorkomen. Daar hoor je bijna niemand over.

Een groot deel van Nederland vind zuipen en coke snuiven prima, maar dat er bepaalde mensen daar niet mee overweg kunnen lijkt iedereen te zijn vergeten. Men zoekt de oorzaak in etniciteit, terwijl dat een achterhaalde en achterlijke zoektocht is.
pi_174487061
Een getuige, die niet met zijn naam genoemd wil worden, hoorde vier schoten, snel achtereen, zag de schutter wegrennen en achter het stuur springen van de Mazda. ,,Het slachtoffer is nog zo’n twaalf meter voortgestrompeld. Bij een verkeersbord zakte hij in elkaar. Hij was nog wel bij bewustzijn, sprak verstaanbaar, maar was overduidelijk in shock. Hij had veel bloed over zijn keel stromen.”

De politie is verbijsterd: ,,Dat deze jonge Groninger voor zijn leven verlamd is, en de impact die het heeft op hem en zijn omgeving, is met geen pen te beschrijven. Dit is zo’n ernstige zaak, hier moet duidelijkheid over komen. Het beste is als de verdachten zichzelf melden. Maar daarnaast hebben we echt de hulp van het publiek nodig.”
http://www.dvhn.nl/gronin(...)erlamd-22586253.html

Denk niet wit, denk niet zwart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')