Dit is een goed voorbeeld omdat?quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:52 schreef Elzies het volgende:
Ga vanavond maar weer eens naar de Chinees. Complimenten! Een land wat laat zien hoe het moet.
Omdat de Koran aanzet tot geweld en de weigering om te assimileren met een bestaande cultuur. Overal ter wereld zien we exact hetzelfde patroon. Verbied als samenleving dan dit boek wat telkens leidt tot hetzelfde resultaat. Wij verbieden hier toch ook Mein Kampf om exact dezelfde reden? De Chinezen zijn op dit vlak een stuk pragmatischer. .quote:
Het gaat hier om het controleren van de bevolking. Vandaar ook bijvoorbeeld de internet politiek. Dus als je dit steunt zou je daar ook achter moeten staan. China is niet zozeer extremisme aan het bestrijden maar meer het grondgebied aan het verdedigen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Omdat de Koran aanzet tot geweld en de weigering om te assimileren met een bestaande cultuur. Overal ter wereld zien we exact hetzelfde patroon. Verbied als samenleving dan dit boek wat telkens leidt tot hetzelfde resultaat. Wij verbieden hier toch ook Mein Kampf om exact dezelfde reden? De Chinezen zijn op dit vlak een stuk pragmatischer. .
Kwestie van cultuur. Van mij mogen ze hier de media en het internetgebruik ook steviger aanpakken. Volkomen uit de hand gelopen. Wij leven in een samenleving waar we 24 per dag niet eens meer het onderscheid kunnen maken tussen fake news en de werkelijke gang van zaken. Dus ik begrijp dat bepaalde landen daar een stevige filter in hebben gezet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het gaat hier om het controleren van de bevolking. Vandaar ook bijvoorbeeld de internet politiek. Dus als je dit steunt zou je daar ook achter moeten staan. China is niet zozeer extremisme aan het bestrijden maar meer het grondgebied aan het verdedigen.
Om net zoals TS te reageren op zulk nieuwsquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:52 schreef Elzies het volgende:
Ga vanavond maar weer eens naar de Chinees. Complimenten! Een land wat laat zien hoe het moet.
Maar door censuur door de overheid ga je ook niet de waarheid krijgen. Als z'n filter daadwerkelijk fake news zou filteren is het nog niet zo'n slecht idee inderdaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kwestie van cultuur. Van mij mogen ze hier de media en het internetgebruik ook steviger aanpakken. Volkomen uit de hand gelopen. Wij leven in een samenleving waar we 24 per dag niet eens meer het onderscheid kunnen maken tussen fake news en de werkelijke gang van zaken. Dus ik begrijp dat bepaalde landen daar een stevige filter in hebben gezet.
Je begrijpt dat die filter een Sociaaldemocratische Progressieve filter wordt he? Dus types als jij zullen dat niet lang overleven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:26 schreef Elzies het volgende:
[..]
Kwestie van cultuur. Van mij mogen ze hier de media en het internetgebruik ook steviger aanpakken. Volkomen uit de hand gelopen. Wij leven in een samenleving waar we 24 per dag niet eens meer het onderscheid kunnen maken tussen fake news en de werkelijke gang van zaken. Dus ik begrijp dat bepaalde landen daar een stevige filter in hebben gezet.
Droom lekker verder met je sociaal democratie. Fantast.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:37 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Je begrijpt dat die filter een Sociaaldemocratische Progressieve filter wordt he? Dus types als jij zullen dat niet lang overleven.
Vaak worden dit soort onderwerpen teveel op een zwart-wit denken bediscussieerd. Censuur voor de verkeerde doeleinden is natuurlijk niet goed. Maar burgers dagelijks overspoelen met halve waarheden of zelfs leugens evenmin.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar door censuur door de overheid ga je ook niet de waarheid krijgen. Als z'n filter daadwerkelijk fake news zou filteren is het nog niet zo'n slecht idee inderdaad.
Helemaal mee eens. Maar de overheid laten bepalen wat waarheid is en andere vormen van controle uitschakelen (zoals in China) is gevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:42 schreef Elzies het volgende:
[..]
Vaak worden dit soort onderwerpen teveel op een zwart-wit denken bediscussieerd. Censuur voor de verkeerde doeleinden is natuurlijk niet goed. Maar burgers dagelijks overspoelen met halve waarheden of zelfs leugens evenmin.
China. Het lichtend voorbeeld.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:26 schreef Elzies het volgende:
Volgens mij ontbreekt er nogal wat informatie. Waarom alleen Korans ouder dan 5 jaar? Het is in ieder geval dus niet zo dat ze alle Korans moeten inleveren - immers, Korans minder dan 5 jaar oud hoeven niet ingeleverd te worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 09:50 schreef _--_ het volgende:
Korans die meer dan vijf jaar geleden gepubliceerd zijn
Nee hoor. Zij wensen niemand doodquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:51 schreef Triggershot het volgende:
De mensen die dit toejuichen zijn nog intoleranter en extremer dan de Koran die ze graag willen zien verdwijnen, bizar.
Normaal gesproken kan ik zien wanneer ik een reactie terug krijg. Nu wordt er niets aangegeven. Ik heb hierover al een melding gedaan. Ben ik de enige of hebben meer deelnemers hier last van?quote:
https://en.dailypakistan.(...)f-quran-in-xinjiang/quote:Chinese Embassy in Islamabad Zhao Lijian termed the reports as "groundless rumours".
Ik vermoed dat de Chinezen een eigen Koran uitgebracht hebben, waarin bepaalde passages weggelaten zijn. Een Koran die wel toegestaan is, maar de oude dus niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:05 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Volgens mij ontbreekt er nogal wat informatie. Waarom alleen Korans ouder dan 5 jaar? Het is in ieder geval dus niet zo dat ze alle Korans moeten inleveren - immers, Korans minder dan 5 jaar oud hoeven niet ingeleverd te worden.
De Koran wenst jou ook niet dood heurr, het wenst jou het paradijs.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:05 schreef HendrikV het volgende:
[..]
Nee hoor. Zij wensen niemand dood
Onmogelijk te checken tenzij je naar China gaat en moslim bent.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:07 schreef Triggershot het volgende:
Nieuws is blijkbaar oud en bullshit?
China Denies Issuing Order To Muslims To Hand In All Copies Of Quran
Reports of Quran crackdown in Xinjiang groundless, says China
[..]
https://en.dailypakistan.(...)f-quran-in-xinjiang/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |