Denk eerder aan fietsendrager achterop met 2 e bikes en voorin 2 postduifen met identieke windjacks en streepjes polo’s.quote:Op maandag 16 oktober 2017 18:22 schreef DieselTank het volgende:
Petje achterstevoren op, dobbelstenen aan de spiegel, slecht afgestelde xenon lampjes in de koplamp en lekker stampen met de t-roc
lul toch eens niet zo dom manquote:Op maandag 16 oktober 2017 18:22 schreef DieselTank het volgende:
Petje achterstevoren op, dobbelstenen aan de spiegel, slecht afgestelde xenon lampjes in de koplamp en lekker stampen met de t-roc
Voor sommigen is de mening van de buurman nou eenmaal belangrijk.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mazda cx5 of Ford Kuga zouden hoger op mijn lijstje staan.
Vag
Mjah, die roept met 2 emmers afgunst in de ondertoon ws; heej heb je een sjoemelbak genomen?quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Voor sommigen is de mening van de buurman nou eenmaal belangrijk.
Al een tijdje wat mij betreft, falende DSG bakken, distributiekettingen, remschijven bij de RS3 enz enz. Tuurlijk zijn er ook wel goede zaken maar die zijn in mijn optiek zwaar in de minderheid.quote:Op maandag 16 oktober 2017 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, die roept met 2 emmers afgunst in de ondertoon ws; heej heb je een sjoemelbak genomen?
Er zit in deze tijden wel een beetje een bijsmaak aan VAG mobielen natuurlijk, das wel een nadeel.
Het is toch een leasebak dus dat maakt niet heel veel uit.quote:Op maandag 16 oktober 2017 22:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al een tijdje wat mij betreft, falende DSG bakken, distributiekettingen, remschijven bij de RS3 enz enz. Tuurlijk zijn er ook wel goede zaken maar die zijn in mijn optiek zwaar in de minderheid.
Oh en TS, een Kia Stonic, het broertje van Hyundai of een Toyota CHR zijn ook leuke wagens in die klasse.
Een compleet merk affakkelen op kwaaltjes uit het verleden is wel een beetje flauw vind ik.. Elke fabrikant heeft wel zo zijn dingetjes. Huidige DSG's zijn gewoon goed, alleen de eerste generatie had problemen, wat logisch is met nieuwe techniek. Ze waren (volgens mij) wel de eerste die het in productiemodellen voor de consument bouwden, en inmiddels rijden er tig andere merken met vergelijkbare techniek rond. Iemand moet de eeste zijn, en ja dan heb je het over kinderschoenen, en kindertjes vallen nog wel eens op hun gezichtquote:Op maandag 16 oktober 2017 22:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Al een tijdje wat mij betreft, falende DSG bakken, distributiekettingen, remschijven bij de RS3 enz enz. Tuurlijk zijn er ook wel goede zaken maar die zijn in mijn optiek zwaar in de minderheid.
Oh en TS, een Kia Stonic, het broertje van Hyundai of een Toyota CHR zijn ook leuke wagens in die klasse.
Dat ben ik helemaal met je eens, al vind ik de bakken van ZF wel fijner persoonlijk. Maar dat is wellicht iets voor een ander draadje. Ik doelde eigenlijk meer op de waardeloze houding van PON en co toen dit nog aan de orde was. Verder heb ik niks tegen VW / VAG maar ook zeker niks met. Met name de volumemerken vind ik simpelweg saai. Van bijvoorbeeld de Peug 3008 word ik veel vrolijker van dan een Tiguan. De 3008 is trouwens ook een aanrader voor TS.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een compleet merk affakkelen op kwaaltjes uit het verleden is wel een beetje flauw vind ik.. Elke fabrikant heeft wel zo zijn dingetjes. Huidige DSG's zijn gewoon goed, alleen de eerste generatie had problemen, wat logisch is met nieuwe techniek. Ze waren (volgens mij) wel de eerste die het in productiemodellen voor de consument bouwden, en inmiddels rijden er tig andere merken met vergelijkbare techniek rond. Iemand moet de eeste zijn, en ja dan heb je het over kinderschoenen, en kindertjes vallen nog wel eens op hun gezicht
De houding van PON tegenover klanten is sowieso kut als je een beetje rondleest on zhe netz. Ik heb nog nooit het genoegen gehad om een auto met DSG te besturen dus ik kan er geen oordeel over geven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, al vind ik de bakken van ZF wel fijner persoonlijk. Maar dat is wellicht iets voor een ander draadje. Ik doelde eigenlijk meer op de waardeloze houding van PON en co toen dit nog aan de orde was. Verder heb ik niks tegen VW / VAG maar ook zeker niks met. Met name de volumemerken vind ik simpelweg saai. Van bijvoorbeeld de Peug 3008 word ik veel vrolijker van dan een Tiguan. De 3008 is trouwens ook een aanrader voor TS.
X3 is zeker leuk, maar als TS eerst naar Skoda's ed aan het kijken is vraag ik mij af of een BMW budgettair haalbaar is... Toch priemiejum enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De houding van PON tegenover klanten is sowieso kut als je een beetje rondleest on zhe netz. Ik heb nog nooit het genoegen gehad om een auto met DSG te besturen dus ik kan er geen oordeel over geven.
Ik zou als ik TS was wel goed rondkijken naar vergelijkbare modellen want volgens mij heeft elke fabrikant tegenwoordig wel iets rondrijden in het segment waarin hij zoekt. Ik zou wel Frankrijk overslaan, want Paturain maken is iets anders als een auto
X3 tje is ook wel leuk..
geen idee wat een X3 kost, maar VW ligt meestal ook niet in het koopjesrekquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
X3 is zeker leuk, maar als TS eerst naar Skoda's ed aan het kijken is vraag ik mij af of een BMW budgettair haalbaar is... Toch priemiejum enzo.
Even gluren in de configurator leert mij dat een X3 begint bij een vanafprijs van 60 mille en een X1 vanaf 42...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geen idee wat een X3 kost, maar VW ligt meestal ook niet in het koopjesrek
Logisch, een premium segmenter kost eenmaal wat meer voor dezelfde grote tov een VW of Skoda. Lijkt mij geen verrassing.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Even gluren in de configurator leert mij dat een X3 begint bij een vanafprijs van 60 mille en een X1 vanaf 42...
hehe, woepsjh, ok, das best steepquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Even gluren in de configurator leert mij dat een X3 begint bij een vanafprijs van 60 mille en een X1 vanaf 42...
ook niet slekt idd..quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Logisch, een premium segmenter kost eenmaal wat meer voor dezelfde grote tov een VW of Skoda. Lijkt mij geen verrassing.
TS nogmaals, Jeep Compass geen leuk alternatief? Niet zo saai als een VW, Seat of Skoda, net zo ruim als een BMW X1.
[ afbeelding ]
Vanaf 31k en het wat mij betreft het stoere gezicht van een volwaardige Jeep.
Maar hangen de leasetarieven ook niet samen met de restwaardes e.d. van de auto's? Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat ook de voornaamste reden is dat er bijvoorbeeld zo weinig Mazda's 3 en 6 zakelijk gereden worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Logisch, een premium segmenter kost eenmaal wat meer voor dezelfde grote tov een VW of Skoda. Lijkt mij geen verrassing.
TS nogmaals, Jeep Compass geen leuk alternatief? Niet zo saai als een VW, Seat of Skoda, net zo ruim als een BMW X1.
[ afbeelding ]
Vanaf 31k en het wat mij betreft het stoere gezicht van een volwaardige Jeep.
Ja maar een bak van boven de 40k is doorgaans wel wat duurder om te leasen dan een bak van 30k, al is het verschil door de restwaarde misschien niet skyhigh, maar het verschilt wel. Daarbij hebben we het dan nog niet eens over bijtelling.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar hangen de leasetarieven ook niet samen met de restwaardes e.d. van de auto's? Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat ook de voornaamste reden is dat er bijvoorbeeld zo weinig Mazda's 3 en 6 zakelijk gereden worden.
Zit je wel op de prijs van een Tiguan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 12:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
TS nogmaals, Jeep Compass geen leuk alternatief? Niet zo saai als een VW, Seat of Skoda, net zo ruim als een BMW X1.
[ afbeelding ]
Vanaf 31k en het wat mij betreft het stoere gezicht van een volwaardige Jeep.
Dat is persoonlijk, maar ik zou dan alsnog voor de Jeep gaan. Dat merk is toch een net iets uniekere verschijning op de weg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:07 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zit je wel op de prijs van een Tiguan.
Zeker. Ik bedoelde meer: misschien is dit boven het budget van TS.quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 13:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk, maar ik zou dan alsnog voor de Jeep gaan. Dat merk is toch een net iets uniekere verschijning op de weg.
Ik voel mij trots dat ik de Neerlandsche wegen iets mooier heb gemaakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 08:14 schreef elhasa het volgende:
het wordt hoogstwaarschijnlijk toch een mazda cx-5 gezien de uitgebreide uitvoeringen rond de 40k. Een aantal in mijn ogen hedendaagse opties ontbreken zoals carplay, elektrische kofferbak en nog wat zaken. Voor de rest mooie complete auto die met automaat 2000kg mag trekken.
Nogmaals bedankt voor de input allen
Met recht...Goed werk!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik voel mij trots dat ik de Neerlandsche wegen iets mooier heb gemaakt.
Neem je wel een rode TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |